Ahojte, mam takyto problem. Zda sa, ze moj brzdovy valec uz dosluzil a chcem ho nahradit novym. Ten novy valec vsak v porovnani s tym starym vyzera inac, ma nejako viacej vyvodov (vid obrazok). Otazka, je, ci ho mozem pouzit pri urcitej uprave (napr. zaslepenie niektorych vyvodov...), alebo musim ist hladat nejaky iny. Dakujem za odpoved.
Tu musis byt opatrny. Najprv Hladat...potom najdes rozne typy hlavnych brzdovych valcov.Ake mas brzdy ? kotuce / bubny,jednookruh,dvojokruh?
Je to vlastne na fotke...
Tu si dovolim oponovat,ten valec je na kotucove brzdy.Daju sa rozoznat / Hladat / tym,ze valec na kotucove brzdy ma " V " zarez na prirube a valec na bubny ma zahlbenie na naliatku tela valca.
a mohl by mi prosim nekdo na fotce zvyraznit kde na tom valci je ten venkovni viditelny rozdil mezi bubnovym a kotoucovym provedenim
protoze uplne stejnej valec mam ve svym aute
Nemam po ruke nic na fotenie,ale pokial sa jedna o vyrobok bud OEM ,aledo dobreho druhovyrobcu,valce by mali byt znacene tak,ako som to uz popisal.Rozdiel medzi nimi je ten,ze u bubnovych brzd je stale system pod urcitym tlakom / residual pressure /,ktory je kontrolovany ventilmi bud v tele hlavneho valca,alebo su v malom sesthrannom medzikuse medzi telom valca a brzdovou trubickou.Diskove brzdy nepouzivaju tzv.residual pressure, takze neudrzuju system pod ciastocnym tlakom.Preto tieto systemy maju rozdielne hlavne valce.
Já tam také žádný znak nevidím, ale rozhodující je, že nový válec má 2x vývod pro spínač a 3x vývod pro trubky. Při použití tohoto válce se musí zapojit přední brzdy každá vzlášť do předních otvorů a zadní brzdy zapojit do zadní díry. Dále pak doplnit další spínač.