no to je to samy co sem psal hned na zacatkuDan píše:Já tam také žádný znak nevidím, ale rozhodující je, že nový válec má 2x vývod pro spínač a 3x vývod pro trubky. Při použití tohoto válce se musí zapojit přední brzdy každá vzlášť do předních otvorů a zadní brzdy zapojit do zadní díry. Dále pak doplnit další spínač.
Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
... a vůbec !
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
máme skoro rovnaké autá tiež mám bubny a samozrejme dvojokruhové brzdy.kuco píše:su to bubny, dvojokruh... auto by malo byt podla vsetkeho z roku okolu 1976...
Kúpil som u Michala brzd.válec ATE na tento model a má čuduj sa svete už len jeden spínač.
Keď kupuješ "aftermarket" nie vždy to sedí a nie vždy je 100% spokojnosť.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Ale nekupoval asi ATE ale repliku.
ATE je dosť drahý ale Michal ho má asi o polovicu lacnejšie ako u VW.
Len pre zaujímavosť u dealera VW to stojí : 9900sk válec a cca 900sk spínač.
U Michala za 2749 bez DPH už vrátane spínača . NO COMENT [/img]
ATE je dosť drahý ale Michal ho má asi o polovicu lacnejšie ako u VW.
Len pre zaujímavosť u dealera VW to stojí : 9900sk válec a cca 900sk spínač.
U Michala za 2749 bez DPH už vrátane spínača . NO COMENT [/img]
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jedu zítra k Michalovi a uvažoval jsem o koupi toho levného brzdového válce, ale jak získat jistotu, ža bude šlapat pro kotouče?
Měnil jsem vepředu bubny za kotouče a mám stále pocit, že po přibrždění to stále ještě trochu brzdí.
Ten zářez tam budu hledat, ale nepředpokládám, že najdu...
Jde to poznat podle stlačení v ruce? třeba....
Měnil jsem vepředu bubny za kotouče a mám stále pocit, že po přibrždění to stále ještě trochu brzdí.
Ten zářez tam budu hledat, ale nepředpokládám, že najdu...
Jde to poznat podle stlačení v ruce? třeba....
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Mám takovej dotaz,
Začnu tedy problémem. Když šlápnu normálně (zlehka) na brzdovej pedál tak se mi nerozsvítí brzdový světla, rozsvítí se až když zarvu pedál úplně na podlahu. Jinak to brzdí v pořádku, jen to nesvítí.
A teď dotaz: co spíná toho policajta kapalina ve válci? A je možný, že by tam bylo třeba málo kapaliny. nebo vzduch, že by to nesepli kontakty, nebo je špatnej ten válec a bude potřeba vyměnit?
mám ovála z 55 a policajt je úplně ve předu a jdou z něj 4 hadičky, jedna dozadu k bubnů, druhá k levýmu přednímu kolu, třetí k pravýmu přednímu a čtvrtá je přívod z baňky s kapalinou. Jinak to brzdí v pořádku, jen to nesvítí
Začnu tedy problémem. Když šlápnu normálně (zlehka) na brzdovej pedál tak se mi nerozsvítí brzdový světla, rozsvítí se až když zarvu pedál úplně na podlahu. Jinak to brzdí v pořádku, jen to nesvítí.
A teď dotaz: co spíná toho policajta kapalina ve válci? A je možný, že by tam bylo třeba málo kapaliny. nebo vzduch, že by to nesepli kontakty, nebo je špatnej ten válec a bude potřeba vyměnit?
mám ovála z 55 a policajt je úplně ve předu a jdou z něj 4 hadičky, jedna dozadu k bubnů, druhá k levýmu přednímu kolu, třetí k pravýmu přednímu a čtvrtá je přívod z baňky s kapalinou. Jinak to brzdí v pořádku, jen to nesvítí
Bubu Oval (1955)
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
kterýkoliv z dílů brzdového systému na tomhle autě může být mrtvý. Zkuste pro začátek
1 seřídit pakny na všech kolech
2 odvzdušnit brzdový systém dle návodu zde na foru
3 při tom propláchněte novou brzdovkou (DOT4)
4 pokud se odezva tlakového spínače, který je spolu s trubičkami našroubován na brzdovém válci nezlepší, zkuste tento spínač vyměnit. Je to tlakový spínač spínaný tlakem oleje v hlavním brzdovém válci.
následně potom projít stav brzdového obložení, prasátek, hadiček a všeho zbytku. Aby sis v tom někde nenamlátil hubu
1 seřídit pakny na všech kolech
2 odvzdušnit brzdový systém dle návodu zde na foru
3 při tom propláchněte novou brzdovkou (DOT4)
4 pokud se odezva tlakového spínače, který je spolu s trubičkami našroubován na brzdovém válci nezlepší, zkuste tento spínač vyměnit. Je to tlakový spínač spínaný tlakem oleje v hlavním brzdovém válci.
následně potom projít stav brzdového obložení, prasátek, hadiček a všeho zbytku. Aby sis v tom někde nenamlátil hubu
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Děkuju, zkusim vše co píšeš. Tak ono to brzdí jen mi přijde, že jedno kolo zůstává vyset nebo je možný, že je tam špatný obložení
Bubu Oval (1955)
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
jestli zůstává viset, tak otevřít buben, zkontrolovat, zda jsou tam pružinky a jestli se pakny volně pohybují, případně vyměnit hadičku a váleček.Proky píše:Děkuju, zkusim vše co píšeš. Tak ono to brzdí jen mi přijde, že jedno kolo zůstává vyset nebo je možný, že je tam špatný obložení
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
spatnej policajt - vymenit
nic vic, nic min
kazdopadne to cely zkontroluj
nic vic, nic min
kazdopadne to cely zkontroluj
... a vůbec !
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Pětišroub píše:jestli zůstává viset, tak otevřít buben, zkontrolovat, zda jsou tam pružinky a jestli se pakny volně pohybují, případně vyměnit hadičku a váleček.Proky píše:Děkuju, zkusim vše co píšeš. Tak ono to brzdí jen mi přijde, že jedno kolo zůstává vyset nebo je možný, že je tam špatný obložení
Brzdy ... http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 60#p217151
Bubu Oval (1955)
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Ouk vyměnim ... kontrola bude stejněHerbie píše:spatnej policajt - vymenit
nic vic, nic min
kazdopadne to cely zkontroluj
Bubu Oval (1955)
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
ahoj , odešel mi brzdový válec, přemýšlím jestli koupím Z Prahy Brax - za 635 kč, TRW za 922 kč nebo ze Zlína tento za 950 kč:
http://shop-vwbrouk.cz/product_info.php ... s_id=21967" onclick="window.open(this.href);return false;
Dovedl by mi prosím někdo poradit, kde je nejlepší poměr kvalita - cena? Jak dlouho Vám v autě vydržely? Mám 4 bubny, 2 okruh, 2 cajti. Děkuji Moc.
http://shop-vwbrouk.cz/product_info.php ... s_id=21967" onclick="window.open(this.href);return false;
Dovedl by mi prosím někdo poradit, kde je nejlepší poměr kvalita - cena? Jak dlouho Vám v autě vydržely? Mám 4 bubny, 2 okruh, 2 cajti. Děkuji Moc.
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Cca před měsícem, před odjezdem na dovču, jsem si dělal kontrolu brzd a konečně zjistil, proč mi to cca 1,5roku brzdilo jen na dvě kola ... mimo KO dvou prasátek byl KO hlavní brzdový válec (uvnitř rozpadnutý, poškozený závit na spoji).
Nebyly penízky na zbyt, tak jsem v Kuří koupil ten nejlevnější ... Brax za těch cca 650,- ... najeto již přes 4000km a Brouk brzdí lépe než služební Fábie. Takže bych klidně dal ten nejlevnější, záruku to nějakou má. Ale je-li více peněz, asi bych koupil kvalitnější TRW. Ten ze Zlína dle foto vypadá jak můj Brax za 650 ... ale může skreslovat fotka ...
Nebyly penízky na zbyt, tak jsem v Kuří koupil ten nejlevnější ... Brax za těch cca 650,- ... najeto již přes 4000km a Brouk brzdí lépe než služební Fábie. Takže bych klidně dal ten nejlevnější, záruku to nějakou má. Ale je-li více peněz, asi bych koupil kvalitnější TRW. Ten ze Zlína dle foto vypadá jak můj Brax za 650 ... ale může skreslovat fotka ...
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Děkuji za odpověď. Chmmmmm... Tam TRW říkáš...jen pište lidi..jak dlouho Vám vydržel ten Brax?
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Hele panáčku...... já osobně bych určitě koupil to TRW, které mám taky, protože to celkový dílenský zpracování je lepší i co se týče třeba prasátek oproti Braxu...... takže si myslim že je lepší dát o 300,- víc a mít to lepší co se týče kvality a zpracování
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Před časem jsem dával tenhle z Kelly, zatím bez problémů.
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Musím se tady podělit.Mám na dílně brouka 1500,jeden z prvních-přechoďák nádherně zachovalej a nebastlen,malé lampy vzadu,žádné podkovy,dědkovské světla v předu,úzké nárazníky 4 díra,6 volt napájení. Tyto kombinace jsou občas vidět v originále. Ale co bych rád věděl jestli se někdo nesetkal s tím že vůz má jednookruhové brzdy,vzadu úzké pakny 30mm a vepředu kotouče prvního provedení.Hlavní válec obyčejný bez tlakových ventilů.Předělaný to není.Vypadá to podle vin na 1-2.měsíc 1967.Před měsícem jsem dělal taky patnácku z léta 67 a už to byla klasika rovnosvětlo z podkovama na 12 volt. A oba rakušáci.
Re: Hlavní brzdový válec - pro bubny a pro kotouče - rozdily
Já věděl, že to někde najdu. V knížce od Etzolda se píše, že od 1. 8. 1967, od podvozku číslo 118000002 jsou vozy vybaveny hlavnim brzdovým válcem pro dvouokruh.
Současně píše že od 1. 8. 1966, od podvozku číslo 117000003 (1500) jsou nově vozy vybaveny kotoučovými brzdami na přední nápravě.
Z toho vyplývá, od srpna 1966 do srpna 1967 měli některé vozy kotouče s jednookruhovým hlavním válcem.
Současně píše že od 1. 8. 1966, od podvozku číslo 117000003 (1500) jsou nově vozy vybaveny kotoučovými brzdami na přední nápravě.
Z toho vyplývá, od srpna 1966 do srpna 1967 měli některé vozy kotouče s jednookruhovým hlavním válcem.
Co přijde dál???