Ano
MOTORY - všeobecná rozprava
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mám akorát na sedla.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs

------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka

Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1998
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ahoj, nevíte někdo, jestli blok z 1300 označení F se hodí na stavbu 1.6?
Jedná se mi hlavně o mazací kanálky atd...
Dík.
Bert
Jedná se mi hlavně o mazací kanálky atd...
Dík.
Bert
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
F blok je stejnej jako H a B .. takže pro 1.6 použít lze bez úprav s puvodní klikou i ojnicemi
tentýž se používal pro průmyslové 126
mazací kanály 8mm
jezdím se stejným blokem, jsem jsem předělal chlazení na doghouse pro svůj klid
tentýž se používal pro průmyslové 126
mazací kanály 8mm
jezdím se stejným blokem, jsem jsem předělal chlazení na doghouse pro svůj klid

... a vůbec !
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1998
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Dík Herbie za info

AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
F blok má jen jeden regulační ventil tlaku oleje a svorníky jsou přímo v bloku bez vložek, takže se časem můžou stát OSVČ...
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1998
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mám pocit, že ve 181 se mi motůrek trochu přehřívá a chtěl bych poměřit teploty různých částí motoru.
Je na toto měření vhodný bezkontaktní teploměr nebo je nutno měřák s čidlem a přiložit k měřené části?
Biker666 myslím kdysi říkal, že měří teplotu sání a podle toho upravuje bohatost.
Je na toto měření vhodný bezkontaktní teploměr nebo je nutno měřák s čidlem a přiložit k měřené části?
Biker666 myslím kdysi říkal, že měří teplotu sání a podle toho upravuje bohatost.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ezli se má smotat staň š se..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15922
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Změř teplotu oleje a bude jasno. Ano, lze zmerit teplotu hlav, bloku, vyfuku. Ale nikdo nema presne data, jake teploty jsou jeste v norme.
100-130 bych bral pro plne zatizeni jako normalni.
Uhnany nebo pretizeny motor lze poznat i po sluchu. Aspon ten muj to dava najevo, ze se k nemu nechovam hezky
100-130 bych bral pro plne zatizeni jako normalni.
Uhnany nebo pretizeny motor lze poznat i po sluchu. Aspon ten muj to dava najevo, ze se k nemu nechovam hezky
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
zdravim ctu tady plno nazoru ze palivovi filtr je dobry dat mimo motor. J
a ho mam tady. Nenasel jsem nikde zadnou fotku ani posis kde ho mate pridelanej. muzu poprosit o raduRe: MOTORY - všeobecná rozprava
Ahojte. Mam taky dotaz ci je palivový filter v dnešnej dobe potrebny? Dnes su benziny tak filtrovane počas vydaja zo stajanov ze uz aj niektore moderne auta so vstrekovaním palivivý filter na benzín nemajú. Ja som ho na buse pri rekonštrukcii už nemontoval a najazdil som tak 30.000 km a absolutne bez problémov.
Paekný den.
Paekný den.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
nejde ani tak o bensin, jako o stav zbytku.. leckterá nádrž se pokladi enem hemží..
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mám opískovanou, pozinkovanou a ještě vylitou nádrž priskyřicí a stejně jsem dal pod nádrž filtr, aspoň je jistota, že karbec bude furt čistý...
Jinak všechny nový auta maji palivový filtr, akorát u některých je to součást sacího koše, tudíž se nemění, jen když se posere čerpadlo v nádrži.
Jinak všechny nový auta maji palivový filtr, akorát u některých je to součást sacího koše, tudíž se nemění, jen když se posere čerpadlo v nádrži.
VW r.v.74 1200
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7443
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
....jen si vzpomeňte na Herbieho jakou pomazánku tahal z filtru karburátoru....
Vwase nocni sichta...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
filtr určitě ano ... jeden na cestě před motorem druhej do trubicky na karbecu ... po mnoha zkušenostech už nikdy jinak
viz anabáze s výrobníkem želé
viewtopic.php?f=6&t=21945&start=180
viz anabáze s výrobníkem želé
viewtopic.php?f=6&t=21945&start=180
... a vůbec !
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
nechat ho tam chci. jen jsem nevedel kam ho dat. kdyz ho mas pred motorem, v jaky casti auta je?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15922
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Filtr se nabízí dát buď hned pod nádrž nebo vedle převodovky, kde trubička vychází z vidlí podvozku a napojuje se na ni hadice/trubka do motorového prostoru . Obě místa jsou poměrně těžko dostupné, proto se jako zkratka volí místo v motorovém prostoru, kde to je pěkně na očích. Má to jen tu nevýhodu, že může filtr prasknout a způsobit požár. Já bych volil tu převodovku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
taky mi napadlo dat to k ty prevodovce, jen vymyslet nejaky drzak aby se to tam netrepalo. 

- Zbyňa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28 říj 2017
- Bydliště: Brno a ještě dál
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing