MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
jo, a vyvažuje se podle nejlehčího a ubírá se na težších? kde jsou nějaké nálitky na odbroušení/odvrtání?
nasávač
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
To zní logickysimak píše:jo, a vyvažuje se podle nejlehčího a ubírá se na težších? kde jsou nějaké nálitky na odbroušení/odvrtání?
Ideální místa na ubrání materiálu jsou po stranách ojničních šroubů. Je dobré odebírat z obou stran stejně.
Na této fotce bylo ukrojeno 6g. Vyvážení pístů je třeba provádět s citem a je třeba najít vhodný nálitek, který je možné odstranit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ahoj ahoj
Mám takové dilema...... budu měnit přepouštěcí tlakový ventil oleje včetně pružin, které jsou již řádně unavené. A při tom bych i rád vyměnil olejové čerpadlo, které má již svojí nejlepší éru též prožitou. Jde mi o to jaký by mělo vliv kdybych použil čerpadlo s většímy zuby? Větší tlaky? Možnost prasknutí STD chladiče? Nebo to jen prostě prožene motorem větší množství oleje rychleji?
Předem děkuji za odpovědi
Mám takové dilema...... budu měnit přepouštěcí tlakový ventil oleje včetně pružin, které jsou již řádně unavené. A při tom bych i rád vyměnil olejové čerpadlo, které má již svojí nejlepší éru též prožitou. Jde mi o to jaký by mělo vliv kdybych použil čerpadlo s většímy zuby? Větší tlaky? Možnost prasknutí STD chladiče? Nebo to jen prostě prožene motorem větší množství oleje rychleji?
Předem děkuji za odpovědi
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Pánové, mám takový dotaz. Potřeboval bych vnější rozměry motoru. Důvod je ten, abych zjistil, jestli se mi celý motor vejde do kufru u mazdy 323F BG(mrkačka). Děkuji
Mluvim jenom když mám co říci....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
do Pola se vlezl i se sadou zimnich gum na oktavku..
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
rozměry jsou v pohodě, ale v předklonu se se 100 kg věcí blbě manipuluje
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Otázka: mám tu dvě sady pístů s válcema z 1600, který obě jezdily. Jak se dá laicky rozpoznat, který z ních jsou lepší? Výměna kroužků za nový při montáži je samozřejmostí.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Vylozene laicky sa to da usudit podla orig. lapovacieho criss- cross pattern. Ak ho tam nie je vidiet, je to znacne ojete...ale ani pritomnost tychto fenomenov nezarucuje koncentricitu valca, takze kaslat na laiku a nechat si to premerat...
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Nevim jestli to muzu dat sem, ale mam dotaz.
Jsou tyto hlavy jiz na bezolovnaty benzin?
311.101.375 G
Jsou tyto hlavy jiz na bezolovnaty benzin?
311.101.375 G
OndraS
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Tak jsem na to mrknul a závěr je takový:(díval jsem se na levý zadní válec u obou motorů)john píše:Vylozene laicky sa to da usudit podla orig. lapovacieho criss- cross pattern. Ak ho tam nie je vidiet, je to znacne ojete...ale ani pritomnost tychto fenomenov nezarucuje koncentricitu valca, takze kaslat na laiku a nechat si to premerat...
1. sada - stopy po původním lapování jsou po celém obvodu zhruba do výše 4 cm (při pohledu od bloku, nikoliv od hlavy), proté v pracovní ploše pístu jsou criss- cross pattern vidět zhruba na 50% plochy; písty mají pohledově nepoškozený povrch bez výrazných vrypů ve směru pohybu pístu.
2. sada - stopy po původním lapovaní do výše cca 4 cm nejsou po celém obvodu, ale zhruba 70%, v pracovní ploše nic, místy výrazné stopy ve směru pohybu pístu na stěnách válce; píst na pohled místy vrypy do materiálu, ne tak pěkný jako sada č. 1
Po rychlém kouknutí i na ostatní válce je situace podobná.
Závěr? Použít první sadu, druhou hodit do koše, či použít jako popelník?
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Podla popisu je to priemerne ojete, ale nevyzaduje vybrus...staci to prehonovat a novu sadu kruzkov a posluzia este par desiatok rokov...ak Ti samozrejme ide o uzitnost a nie perfekciu...
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
je to přesně tak jak píšeš. jde mi o to aby auto sloužilo. Děkuji moc za užitečné informace. Druhá sada půjde na popelníky
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Druhu sadu mozes nechat prebrusit a zohnat patricne kruzky...malo ludi si uvedomuje, ze pouzite valce aj piesty su uz stabilizovane, takze ak su v tolerancii, je lepsie pouzit stare nez nove...kruzky pokial mozno gapless - Total Seal, DEVES, alebo Dykes...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mám karburátor Solex 30 PICT-3. Tento karburátor má elektromagnetický vypínací ventil (Elektromagnetic cutoff valve) - větší váleček na jedné straně karburátoru s vývodem na kablík. Odkud vede kablík, který by měl být k tomuto ventilu napojený? Bude karburátor fungovat, i když k tomuto ventilu žádný kablík nepovede?
Raději se zeptat, než pak litovat...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
od indukcnej cievky k el.ventilu a k syticu
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Musí být k němu 12V po sepnutí klíčku.Jirka píše:Mám karburátor Solex 30 PICT-3. Tento karburátor má elektromagnetický vypínací ventil (Elektromagnetic cutoff valve) - větší váleček na jedné straně karburátoru s vývodem na kablík. Odkud vede kablík, který by měl být k tomuto ventilu napojený? Bude karburátor fungovat, i když k tomuto ventilu žádný kablík nepovede?
Bývá propojen se sytičem a indučkou.
Bez připojení napájení bude motor chcípat.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Od cívky od stejného kontaktu, jako kablík, co vede k sytiči?
Jde o to, že ráno jsem nastartoval, ujel tak 100 metrů a auto začalo kašlat a pak mi motor zdechl. Nastartovat ani pořádně nemůžu a když už se to povede, tak motor kašle. Přidávání plynu nepomůže, to je ještě horší. Mohlo by to být v něčem jiném, než v karburátoru? Např. svíčky, rozdělovač...?
Jde o to, že ráno jsem nastartoval, ujel tak 100 metrů a auto začalo kašlat a pak mi motor zdechl. Nastartovat ani pořádně nemůžu a když už se to povede, tak motor kašle. Přidávání plynu nepomůže, to je ještě horší. Mohlo by to být v něčem jiném, než v karburátoru? Např. svíčky, rozdělovač...?
Raději se zeptat, než pak litovat...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Uz ten nazov hovori za seba...je to el.mag.ventil, ktory zastavi privod paliva...ak to nastartujes bez kabla, dojde benzin v komore a stojis...Busiky T4 to maju naopak, podobny ventil zamedzi privod vzduchu...ma to rovnaky efekt...Jirka píše:Mám karburátor Solex 30 PICT-3. Tento karburátor má elektromagnetický vypínací ventil (Electromagnetic cutoff valve) - větší váleček na jedné straně karburátoru s vývodem na kablík. Odkud vede kablík, který by měl být k tomuto ventilu napojený? Bude karburátor fungovat, i když k tomuto ventilu žádný kablík nepovede?
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Já to nevím, protože mám teď Solex 30 PICT 2 a ten tento ventil nemá. Chtěl jsem právě zkusit PICT-3, ale nevěděl jsem, od čeho má vést kablík k ventilu..
Raději se zeptat, než pak litovat...