MOTORY - všeobecná rozprava
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Do M10 skrutky /pod M10zavit/ spravit M8 vnut. zavit ...
http://www.killich.sk/metricky-iso
asi celkom nepojde. spiralku by som mozno dal.
´
http://www.killich.sk/metricky-iso
asi celkom nepojde. spiralku by som mozno dal.
´
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
A do te vložky M10 se nedá našroubovati ten M8 svorník ? Jsem teoreticky bral že hej...yahoďák píše:Opravná sada na závity není to pravý, tos nepochopil zcela správně.hydraulik píše:Jestli jsem pochopil tak něco toto.. http://www.vawobchod.cz/a50055sada-na-o ... &utm_term=VW181 píše:Existují nějaké pouzdra na použití 8mm svorník pro blok s dírami 10mm?
Hledám, ale nikde nenacházím....
Dík za pomoc...
Akorat do M10 našroubovat tu vložku.. na M8 a do toho svorník ?
Nevybavuju si, že by tyto vložky = redukce M10 vnějí na M8 vnitřní někdo prodával, ale dobrý soustružník je vyrobí.
Na svorník M10.. se řeže M12 ne ? Jsem teoreticky....
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Rosťo chyba lavky, M8 ma stoupani 1,25, M10 ma 1,5 a M12 ma 1,75mm. Kdyby jsi na vlozce mel rozdilne stoupani bude se ti zavit potkavat a strihat. Vlozka musi tedy mit stejne stoupani jak na vnejsi, tak i na vnitrni strane.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
člověče máš pravduSO 545 píše:Do M10 skrutky /pod M10zavit/ spravit M8 vnut. zavit ...
http://www.killich.sk/metricky-iso
asi celkom nepojde. spiralku by som mozno dal.
´
Je to už dlouho co jsem to řešil, tak jsem to pozapomněl....před chvílí jsem zašel do garáže a oměřil to na svém motoru:
je to redukce M12/M8, vyrobeno na míru, samozřejmě nutno současně v bloku převrtat a vyříznout závity M12.
Smyslem je rozložení namáhání do větší plochy a tím zabránit vytržení šteftu z bloku.
V tomto případě bych spirálce/opravné sadě rozhodně nevěřil, když nefunfuje ani u svíčky (viz. Wally)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No.. jasně.. to byla jen teorie.Ales-X píše:Rosťo chyba lavky, M8 ma stoupani 1,25, M10 ma 1,5 a M12 ma 1,75mm. Kdyby jsi na vlozce mel rozdilne stoupani bude se ti zavit potkavat a strihat. Vlozka musi tedy mit stejne stoupani jak na vnejsi, tak i na vnitrni strane.
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Tuneri casto pouzivaji osazene stefty kdyz se jde s vrtanim az na krev a neni misto na valce. Sel bych stejnou cestou
Porsche motory maji toto jiz v zakladu. Zkus se podivat tam. Pripadne vyrobit vlastni.
Porsche motory maji toto jiz v zakladu. Zkus se podivat tam. Pripadne vyrobit vlastni.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zagoogluj CIP1, a do hladacika zadaj case savers najdes tam 14.0 mm OD, 8.0 mm ID
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdravím, mohl by mi někdo poskytnout udaje o motoru potřebné při GO? jako ovalitu valcu/pístu, opotřebení kliky atd atd atd...? Popřípadě pokud někdo má nějakou chytrou knížku s těmito a dalšími údaji? Zkratka servisní manual na motory. třeba co a jak rozebrat apod.
Děkuji
Děkuji
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Kup si originál dílenský manuál, případně novodobé přepisy třeba odsud http://shop-vwbrouk.cz/literatura-c-188?page=2
a nebo pokud máš konkrétní dotaz, tak ho dohledej na TheSamba.com nebo se zeptej tu.
a nebo pokud máš konkrétní dotaz, tak ho dohledej na TheSamba.com nebo se zeptej tu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
pro OK1VKT: knížka speciálně pro tebe.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-223-2461
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-223-2461
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Super. Mrknu na to jak se to kupuje. Zavidim těm co umí německy. Ja k tomu budu muset používat slovník.
Díky za typ
Díky za typ
Brouk 1963, 1.2
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
A co anglicky? Doporucuju manual Bentley. Tam jsou data i postupy. A kdyz neco nebude jasny, tak se doptej tady. Aleit manual kde jsou cisla, je zaklad. Protoze cisla, ktery jsou na papire, ti sem nikdo prepisovat nebude..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
To souhlasim Bentley je stejny? Sem netušil. Jaký model?
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
MIAG stale na prodej
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - výfukový ventil
Na jednom výfukovém ventilu (dříku) jsem objevil "inkrusty". Ostatní jsou OK, vlažný motor čmadí jak dýmovnice, proto jej kuchám ven.
Je to něco divnýho (mohla by to být příčina) nebo je to normálka?
Je to něco divnýho (mohla by to být příčina) nebo je to normálka?
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- psycho
- pro známé: psyxo
- Příspěvky: 480
- Registrován: 26 zář 2005
- Bydliště: Prešporok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdravím osadenstvo fóra po dlhšom čase.
Srdcu nerozkážeš, takže zas som si kúpil nový projekt, aby som sa po práci nenudil.
Vie mi niekto pomôcť rozlúštiť kód motoru HPON21863 ??
Hčko značí zrejme 1500ccm ale z toho zvyšku sa mi nejak nedarí špecifikovať rok.
Ďakujem
Srdcu nerozkážeš, takže zas som si kúpil nový projekt, aby som sa po práci nenudil.
Vie mi niekto pomôcť rozlúštiť kód motoru HPON21863 ??
Hčko značí zrejme 1500ccm ale z toho zvyšku sa mi nejak nedarí špecifikovať rok.
Ďakujem
Ak ti život prinesie citróny, vyrábaj
citronádu
citronádu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
to je divočina. Na začátku je znak továrního repasmotoru, ale to číslo se nepodobá ničemu oficiálnímu. To H na začátku by mohlo být původní, a mohlo značit že to má být náhrada za 1500 jednokanál, zbytek je dobouchaný podle aktuální potřeby.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- psycho
- pro známé: psyxo
- Příspěvky: 480
- Registrován: 26 zář 2005
- Bydliště: Prešporok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
čo by to mohlo pomôcť rozlúštiť takto zvonka?
Karburátor je tam 30 PICT-3.
Podľa pôvodných papierov tam bol z výroby motor 1300 F o838844
Takto vyzerá príruba sania:
Karburátor je tam 30 PICT-3.
Podľa pôvodných papierov tam bol z výroby motor 1300 F o838844
Takto vyzerá príruba sania:
Ak ti život prinesie citróny, vyrábaj
citronádu
citronádu
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
To ti poví pouze to, že to není 1.2, takže 1.3-1.6 jednokanál. Asi ti nezbyde nic jinýho, než sundat jednu hlavu a zméřit vrtání.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
dodnes někde mám jednu jednokanálovou 1300, která začínala PON. Možná to znamená, že tovární repasi dělali v pondělí, nebo na ponku.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.