SouhlasimJenda Povoda píše: ↑27 kvě 2020Diesel tam dát jde. Dá se tam levně dát třeba 1,9D z WV koncern. Ale ideální by bylo koupit nějakýho Diesel shnilýho dárce orgánů a z něj to přeházet. Převodovka může zůstat, jen fréma se mění. Ale třeba nádrž je jiná atd...je toho fůra. Ale je to spousta práce a absolutní historické znehodnocení vozu.venca101 píše: ↑27 kvě 2020Dávat diesel motor do benzínový vzduchový kastle je naprostá blbost. Né že by to nešlo, ale zkus si spočítat na kolik by vyšlel nákup dieselového motoru a převodovky včetně všeho příslušenství + překopání elektriky + překopání karoserie + jak legálně přejít z benzínu na diesel? No nechtěl bych to na úřadech vyběhávat...
Takže pořádně a slušně oprav svůj motor. Za ušetřené peníze, které by tě stála přestavba na diesel a čas, kterej bys strávil na úřadech, tak jeď radši potom se svou opravenou T3 na dovolenou...
Pár T3 jsem měl, znám je Ideálně opravit CTčko, zavařit hlavy...
MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Dle mého názoru je krása v originále [-o<
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 291
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Připojuji se k ostatním... Sám jsem předělával vodník bezín na diesel a bylo to práce a práce. To mi vedle stál kompletní dárce orgánů a cílová kastle už vodník byla. Pokud vezmu i cenu dílů, co budeš muset koupit, jsi na ceně za repasovaný CT motor.
Jinak, čistě ekonomicky, pokud jsi koupil za 25 (do*dele, kde? To je cena jak 15 let zpět), připočteš investici 80 do motoru, tak jsi pořád na velmi luxusní ceně za historicky hodnotného busa ve zdá se moc pěkném, originálním stavu.
No a pokud bys měl problém s CTčkem, pořád si můžeš pořídit prasátko a střádat do něj na CU.
O zástavbě vodou chlazeného motoru bych uvažoval jen v případě, že... vlastně neuvažoval.
Jinak, čistě ekonomicky, pokud jsi koupil za 25 (do*dele, kde? To je cena jak 15 let zpět), připočteš investici 80 do motoru, tak jsi pořád na velmi luxusní ceně za historicky hodnotného busa ve zdá se moc pěkném, originálním stavu.
No a pokud bys měl problém s CTčkem, pořád si můžeš pořídit prasátko a střádat do něj na CU.
O zástavbě vodou chlazeného motoru bych uvažoval jen v případě, že... vlastně neuvažoval.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Můžeš si udělat vejlet do Waršavy pro CTčko:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-skrzyn ... b6ab888694
Nebo do polskýho Mikulova pro CUčko:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-vw-2-0 ... b6ab888694
https://www.olx.pl/oferta/silnik-skrzyn ... b6ab888694
Nebo do polskýho Mikulova pro CUčko:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-vw-2-0 ... b6ab888694
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
A hele, soukromá burza motorů v Německu. To by bylo, kdyby sis nevybral...
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-223-1173
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-223-1173
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdravím vespolek,
potřeboval bych parametry 1300 dvoukanálu k přepisu v průkazu historického vozila. Původně tam mám 1200, kerá bohužel dosloužila, nicméně zůstala v papírech. Nepodařilo se mi ty specifikace nikde na interneru najít. Byl by někdo tak hodný?
Koukám, že je tam potřeba kromě objemu a výkonu, který se najít daj, ještě vrtání/zvdih, a otáčky.
potřeboval bych parametry 1300 dvoukanálu k přepisu v průkazu historického vozila. Původně tam mám 1200, kerá bohužel dosloužila, nicméně zůstala v papírech. Nepodařilo se mi ty specifikace nikde na interneru najít. Byl by někdo tak hodný?
Koukám, že je tam potřeba kromě objemu a výkonu, který se najít daj, ještě vrtání/zvdih, a otáčky.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
vrtání 77mm jak u 1200,zdvih 69 a výkon 32kw (44 ps)Vilem píše: ↑24 čer 2020Zdravím vespolek,
potřeboval bych parametry 1300 dvoukanálu k přepisu v průkazu historického vozila. Původně tam mám 1200, kerá bohužel dosloužila, nicméně zůstala v papírech. Nepodařilo se mi ty specifikace nikde na interneru najít. Byl by někdo tak hodný?
Koukám, že je tam potřeba kromě objemu a výkonu, který se najít daj, ještě vrtání/zvdih, a otáčky.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Jo pěkná burzičkavenca101 píše: ↑04 čer 2020A hele, soukromá burza motorů v Německu. To by bylo, kdyby sis nevybral...
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-223-1173
57.jpg
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Díky moc. Ještě teď stojím u otázky, jak zapsat typ, protože původně tam bylo zapsáno "1200/34 PS", což nevím jestli bylo správně, jestli tam nemá být spíš "Typ 1"? Protože teď tam napsat 1300 mi přijde jako nesmysl, kor když jsem si dohledal, že v roce 76 se do sedanů 1300 nedávaly :/evinsen píše: ↑24 čer 2020vrtání 77mm jak u 1200,zdvih 69 a výkon 32kw (44 ps)Vilem píše: ↑24 čer 2020Zdravím vespolek,
potřeboval bych parametry 1300 dvoukanálu k přepisu v průkazu historického vozila. Původně tam mám 1200, kerá bohužel dosloužila, nicméně zůstala v papírech. Nepodařilo se mi ty specifikace nikde na interneru najít. Byl by někdo tak hodný?
Koukám, že je tam potřeba kromě objemu a výkonu, který se najít daj, ještě vrtání/zvdih, a otáčky.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
ano Typ 1,to jsou všechny brouci.1200 nebo 1300 je označení modelu.kubaturu nelze brát jako typ,i když to má v papírech hodně lidí.na štítku je typ 11,12,13.první číslo je typ,druhé je provedení.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Aha, dobře a model se teda odvíjí podle motoru, nebo to v papírech zůstane jako model 1200?
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
na štítku máš typ karoserie,tam bude asi 11 a pak je průserová kolonka motor typ a těžko si představit co toho šmudlu za přepážkou napadne tam napsat,pletou si typ s provedením,modelem nebo kodovým označením.ale je to blok motor typ 1.( kod motoru AB pro pedantního ouřadu).
model 1200 na karoserii ti zůstává.s tímhle značením se i originálně osazovaly s 1,6 motorem.ne vždy označení modelu korespondovalo s kubaturou,takže bych to spíš nazval obchodním označením.
model 1200 na karoserii ti zůstává.s tímhle značením se i originálně osazovaly s 1,6 motorem.ne vždy označení modelu korespondovalo s kubaturou,takže bych to spíš nazval obchodním označením.
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 zář 2007
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mate nekdo zkusenosti s kitama kde jsou pisty valce a hlavy v druhosce? Napriklad https://www.werk34.de/de/motorbausatz-s ... 90alt.html
Chtel bych vymenit svoji 1200 za neco silnejsiho jen nevim jestli je lepsi shanet jetej motor a modlit se nebo sehnat blok koupit tuhle sadu a taky se modlit ze to neco vydrzi
Diky
Chtel bych vymenit svoji 1200 za neco silnejsiho jen nevim jestli je lepsi shanet jetej motor a modlit se nebo sehnat blok koupit tuhle sadu a taky se modlit ze to neco vydrzi
Diky
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Blok z 1200 nemôžeš len tak použiť na 1300-1600 valce lebo majú odlišný priemer. Budeš potrebovať nový blok aj klukovku atďBigYoeKing píše: ↑18 srp 2020Mate nekdo zkusenosti s kitama kde jsou pisty valce a hlavy v druhosce? Napriklad https://www.werk34.de/de/motorbausatz-s ... 90alt.html
Chtel bych vymenit svoji 1200 za neco silnejsiho jen nevim jestli je lepsi shanet jetej motor a modlit se nebo sehnat blok koupit tuhle sadu a taky se modlit ze to neco vydrzi
Diky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
On to píše: sehnat blok koupit tuhle sadu akubi píše: ↑18 srp 2020Blok z 1200 nemôžeš len tak použiť na 1300-1600 valce lebo majú odlišný priemer. Budeš potrebovať nový blok aj klukovku atďBigYoeKing píše: ↑18 srp 2020Mate nekdo zkusenosti s kitama kde jsou pisty valce a hlavy v druhosce? Napriklad https://www.werk34.de/de/motorbausatz-s ... 90alt.html
Chtel bych vymenit svoji 1200 za neco silnejsiho jen nevim jestli je lepsi shanet jetej motor a modlit se nebo sehnat blok koupit tuhle sadu a taky se modlit ze to neco vydrzi
Diky
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Aha, nepozornosť. tak potom pokiaľ ideš stavať nový motor odporúčam aby ti ten blok ktorý by si chcel eventuálne kúpiť pozrel niekto kto sa v tom orientuje sú tam špecifické miesta ktoré treba pozrieť aby si vedel či tam niesu pukliny alebo nebude treba blok upraviť a aby si vedel prípadne aký oversize ložisk budeš potrebovať.. atď
Asi jednoduchšie ale aj drahšie by bolo kúpiť "nový blok" čo sa týka kvality neviem ako sú na tom tieto aftermarkety
Asi jednoduchšie ale aj drahšie by bolo kúpiť "nový blok" čo sa týka kvality neviem ako sú na tom tieto aftermarkety
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Anebo se vydat industrie cestou...
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Klikovku určitě jinou , ale blok by asi jako základ použít šel.kubi píše: ↑18 srp 2020Blok z 1200 nemôžeš len tak použiť na 1300-1600 valce lebo majú odlišný priemer. Budeš potrebovať nový blok aj klukovku atďBigYoeKing píše: ↑18 srp 2020Mate nekdo zkusenosti s kitama kde jsou pisty valce a hlavy v druhosce? Napriklad https://www.werk34.de/de/motorbausatz-s ... 90alt.html
Chtel bych vymenit svoji 1200 za neco silnejsiho jen nevim jestli je lepsi shanet jetej motor a modlit se nebo sehnat blok koupit tuhle sadu a taky se modlit ze to neco vydrzi
Diky
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 zář 2007
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Do industrie bych klidne i sel ale zatim sem na nic kloudnyho nenarazil
Pokud se da pouzit 1200 blok tak to obnasi jen vymenu klikovky a ojnic nebo se musi jeste neco upravovat? Jako treba frezovat diry na vetsi valce?
Pokud se da pouzit 1200 blok tak to obnasi jen vymenu klikovky a ojnic nebo se musi jeste neco upravovat? Jako treba frezovat diry na vetsi valce?