MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Supinky kompozitu. No idealni to neni, ale ze zkusenosti muzu rict ze ten motor pobezi jeste dlouho.
Zazil jsem taky.
Zazil jsem taky.
... a vůbec !
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No a jestli chces mit prehled jak se motoru dari, instaluj budiky tlaku a teploty oleje
... a vůbec !
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Díky Herbie,Herbie píše:Supinky kompozitu. No idealni to neni, ale ze zkusenosti muzu rict ze ten motor pobezi jeste dlouho.
Zazil jsem taky.
přesně tohle jsem chtěl slyšet. Motor má nalítano orig 180 tis, nikdy nebyl půlený, možná ani z auta venku, tak se mi do opravy nechtělo. Ma už i filtr oleje, tak snad to pochytal. A to je kompozit z kliky, nebo lágrú?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
180tis? No to by se mi take nechtelo motor vytahovat, dyt je jeste v zabehu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No přesněSam píše: 180tis? No to by se mi take nechtelo motor vytahovat, dyt je jeste v zabehu
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Radši ne. Co oči nevidí....Herbie píše:No a jestli chces mit prehled jak se motoru dari, instaluj budiky tlaku a teploty oleje
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Úplně první výměnu po nastartování a záběhu motoru po generálce nepočítám.lišák píše:První výměna po 3500km ? Tak to si rád počkám při kolika km budeš dělat tu poslední .honzik.brouk píše:......ale můj motor 1.6 jednokanálník,který jsem si zgenerálkoval sám doma v garáži svépomocí,tak po první výměně oleje při cca najetých 3500km .....
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ale 3500 km si kde vycital?O 1 000 si to presvihol,ak si sa nepomylil.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Nie nepomýlil som sa,asi som to naozaj prešvihol,lebo som ho fakt menil po 3.500 kilometroch.Milan NM píše:Ale 3500 km si kde vycital?O 1 000 si to presvihol,ak si sa nepomylil.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ahoj všem přátelům vzduchem chlazených vw. Rozhodl jsem se, že se pokusím( ze studijních důvodů a taky hlavně, že mám teď hodně času) postavit svůj první motor. Léta se mi válí v garáži 1600 z busa(1977), tak si o to tak trochu říká. V brouku mám 1300 tak se chci pokusit o amatérský upgrade. Pročetl jsem toho tady mraky a ještě jsem určitě neskončil, díky pánové za inspirace a rady. Moje myšlenka je jednoduchá, použít původní 1300 blok a osadit ho válcema, hlavama atd....z té 1600, zkráceně. Jenže když jsem rozebral 1600 a vyndal válce všiml jsem si malých prasklinek na pístech(3 ze 4). Pokud si vzpomínám, je tedy hodně dávno, tak motor běhal a od té doby leží v garáži. Je to asi na vyhození,co? Děkuju za komentáře. Tomáš
- Přílohy
-
- píst.jpg (105.5 KiB) Zobrazeno 3717 x
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Na tvojom mieste by som tie piesty poriadne vycistil a pre pokoj v dusi odvazil a uvidis ako si na tom (podla mna su pouzitelne)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Bohužel jsou to praskliny skrz stěnu pístu, pod tou pružinkou je to trochu vidět.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Das ist Schrott.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
pokud budeš "brousit" válce stejně půjdou písty nový
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
po osustruzeni sa taka chyba stratiOB píše:Mě se zdá, že je to chyba odlitku a ne prasklina.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
otoč kroužek jinam a nebudeš to vidět
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Takže otázka, je takovýto píst použitelný, opravitelný a hlavně bezpečný? Dali byste si ho do motoru? Setkali jste se někdy s takovou závadou? A jaká by mohla být příčina? Díky
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Omezeně k pístu - bez diagnostiky praskliny je to věštění z koule.
Generálně k práci na motoru - udělej z toho pěknej popelník a kup si novou sadu. Není to drahé a nestojí to za další rozebírání.
Generálně k práci na motoru - udělej z toho pěknej popelník a kup si novou sadu. Není to drahé a nestojí to za další rozebírání.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.