Nebo do ponorkyprak píše:dodnes někde mám jednu jednokanálovou 1300, která začínala PON. Možná to znamená, že tovární repasi dělali v pondělí, nebo na ponku.
MOTORY - všeobecná rozprava
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
skládám svůj motůrek a nějak mi nepasují pleši k doghousu, jsou tam mezi nimi zemědělský vůle a to mám vše origo VW, žádnou druhovýrobu. Evidentně tam má být nějaké těsnění, které jsem tam neměl. Je tak? Co tam nacpat?
Tu jsem vygúglil nějaký pikčr ze samby, ale netuším, jestli je to tak origo, nebo nějaká invence ...
A další věcí je ... má být nějaké těsnění i mezi chladičem a dohousem? Tam je taky fuga jak ...
Tu jsem vygúglil nějaký pikčr ze samby, ale netuším, jestli je to tak origo, nebo nějaká invence ...
A další věcí je ... má být nějaké těsnění i mezi chladičem a dohousem? Tam je taky fuga jak ...
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
ano, to co je na fotách je víceméne origo
kolem chladiče je molitanové lepené těsnění
kolem plechu na sahaře a tím "trojůhelníkovým" plechem také
kolem chladiče je molitanové lepené těsnění
kolem plechu na sahaře a tím "trojůhelníkovým" plechem také
... a vůbec !
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
ok, díky. Našel jsem v domácím skládku samolepící dilatační pás pod sádrokartonářské profily, to by asi mohlo projít na ten trojúhleníkový plech. Ještě vymyslet to těsnění na oilcooler, aby to vydrželo to teplo a tlak vzduchu.
Sice nemám rád tyhle samodomo řešení, ale tahle těsnění jsem nikde neviděl ... leda koupit nový chladič, kde je nejspíše už nalepené
Sice nemám rád tyhle samodomo řešení, ale tahle těsnění jsem nikde neviděl ... leda koupit nový chladič, kde je nejspíše už nalepené
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Všechny návody mají ten palec pootočený o 90° doprava. Pokud ne, co je kde špatně? Takto ten motor běžel ...
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Pokud mas vysoky rozdelovac s podtlakem tak palec v horni uvrati 1 valce smeruje k trubce sani pod karburatorem
Pokud mas nizky rozdelovac (starsi provedeni) ukazuje palec v horni uvrati prvniho valce ven z motoru
U bezpodtlakych rozdelovacu jsem to videl tak i tak
Pokud mas nizky rozdelovac (starsi provedeni) ukazuje palec v horni uvrati prvniho valce ven z motoru
U bezpodtlakych rozdelovacu jsem to videl tak i tak
... a vůbec !
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Myslim ze na rozdelovaci by mala byt ryska
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
aha ... byla pod barvou. Díky oběma Jsem s tím rozdělovačem nechtěl hýbat, takže je prozatím tak jak byl ... tj. zašpiněný. Až si budu jistý, že ten motor šlape tak jak má, tak bych ho rád vyměnil za podtlakový. Tenhle o podtlak nejspíše přišel.
Jinak jsem potřeboval seřídit ventily, protože jsem měl sundané hlavy ... no a místní návod mi nějak nepasoval.
Jinak jsem potřeboval seřídit ventily, protože jsem měl sundané hlavy ... no a místní návod mi nějak nepasoval.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Já jsem si kvůli ventilům udělal na řemenici 2 tečky po 180 stupních. Správná se pozná podle polohy ventilů a pro další válce se otáčí o půlku pozpátku. Nemusím se pak crcat s rozdělovačem.
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Dolezite je mat vyfukovy a saci ventil na 1. valci uzavrety - teda na tejto pozicii mat TDC - top dead center, cize v hornej uvrati.. Potom mozete zasunut unasaci hriadel rozdelovaca ako vam pasuje, nasledne samotny rozdelovac nan zasuniete uplne jedno ci tak, alebo o 180 stupnov.. Ide len o to, aby ste iskru na palci pre 1. Valec dostali v polohe pri TDC prveho valca.. Vobec nie je dolezite, v akej polohe je pootoceny rozdelovac - teda podla priruciek.. Dolezite je aby palec smeroval a daval iskru pre 1. Valec.. Raz je to podla tabuliek za 10 pol piatej, teda 16,20, raz za 10 päť, teda 16,50, ale kludne to moze byt aj 16,27.. 16 ,32 16,39..atd.. Hlavne je nastavit palec tak , aby iskril v polohe pre 1. Valec.. capisto..? Tabulkove polohy casto mylia.. Pretoze to otocite pri nepozornosti o 180 stupnov a dava vam to iskru v dolnej uvrati.. Na rysky a tabulkove polohy rozdelovaca sa treba vysrat.. Dolezite je poloha 1. valca a poloha palca v iskre prave tam.. A ved ked pridete ku mne, tak vam ukazem, ze spravna iskra a poloha rozdelovaca pre 1. valec sa da pretacat o myslim 7 stupnov v celom rozsahu 360
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdravím všechny matadory,potřeboval bych vědět,pod jakým úhlem ve stupních je vyvrtaný závit svíčky na hlavě motoru single port,neví náhodou někdo? Potřebuji vědět kvůli opravě závitu svíčky v hlavě.Ďěkuji.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Vzhledem k tomu že jsem viděl jak muže dopadnout drátová pojistka pístního čepu viz foto, chci se zeptat zda na ní trvat při skládaní motoru, nebo lze z vesela nahradit klasickou segerovkou vnitřní DIN 472,samozřejmě to asi způsobila chybná montáž, ale vzhledem k obtížné sehnatelnosti bych rád nahradil drátovou za klasickou segrovkou..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Lze nahradit, já to doporučuji
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
a co pro klid v duši použít toto
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... mm-i26602/
máte s tím někdo zkušenost ?
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... mm-i26602/
máte s tím někdo zkušenost ?
... a vůbec !
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mam na 2.3, nic negativniho jsem nezaznamenal.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
je to bráno jako náhrada za segrovku, nebo je to doplněk segrovky ?
... a vůbec !
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Náhrada,ale bacha jsou jiný podle druhu vrtání...
Ale Jaško to má třeba dobře popsaný na eshopu
Ale Jaško to má třeba dobře popsaný na eshopu
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Samozřejmě jsem ty "ucpávky" také registroval, ale někde jsem zahlédl vyjadřeni že "teflon do motoru nepatří" tak jsem to nějak přesunul na druhou kolej, ale pokud na to tu bude dobra odezva, tak do toho půjdu. I když ja potřebuju na 90,5 mm píst..což nemá skladem :-/
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... mm-i26604/
Dokonale chrání válce, proti vzniklé škodě při jejím uvolnění. Snadné instalaci dílu, který nahrazuje původní ocelovou pojistku.
Tak snad nám to někdo potvrdí kdo na tom jezdí..
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... mm-i26604/
citace z webu :Herbie píše:je to bráno jako náhrada za segrovku, nebo je to doplněk segrovky ?
Dokonale chrání válce, proti vzniklé škodě při jejím uvolnění. Snadné instalaci dílu, který nahrazuje původní ocelovou pojistku.
Tak snad nám to někdo potvrdí kdo na tom jezdí..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Je to nahrada, a je treba pouzit spravnou variantu pro konkretni vrtani
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
pánové děkuji za vaše praktické poznatky
asi to tedy potřebuju a objednám si
asi to tedy potřebuju a objednám si
... a vůbec !