MOTORY - všeobecná rozprava
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No vidíš, nedávno jsem prodal 17ku se specifikací Porsche, 95 koní, myslím že Milošák má taky jednu na prodej...
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No pokud uvažuješ o použítí motoru z Brouka, tedy motor Typ 1 tak tam se dá "nacpat až 2,5 litru jestli se nepletujaho píše:Díky Herbie. Tak nějak si to představuji. Jde mi o to, jaký hledat ten správný základ Brouka...typ motoru, blok, válce, dvoukánál? a kam až u daného sériového základu lze jít s úpravami (vrtáníxzdvih, vačka...). Co se týká bižuterie (sání, karbrátory, výfuk...) je již jedno.
takže možnosti jsou neomezené
respektive jsou omezene jen tím kolik penez do toho chces nacpat
Pak je pochopitelně možnost použít jako základ motor Typ 4 to je to o čem píše Max
ale v první řade si o tom něco nastuduj
... a vůbec !
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Spíš bych volil typ1, zdvih 69mm. Jsou tam rozdíly v uložení kliky? Jde o to, jaký blok+klika snesou optimální max. vrtání.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
použil bych odpovídají podvozek.. max. do r.1960 s podelně půlenou převodovku a jako základ vzal 30ps motor a do něj pak můžeš postavit nějakou divočinu a ještě to bude krásný..jaho píše:Přátelé, potřeboval bych poradit...jaký motor by jste doporučili do repliky Porsche 356A Speedster?
Díky za názory.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zde si dovolím oponovat, kolego.Samba píše:použil bych odpovídají podvozek.. max. do r.1960 s podelně půlenou převodovku a jako základ vzal 30ps motor a do něj pak můžeš postavit nějakou divočinu a ještě to bude krásný..jaho píše:Přátelé, potřeboval bych poradit...jaký motor by jste doporučili do repliky Porsche 356A Speedster?
Díky za názory.
Pokud to má být 356A, tak zde byl standardem třídílný blok, takže za mne bych šel cestou Super90
http://www.ebay.de/itm/PORSCHE-912-356- ... SwnHZYlNSj
http://www.ebay.de/itm/PORSCHE-912-356- ... 2084938508
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=2006962
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
no však to může být i preA, se pěkně ostaří..
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Samba píše:použil bych odpovídající podvozek.. max. do r.1960 s podelně půlenou převodovku a jako základ vzal 30ps motor a do něj pak můžeš postavit nějakou divočinu a ještě to bude krásný..jaho píše:Přátelé, potřeboval bych poradit...jaký motor by jste doporučili do repliky Porsche 356A Speedster?
Díky za názory.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Tak jest-li jeste "zije" Okrasa, jiste by nejaky motor postavil
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
prosim o radu na odkaz, pri kupe 1 briteho gufera pre zotrvacnik - silikon..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Malo by to byt toto ale radsej overit:
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 03-i24933/
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 03-i24933/
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Milanovi dakujem..
vie mi niekto zapozicat stahovak na ozubeny prevod rozdelovaca z klukoveho hriadela.. na kratko, za odmenu..?
vie mi niekto zapozicat stahovak na ozubeny prevod rozdelovaca z klukoveho hriadela.. na kratko, za odmenu..?
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
SZvako píše:Milanovi dakujem..
vie mi niekto zapozicat stahovak na ozubeny prevod rozdelovaca z klukoveho hriadela.. na kratko, za odmenu..?
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Jo ty se tam v pátek váleli na prodejně po zemiMilan NM píše:Malo by to byt toto ale radsej overit:
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 03-i24933/
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
nerozumiem.. , co tym chces WALLY naznacit..?
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Že je má skladem, jinak mu všechno trvá měsíc atd.vako píše:nerozumiem.. , co tym chces WALLY naznacit..?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
rozhodl jsem se, že dám ten svůj "kafemlejnek" dohromady, tedy nebudu kupovat jiný - neprověřený motor. Prověřené dobré motory nějak došly ... a když už se něco objeví, tak ve stylu "dojelo to tam a tam", jenže jestli to nežere a ve velkém netrousí olej mi nikdo nezaručí.
A tak potřebuju poradit ... mám řešit přebroušení kliky, nebo ne? Mám kliku už po 3. výbrusu, tj. zbývá poslední a pak už jen šroťák. Být po 1. a v podobném stavu, tak se ani neptám a pro jistotu to nechám udělat, když už to budu skládat z povětšinou nových komponent (vyběhané válce, hlavy K.O., spousta dílů co šroťák dal a cirka odpovídalo zbytku ... )
Aktuální stav je takový, že nikde není žádná vyrezlina, prasklina atp. Zatím jsem jen mrknul na prostřední dělený lágr a ten u setrváku. Nepřijde mi to zas až tolik opotřebené, ale viditelné vrypy tam jsou. Při přejetí bříškem prstu necitelné, při přeletí nehtem trošičku ano.
viz foto https://1drv.ms/f/s!AsPBKdAr6as5iZIRHlWGOOkHlvxrCA
A tak potřebuju poradit ... mám řešit přebroušení kliky, nebo ne? Mám kliku už po 3. výbrusu, tj. zbývá poslední a pak už jen šroťák. Být po 1. a v podobném stavu, tak se ani neptám a pro jistotu to nechám udělat, když už to budu skládat z povětšinou nových komponent (vyběhané válce, hlavy K.O., spousta dílů co šroťák dal a cirka odpovídalo zbytku ... )
Aktuální stav je takový, že nikde není žádná vyrezlina, prasklina atp. Zatím jsem jen mrknul na prostřední dělený lágr a ten u setrváku. Nepřijde mi to zas až tolik opotřebené, ale viditelné vrypy tam jsou. Při přejetí bříškem prstu necitelné, při přeletí nehtem trošičku ano.
viz foto https://1drv.ms/f/s!AsPBKdAr6as5iZIRHlWGOOkHlvxrCA
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Kliku prebrousit nebo dat jinou.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
a blok je cajk?? každej druhej bejvá vyrajtovanej..
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
ok, kliku tedy hodím do brusírny. Našel jsem tu jednu místní, nějakého toho Brouka už prý dělali. Jinou kliku bohužel nemám, sám bych byl radši, kdyby měla ještě dost "masa"
Horší je to s vyvážením, to jsem tu kolem Teplic nikoho zatím nenašel.
Blok se zdá být z laického pohledu v rychtigu. Nikde nic prasklého, viditelně vymletého. Nebo se mám na něco konkrétního zaměřit?
Horší je to s vyvážením, to jsem tu kolem Teplic nikoho zatím nenašel.
Blok se zdá být z laického pohledu v rychtigu. Nikde nic prasklého, viditelně vymletého. Nebo se mám na něco konkrétního zaměřit?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
To že jinou kliku nemáš neznamená že ji nemůžeš koupit. 4.výbrus == o mimiletr menší průměr uložení a tedy větší šance na defekt.eLzyx píše:ok, kliku tedy hodím do brusírny. Našel jsem tu jednu místní, nějakého toho Brouka už prý dělali. Jinou kliku bohužel nemám, sám bych byl radši, kdyby měla ještě dost "masa"
Horší je to s vyvážením, to jsem tu kolem Teplic nikoho zatím nenašel.
Blok se zdá být z laického pohledu v rychtigu. Nikde nic prasklého, viditelně vymletého. Nebo se mám na něco konkrétního zaměřit?
Co se týče bloku, jde zejména o uložení hlavních ložisek, axiální uložení u prvního ložiska, dále pak uložení vačky, rovinnost ploch kam dosedají válce. Zkrátka vše dúkladně očistit, vizuélně zkontrolovat a následně změřit. Pokud jde o magnésiový blok který jezdil ve voze, neviděl jsem takový který by tuto péči nepotřeboval.
Jinak blok vidím jako zásadní komponentu celého motoru. Každý je jiný a pouze jeden jediný sedí číslem podvozku a zbytkem auta. Vše ostatní je nahraditelné.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912