MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Prosím pomůže mi někdo s identifikaci dílku z motoru? V pouštěl jsem olej a tohle bylo na sítku. Jedná se o plastové zoubky zakulacené. Motor ale běžel v pohodě. Odkud to je? Jelikož je to plast tak to typuju třeba na benzinovou pumpu? Protože zbytek si myslim musí být kovový ne?
Děkuji, motor klasika 1,2
Děkuji, motor klasika 1,2
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
tipuji bakelit pod bensin pumpou. Jinde v motoru bakelit není.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Je to takový pěkně zakulaceny fakt jak zoubky. No ja nad tim furt přemýšlim ale taky mne už nic nenapada. Asi to pak někdy zkouknu radši. Doufam ze sundani te pumpy není nějaká pakarna a bude to rychlý.
Brouk 1963, 1.2
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ahoj vsichni, dokazete mi nekdo prosim vysvetlit
1) jak vznikne axialni vule na klice (zvetsi se mimo toleranci)
2) co se v motoru stane, znici ci ojede a pusobenim jakych sil?
3) proc se zasadne nedoporucuje delat axialu na vyjetem motoru? Zrejme to bude mit spojitost s otazkou c.2, ale nevim.
Hledal jsem poruznu po internetech, ale asi nevim co presne hledam...
A nakonec nejlepsi vestirna z koule, ale neni nad zkusenosti, axiala 1,5mm, jezdil by jste s tim nekdo dal? Nebo by jste alespon vypodlozkovali? Nebo okamzite udelat pac az to zakuka, tak to sebou vezme radu dalsich zbytecnych veci?
Dekuju za jakykoli podnet pripominajici odpoved, ci primo za jasnou odpoved, proste beru cokoli
1) jak vznikne axialni vule na klice (zvetsi se mimo toleranci)
2) co se v motoru stane, znici ci ojede a pusobenim jakych sil?
3) proc se zasadne nedoporucuje delat axialu na vyjetem motoru? Zrejme to bude mit spojitost s otazkou c.2, ale nevim.
Hledal jsem poruznu po internetech, ale asi nevim co presne hledam...
A nakonec nejlepsi vestirna z koule, ale neni nad zkusenosti, axiala 1,5mm, jezdil by jste s tim nekdo dal? Nebo by jste alespon vypodlozkovali? Nebo okamzite udelat pac az to zakuka, tak to sebou vezme radu dalsich zbytecnych veci?
Dekuju za jakykoli podnet pripominajici odpoved, ci primo za jasnou odpoved, proste beru cokoli
Brouk ´77
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
budu stručný."pojebe se šecičko" ,kór když to udělá pac.
vypodložení je k ničemu protože je vymačkaný blok a lágr jezdí v bloku celý. googluj falešná axiála. a jestliže máš na hlavním 1,5mm tak na druhém v místě největšího dynamického namáhání bude skoro 1mm do stran.
měl jsem tu i motor kde se klika probrousila až na svorníky bloku,takže se dá říct že vydrží hodně,ale šel do šrotu jen bez šteftů
vypodložení je k ničemu protože je vymačkaný blok a lágr jezdí v bloku celý. googluj falešná axiála. a jestliže máš na hlavním 1,5mm tak na druhém v místě největšího dynamického namáhání bude skoro 1mm do stran.
měl jsem tu i motor kde se klika probrousila až na svorníky bloku,takže se dá říct že vydrží hodně,ale šel do šrotu jen bez šteftů
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
V motoru jako takovém moc velké axiální síly nevznikají ale do kliky jde třeba reakce od vyšlápnuté spojky, no a když už se něco "vyčochtá", jde to pak rychle.
Já naměřil axiálu, teda tu falešnou, 0.3 a motor jsem půlil protože mi to přišlo hodně. Viz "BEX".
Pochopl jsem to tady (cca 2 minuta):
Já naměřil axiálu, teda tu falešnou, 0.3 a motor jsem půlil protože mi to přišlo hodně. Viz "BEX".
Pochopl jsem to tady (cca 2 minuta):
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
má cenu davat na motor( 1776ccm, 2x weber 40, vačka W120, výfuk csp phyton, (v plánu hlavy magnum s ventili 40 a 35mm) ) vahadla 1:25??
budu muset kupovat i delší zdvihací tyčky?
budu muset kupovat i delší zdvihací tyčky?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Jak pro koho
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Když uděláš pořádně geometrii, tak možná.. na 120tce už bych do toho nešel...p3p1k píše:má cenu davat na motor( 1776ccm, 2x weber 40, vačka W120, výfuk csp phyton, (v plánu hlavy magnum s ventili 40 a 35mm) ) vahadla 1:25??
budu muset kupovat i delší zdvihací tyčky?
Mám to na wallym na 110tce a má to kolem 220Nm krouťák je to pěkný..ale taky už se mi stalo, že se mi uvolnili vodítko ventilu...všechno má svojí daň..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdravím
Chci se zeptat, jaký z motorizací byste mi doporučili. Ohlížím se s manželkou po t2jkách. Koukám, že všude 1.6 a 2.0 motory. Samozřejmě větší motor asi bude výhodnější, ale ta spotřeba bude asi jinde, ale co ta 1.6? Jak jsou na tom celkově? Díky za info
Chci se zeptat, jaký z motorizací byste mi doporučili. Ohlížím se s manželkou po t2jkách. Koukám, že všude 1.6 a 2.0 motory. Samozřejmě větší motor asi bude výhodnější, ale ta spotřeba bude asi jinde, ale co ta 1.6? Jak jsou na tom celkově? Díky za info
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
1.6 je dobrý ale do kopců je slabý,pak záleží kolik máš v busu naloženo. Já bych dal 1776cc.Kafkazan píše:Zdravím
Chci se zeptat, jaký z motorizací byste mi doporučili. Ohlížím se s manželkou po t2jkách. Koukám, že všude 1.6 a 2.0 motory. Samozřejmě větší motor asi bude výhodnější, ale ta spotřeba bude asi jinde, ale co ta 1.6? Jak jsou na tom celkově? Díky za info
Vwase nocni sichta...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
spotřeba bude plus mínus podobná, kolem 10-11 litrů. Víc bude do spotřeby kecat stav auta (ložiska, geometrie, seřízení a stav motoru) než objem motoru. Ta 1.6 má výhodu v tom, že díly na ní jsou dostupné a levnější. U dvoulitrů je už problém některé díly sehnat (hlavně plechy kolem motoru).
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Super, díky za odpověď !
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Sací a výfukový ventil
Dávají se simeringy je na sací ventily? nebo na všechny? Při prvním rozebrání jsem je měl jen na sacích ventilech .... bohužel to nikde nemohu dohledat
Dávají se simeringy je na sací ventily? nebo na všechny? Při prvním rozebrání jsem je měl jen na sacích ventilech .... bohužel to nikde nemohu dohledat
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Poraďte, co se mi přidírá? A jak k tomu mohlo dojit? Přehřátí motoru? Kdysi v minulosti málo oleje? Vyteklo pár stříbrných šupinek....
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Čus,no nevím jestli tě to uklidní nebo ne,ale můj motor 1.6 jednokanálník,který jsem si zgenerálkoval sám doma v garáži svépomocí,tak po první výměně oleje při cca najetých 3500km taky vykazoval pár drobounkých stříbrných šupinek neznámého původu...po počáteční hysterii jsem dal nový olej a říkal si děj se co děj...a světe div se motor běží dodnes a celkem i jede bez větších problémů s najetými cca 8- smy tisíci km....Tak bych se toho asi nebál....
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
První výměna po 3500km ? Tak to si rád počkám při kolika km budeš dělat tu poslední .honzik.brouk píše:......ale můj motor 1.6 jednokanálník,který jsem si zgenerálkoval sám doma v garáži svépomocí,tak po první výměně oleje při cca najetých 3500km .....
Každý celek se skládá z detailů.