Přebíjení alternátoru
myslim, z o kuchani zrovna tohoto rele uz tady byly popsany mraky. Naka particka zoufalych snazivcu se domnivala, ze to v pohode "kuchne" doma na lince a rele bude jako nove.... a jak to dopadlo? hledat!!
Zrovna u tohohle kousku bych love nesetril. Teda pokud nemas maminku Vartu nebo tatku Osram.
Zrovna u tohohle kousku bych love nesetril. Teda pokud nemas maminku Vartu nebo tatku Osram.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
A to jo, to se nikdo nepre. Jestli se teda jedna o mechanickej regulator, tak to asi cenu nema. Ale kdyby uvnitr byl elektronickej, jako u normalnich/modernich, tak to se opavit da.
Ale asi zainvestuju za new, nebot zarovky fakt nejsou levne.
Hele a co se muze stat civce, kdyz ji krmim treba 20V?? Rano nez jsem sel do prace jsem to lehce testnul a v otackach jsem nameril neco prez 20V
Ale asi zainvestuju za new, nebot zarovky fakt nejsou levne.
Hele a co se muze stat civce, kdyz ji krmim treba 20V?? Rano nez jsem sel do prace jsem to lehce testnul a v otackach jsem nameril neco prez 20V
Tak jsem ten svuj rozkuchal: opravit by se i dal(je to sice elektronicko - mechanickej hybrid, tranzistor, nejake diody, snad paskova civka(udelana na plosnaku) apod spolu s rele), ale je to zality v nejakym plastu, takze rozborka bez destrukce pouze pro velmi trpelive
Tudiz esim jine, a je to jiz v reseni
Tudiz esim jine, a je to jiz v reseni
Sam vsemocny Buh VW vwzduchacu mne jiste nenavidi a jal se mne trestat!!!
Sehnal se jiny regler, z casovyh duvodu se soupnul do auta az vcera a hle, paradicka, tlaci uz od volnobehu 14V a zadne prebijeni a pod. Proste luxus.
Tak jsem v ramci otevrene kapoty pridelal sve nove znacky, kouknul na karbec, ze se ho naucim dle navodu zde stelovat(nastavil na manualove hodnoty a jal se to projizdet, cca 30km), zkouknul olej a podobne drobnosti. Vse v poho
Dnes si jdu sockou do prace, po praci se stavim "u brouka", ze zas neco udelam a poslechnu si skupinu "flat4 1200".
Otocim klickem a co to me oci vidi? Respektive nevidi? Kontrolka doijeni nesviti Rikam si: No co, zarovka to ma za sebou, vsak asi bude mozna i puvodni... Ale radsi to testnu, svihnu ji na kostru a uvidim..."
Tak jsem ji svihnul na kostru a co jsem videl? No co? No ze sviti v*le, to je v pr*eli... Parkrat zkusim pripojit na buzeni a zpet na kostru, stale stejny vysledek, na kostre sviti, na buzeni ne...(mel jsem odpojenou civku, at se zbytecne nehuntuje pod proudem)
Tak vezmu merak a zmerim KLIDOVY odpor mezi svorkou buzeni altiku a kostrou... A kuwa, odpor 1.6KOhm... to asi nebude dobre, jak to pak ma svitit, ze...
A tudiz dotazek: Muze nekdo zmerit odpor na altiku s integrovanym reglerem odpor mezi svorkou buzeni(tam kam se pripojuje kontrolka) a kostrou(telem altiku)??
pozn: zapojeni je spravne, nikde nemam zadny volny spoj a altik jako takovej(diodovej mustek) je ok. Nebo se mi msti samo auto, ze jsem z nej vypreparoval dynamo a vrazil cizi organ, altik
Sehnal se jiny regler, z casovyh duvodu se soupnul do auta az vcera a hle, paradicka, tlaci uz od volnobehu 14V a zadne prebijeni a pod. Proste luxus.
Tak jsem v ramci otevrene kapoty pridelal sve nove znacky, kouknul na karbec, ze se ho naucim dle navodu zde stelovat(nastavil na manualove hodnoty a jal se to projizdet, cca 30km), zkouknul olej a podobne drobnosti. Vse v poho
Dnes si jdu sockou do prace, po praci se stavim "u brouka", ze zas neco udelam a poslechnu si skupinu "flat4 1200".
Otocim klickem a co to me oci vidi? Respektive nevidi? Kontrolka doijeni nesviti Rikam si: No co, zarovka to ma za sebou, vsak asi bude mozna i puvodni... Ale radsi to testnu, svihnu ji na kostru a uvidim..."
Tak jsem ji svihnul na kostru a co jsem videl? No co? No ze sviti v*le, to je v pr*eli... Parkrat zkusim pripojit na buzeni a zpet na kostru, stale stejny vysledek, na kostre sviti, na buzeni ne...(mel jsem odpojenou civku, at se zbytecne nehuntuje pod proudem)
Tak vezmu merak a zmerim KLIDOVY odpor mezi svorkou buzeni altiku a kostrou... A kuwa, odpor 1.6KOhm... to asi nebude dobre, jak to pak ma svitit, ze...
A tudiz dotazek: Muze nekdo zmerit odpor na altiku s integrovanym reglerem odpor mezi svorkou buzeni(tam kam se pripojuje kontrolka) a kostrou(telem altiku)??
pozn: zapojeni je spravne, nikde nemam zadny volny spoj a altik jako takovej(diodovej mustek) je ok. Nebo se mi msti samo auto, ze jsem z nej vypreparoval dynamo a vrazil cizi organ, altik
Konecne vyreseno - zakoupen novej regler u JMK za 790,- a vse v poho, dnes jsem s tim radsi najel zkusebnich cca 110km(nevim presne, bo zacal kecat pocitac kilometru ) a vse v poho, tlaci 14V
Jinak ten regler uz vypada ciste na elektronikou vecicku, vlastni sirka regleru je cca 70proc normalniho. Takze by mel uz neco vydrzet... 8)
Jinak ten regler uz vypada ciste na elektronikou vecicku, vlastni sirka regleru je cca 70proc normalniho. Takze by mel uz neco vydrzet... 8)
Mas na mysli ten co je uvnitr altiku? Jestli jo, tak ho odsroubuj z toho plechoveho drzaku/vika altiku a pak se na ne dotanes ... z druhe strany, ze ... ale je to pajeno dost fest, normalni pajka 60W by si s tim nemusela poradit. Jinak ja je odvrtaval(to pajeni) slabim vrtakem. Uhliky kup v normalni mototechne, jsou smad i univerzal a do 100,- za oba se jiste vejdes...