Typ5=WBX=Oxyboxer

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8671
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 13 říj 2006

... a ještě jednu výhodu tohoto bloku shledávám: má to plnoprůtokový filtr oleje.....

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4452
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 13 říj 2006

takže z toho vlastně zbyde CT s větší klikou?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvekod sSATYRr » 13 říj 2006

Its made of bullitproof aluminium just like the type 4, no more destroyed bearing bores, no need for align bore - ever..!
5 liter oil sump, no need for extra leaking lowhanging oilsumps
Built in oil filter (spin on)
Better bearings (type 4 style)
Wider engine case (½" per side, more space for stroker cranks)
Oil seals in both ends of the crank
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19192
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2006

sSATYRr píše:Its made of bullitproof aluminium just like the type 4, no more destroyed bearing bores, no need for align bore - ever..!
lepší materiál bloku
5 liter oil sump, no need for extra leaking lowhanging oilsumps
5 litrů olejové náplně
Built in oil filter (spin on)
šroubovací filtr oleje
Better bearings (type 4 style)
lepší ložiska (á-la typ4)
Wider engine case (½" per side, more space for stroker cranks)
širší kliková skříň - víc místa na dlouhozdvihovou kliku
Oil seals in both ends of the crank
gufera na obou koncích klikové hřídele-viz problém s prolínáním oleje za spodní řemenicí vyřešen..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4364
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 13 říj 2006

prak píše:takže z toho vlastně zbyde CT s větší klikou?


žiadne "CT" hydraulika pôjde preč a motor dostane klasické zdvihátka.

V druhom rade sa tento blok nedá velmi porovnávať z 1600CT.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4452
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 13 říj 2006

to už pak stojí za to. Bude k tomu původní vstřikování?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4364
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 13 říj 2006

Vstrekovanie je v dosť ubohom stave po zvážení to asi dostane 2ks Weber.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12723
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 13 říj 2006

a hlavy se na to pak daji jaky ?
pouziji se ty puvodni Typ5 ? nebo z Typu4 ?
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4364
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 13 říj 2006

ani T5 ani T4 klasika T1 samozrejme stavaná na válec 94mm.
predchádzať montáži bude zmena rozteče šteftov.

Tam sa dá voliť z veľkého množstva.

Samozrejme všetko záleží na peniazoch :roll:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 18 říj 2006

Takže blok je o 13mm na každé straně širší než broučí - to znamená následující: musí se snížit válce a to logicky zespoda, tzn. musí se odebrat jak úplně zespoda (Aby nechytla ojnice o stěnu - což ale asi i tak nehrozí - jen pro jistotu), tak posunout dosedací plochu válce na blok. O kolik? Jednoduše řečeno o cca 9,3mm pokud by rozdíl šířky byl přesně 13mm na každou stranu - 3,7mm je třeba přidat k dobru na kompenzaci rozdílu excentricity klikovky. Ale obecně řečeno s touto hodnotou lze mírně laborovat při kalkulaci kompresního poměru. A sada samozřejmě by měla být pro zdvih 69mm - 82mm sada by neseděla mnohem víc :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 23 lis 2006

děje se něco i na této frontě :wink: ?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvekod Krystof » 23 lis 2006

Žeby ovál + WBX? :lol:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 23 lis 2006

Krystof píše:Žeby ovál + WBX? :lol:
no ovál je zatím bez motoru :lol: - ale ten se ještě načeká :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4364
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 23 lis 2006

Žanek píše:děje se něco i na této frontě :wink: ?


jo deje a asi to zostane len na tejto fronte...

tento motor zožerie hafo peňazí a po rodinnej rade ktorá ma prvý krát prehlasovala od Ovála odstupujem.

Bohužiaľ až taký fond nemám v podstate stále visím vo vzduchu :roll:

Kryštof bol blízko v plane bolo zachovať torzo a postaviť to na nový podvozok ale na toto bude vhodnejšie niečo okolo roku 61 ako mám v pláne.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvekod sSATYRr » 23 lis 2006

achich
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4364
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 23 lis 2006

jj
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 23 lis 2006

SO 545 píše:
Žanek píše:děje se něco i na této frontě :wink: ?


jo deje a asi to zostane len na tejto fronte...

tento motor zožerie hafo peňazí a po rodinnej rade ktorá ma prvý krát prehlasovala od Ovála odstupujem.

Bohužiaľ až taký fond nemám v podstate stále visím vo vzduchu :roll:

Kryštof bol blízko v plane bolo zachovať torzo a postaviť to na nový podvozok ale na toto bude vhodnejšie niečo okolo roku 61 ako mám v pláne.


...v tom vidim následující: člověka,kterej dokáže díky praxi odhadnout situaci a správně se rozhodnout...jasný je,že je to hodně lákavá představa,ale sem rád Maroši,žes to vypustil.Zrestaurovat se to dá,ale je to extrémní žumpa...a zůstat viset někde v půli cesty bez peněz je průser průserů... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4364
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 23 lis 2006

100% súhlas. Mám fajn tolerantnú rodinu,znesú fakt dosť ale toto by ma asi položilo na dlho a dlžím niečo aj im... už mnoho rokov.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2016
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Příspěvekod hydraulik » 23 lis 2006

Klobouk dolů....

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvekod sSATYRr » 23 lis 2006

SO 545 píše:100% súhlas. Mám fajn tolerantnú rodinu,znesú fakt dosť ale toto by ma asi položilo na dlho a dlžím niečo aj im... už mnoho rokov.


To kazdopadne. Jsou i jiny hodnoty nez VW, daleko cenejsi. Dobre jsi udelal.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß


Zpět na “FAQ - provoz vzduchem chlazeného vozu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti