Typ5=WBX=Oxyboxer
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
takže z toho vlastně zbyde CT s větší klikou?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Its made of bullitproof aluminium just like the type 4, no more destroyed bearing bores, no need for align bore - ever..!
5 liter oil sump, no need for extra leaking lowhanging oilsumps
Built in oil filter (spin on)
Better bearings (type 4 style)
Wider engine case (½" per side, more space for stroker cranks)
Oil seals in both ends of the crank
5 liter oil sump, no need for extra leaking lowhanging oilsumps
Built in oil filter (spin on)
Better bearings (type 4 style)
Wider engine case (½" per side, more space for stroker cranks)
Oil seals in both ends of the crank
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
sSATYRr píše:Its made of bullitproof aluminium just like the type 4, no more destroyed bearing bores, no need for align bore - ever..!
lepší materiál bloku
5 liter oil sump, no need for extra leaking lowhanging oilsumps
5 litrů olejové náplně
Built in oil filter (spin on)
šroubovací filtr oleje
Better bearings (type 4 style)
lepší ložiska (á-la typ4)
Wider engine case (½" per side, more space for stroker cranks)
širší kliková skříň - víc místa na dlouhozdvihovou kliku
Oil seals in both ends of the crank
gufera na obou koncích klikové hřídele-viz problém s prolínáním oleje za spodní řemenicí vyřešen..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
žiadne "CT" hydraulika pôjde preč a motor dostane klasické zdvihátka.prak píše:takže z toho vlastně zbyde CT s větší klikou?
V druhom rade sa tento blok nedá velmi porovnávať z 1600CT.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
to už pak stojí za to. Bude k tomu původní vstřikování?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Vstrekovanie je v dosť ubohom stave po zvážení to asi dostane 2ks Weber.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
ani T5 ani T4 klasika T1 samozrejme stavaná na válec 94mm.
predchádzať montáži bude zmena rozteče šteftov.
Tam sa dá voliť z veľkého množstva.
Samozrejme všetko záleží na peniazoch
predchádzať montáži bude zmena rozteče šteftov.
Tam sa dá voliť z veľkého množstva.
Samozrejme všetko záleží na peniazoch
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Takže blok je o 13mm na každé straně širší než broučí - to znamená následující: musí se snížit válce a to logicky zespoda, tzn. musí se odebrat jak úplně zespoda (Aby nechytla ojnice o stěnu - což ale asi i tak nehrozí - jen pro jistotu), tak posunout dosedací plochu válce na blok. O kolik? Jednoduše řečeno o cca 9,3mm pokud by rozdíl šířky byl přesně 13mm na každou stranu - 3,7mm je třeba přidat k dobru na kompenzaci rozdílu excentricity klikovky. Ale obecně řečeno s touto hodnotou lze mírně laborovat při kalkulaci kompresního poměru. A sada samozřejmě by měla být pro zdvih 69mm - 82mm sada by neseděla mnohem víc
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
jo deje a asi to zostane len na tejto fronte...Žanek píše:děje se něco i na této frontě ?
tento motor zožerie hafo peňazí a po rodinnej rade ktorá ma prvý krát prehlasovala od Ovála odstupujem.
Bohužiaľ až taký fond nemám v podstate stále visím vo vzduchu
Kryštof bol blízko v plane bolo zachovať torzo a postaviť to na nový podvozok ale na toto bude vhodnejšie niečo okolo roku 61 ako mám v pláne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
...v tom vidim následující: člověka,kterej dokáže díky praxi odhadnout situaci a správně se rozhodnout...jasný je,že je to hodně lákavá představa,ale sem rád Maroši,žes to vypustil.Zrestaurovat se to dá,ale je to extrémní žumpa...a zůstat viset někde v půli cesty bez peněz je průser průserů...SO 545 píše:jo deje a asi to zostane len na tejto fronte...Žanek píše:děje se něco i na této frontě ?
tento motor zožerie hafo peňazí a po rodinnej rade ktorá ma prvý krát prehlasovala od Ovála odstupujem.
Bohužiaľ až taký fond nemám v podstate stále visím vo vzduchu
Kryštof bol blízko v plane bolo zachovať torzo a postaviť to na nový podvozok ale na toto bude vhodnejšie niečo okolo roku 61 ako mám v pláne.
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
100% súhlas. Mám fajn tolerantnú rodinu,znesú fakt dosť ale toto by ma asi položilo na dlho a dlžím niečo aj im... už mnoho rokov.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž