Typ5=WBX=Oxyboxer
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Typ5=WBX=Oxyboxer
Práve som dostal do rúk motor WBX SR 2,1l /vďaka yahoďák/
jeho stavba je dosť podobná blokom T1
takto z vrchu odstrojený to nemôže poprieť.
To yahoďák : bolo by zaujímavé vedieť kto to skladal.
na tomto "hube" chýbalo ložisko ojnice. Keď ho to zomlelo tak potom dokonale nič som nenašiel ale ešte som nepolil blok.
ojnica je šišatá len 0,5mm
Kto má nejaký materiál týkajúci sa prestavby na Air vkladajte to prosím tu.
jeho stavba je dosť podobná blokom T1
takto z vrchu odstrojený to nemôže poprieť.
To yahoďák : bolo by zaujímavé vedieť kto to skladal.
na tomto "hube" chýbalo ložisko ojnice. Keď ho to zomlelo tak potom dokonale nič som nenašiel ale ešte som nepolil blok.
ojnica je šišatá len 0,5mm
Kto má nejaký materiál týkajúci sa prestavby na Air vkladajte to prosím tu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
http://www.rockyjennings.com/waterboxer_to_air.htm
http://www.clubvw.org.au/oxy.htm
http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm
http://www.clubvw.org.au/oxy.htm
http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
schwungrad und stößel sind typ 4
nockenwelle ist typ 1
oelpumpe is auch typ1
wassermantel muss du für luftkühlung abfräsen
bei den kolben muss du dann noch die kühlrippen kürzen
und köpfe umbohren...oder teile vom limbach motor....oder besser gleich zu lotto
...also
Setrvák a zdvihátka jsou Typ4
vačka Typ1
olejová pumpa je taky Typ1
vodní plášť(nebo co) odfrézovat na chlazení vzduchem
u pístů je potřeba zkrátit chladící drážky(tohle mi moc velkej smysl nedává)
a převrtat hlavy...nebo koupit u firmy Limbach...nebo lépe vyhrát v loterii...
...je to trochu přiblblý,ale nejsem motorář,takže by to mohlo dávat smysl...a budu hledat dál...
nockenwelle ist typ 1
oelpumpe is auch typ1
wassermantel muss du für luftkühlung abfräsen
bei den kolben muss du dann noch die kühlrippen kürzen
und köpfe umbohren...oder teile vom limbach motor....oder besser gleich zu lotto
...also
Setrvák a zdvihátka jsou Typ4
vačka Typ1
olejová pumpa je taky Typ1
vodní plášť(nebo co) odfrézovat na chlazení vzduchem
u pístů je potřeba zkrátit chladící drážky(tohle mi moc velkej smysl nedává)
a převrtat hlavy...nebo koupit u firmy Limbach...nebo lépe vyhrát v loterii...
...je to trochu přiblblý,ale nejsem motorář,takže by to mohlo dávat smysl...a budu hledat dál...
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Vyhrať v lotérii a kúpiť si to ....NUDA.
Rád si ušpiním ruky. Táto "skriňa" niečo vydrží preto to skúsim.
Vďaka peter keď niečo nájdeš a doplníš to prekladom budem vďačný.
Rád si ušpiním ruky. Táto "skriňa" niečo vydrží preto to skúsim.
Vďaka peter keď niečo nájdeš a doplníš to prekladom budem vďačný.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
to SO545:
aha, tak to bylo ono cvaknutí při úvrati tohoto pístu... neuvěřitelné
A to ložisko, resp. jeho zbytky , neválí se někde dole ve skříni?
Kdo ho stavěl se už nedozvíme, přišel zřejmě s autem nikdo neví odkud a jak začal cvakat, tak ho odstavili... i když to se mi už taky nezdá ve světle tohoto objevu....spíš ho někdo "postavil", zkurvil tohle ojniční ložisko(dotažení ojnice?), to záhy vypadlo a tak to odstavili...
Tím odfrézováním vodního pláště se rozumí ty stěny okolo šteftů.
Byla by fotka pístu, ať rozšifrujem tu úpravu na nich?
aha, tak to bylo ono cvaknutí při úvrati tohoto pístu... neuvěřitelné
A to ložisko, resp. jeho zbytky , neválí se někde dole ve skříni?
Kdo ho stavěl se už nedozvíme, přišel zřejmě s autem nikdo neví odkud a jak začal cvakat, tak ho odstavili... i když to se mi už taky nezdá ve světle tohoto objevu....spíš ho někdo "postavil", zkurvil tohle ojniční ložisko(dotažení ojnice?), to záhy vypadlo a tak to odstavili...
Tím odfrézováním vodního pláště se rozumí ty stěny okolo šteftů.
Byla by fotka pístu, ať rozšifrujem tu úpravu na nich?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
je to skôr kríženec T4 a T1Petr914 píše:...stručně řečeno vodou chlazenej Typ4...
mne sa páčí jeho robustná stavba a príbuzenstvo s T1
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Přestavbu jsem někde už viděl, ale nemám čas to hledat, obecně platí jak již bylo řečeno výše odfrézovat ty kusy bloku pro vodní chlazení, dále použití sady válců a pístů 94mm, je otázka jaký použít zdvih jestli 69 nebo 82 tady bych mohl poradit jedině kdyby mi SO dodal přesnou šířku skříně po odbroušení a možná další rozměry- ojnice je nutno stejně vyměnit, tuším má WBX stejnou délku 137mm, ale jiný průměr pístního čepu 24mmx22mm. Pak ještě je tuším problém, že uložení šteftů v bloku není úplně shodné s broukem - zde je asi třeba improvizovat - sériový zdvih je 76,4mm, ale mám pocit že po jistých úpravách lze použít i klikovku pro typ1 a pochopitelně rovnou s větším zdvihem .... proč tohle všechno podstoupit? Tenhle blok byl seriově dělanej na to aby unesl 112Ps více snad kometáře netřeba. Snad jen že kdybys do toho nešel ty tak bych asi hned jak bych měl trochu volný ruce pro něj rozjel já A mimochodem vačka je sice shodná s broučí, ale je "ostřejší"
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Súhlas s tým čo píšeš.
Štefty sú vyriešené offset vložkami vonkajší závit M14 vnútorný M8 offset3mm
Štefty sú vyriešené offset vložkami vonkajší závit M14 vnútorný M8 offset3mm
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Blok práve zhodil nejaké to deko.
Ďalší krok je pozmeniť rozteč šteftov hláv na T1 rozmer.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Furgon je bohužiaľ minulosť.
Keď tento motor úspešne dokončím a bude fungovať pôjde do chrobáka.
Plus dostane IRS podvozok.
Keď tento motor úspešne dokončím a bude fungovať pôjde do chrobáka.
Plus dostane IRS podvozok.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž