Špatné starty s teplým motorem
Re: Špatné starty s teplým motorem
Pakliže stojím s teplým motorem na rovině, popřípadě z kopce, nemám se startem problém. A motor může býti rozpálenej a slunce prát do kapoty o 106.
Ale... jakmile stojím s teplým motorem "do kopce", převýšení na délce auta cca 50cm(stojím před garáží), motor nenastartuju. Když je studenej, tak zase bez problémů nastartuju.
Tak jak?
Ale... jakmile stojím s teplým motorem "do kopce", převýšení na délce auta cca 50cm(stojím před garáží), motor nenastartuju. Když je studenej, tak zase bez problémů nastartuju.
Tak jak?
Re: Špatné starty s teplým motorem
Přesně Ale stejně, je to divný
Re: Špatné starty s teplým motorem
Motor se nepřehřívá , předstih nastaven ,nové svíčky při prudčím přidání plynu se občas zakucká jinak jede normálně . Jediné co jsem nekonroloval jsou ventily a hladina v polvákové komoře . Vlastně ani nevím jaká má být správně nastavená hladina. Při roztláčení mu to chvíly trvá ale chytne .
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Mam umyslne dane vetsi trysky (140 namisto 135) kvuli privesu a za tepla mi to startuje hrozne, je to moc bohate na teply motor a "uchlastava" se. Byl jsem ale predem mechanikem na tuto skutecnost upozornen. Napada me, ze mozna tudy vede cesta -> podivat se zda je karbec radne otryskovan. Mozna tady nekdo na foru ma zkusenosti s tim jak otryskovat motor v letnim provozu.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Poprosim radu skusenych
nenasiel som tu temu Špatné starty s odstatym motorem tak davam sem
Na TYP3 mam problem ked auto dlhsie stoji cca 8 dni a viac tak neviem nastartovat.
Starter toci toci aj 20 sec ale neviem to natocit.Nenaskoci.
Pomoze iba spricnutie benzinu do nasavania potom uz to naskoci ked to dam do otacok.Ked je motor teply tak to naskoci na prvy zub.Ked pridem k autu na druhy den po chvili to naskoci.
Motor je nastaveny: ventily, predzapal, odtrh, karburacia, karburatory pretesnene novou tesniacou sadou.
Cerpadlo pretesnene novou blanou z mexika.
Karburator som este neotvaral po dlhsiej dobe statia auta.
Viete poradit co skontrolovat?Alebo ako predist spadnutiu benzinu v pumpe?
V nadrzi mam origo filter a pod nou este jeden papierovy novy.
Dik za rady
nenasiel som tu temu Špatné starty s odstatym motorem tak davam sem
Na TYP3 mam problem ked auto dlhsie stoji cca 8 dni a viac tak neviem nastartovat.
Starter toci toci aj 20 sec ale neviem to natocit.Nenaskoci.
Pomoze iba spricnutie benzinu do nasavania potom uz to naskoci ked to dam do otacok.Ked je motor teply tak to naskoci na prvy zub.Ked pridem k autu na druhy den po chvili to naskoci.
Motor je nastaveny: ventily, predzapal, odtrh, karburacia, karburatory pretesnene novou tesniacou sadou.
Cerpadlo pretesnene novou blanou z mexika.
Karburator som este neotvaral po dlhsiej dobe statia auta.
Viete poradit co skontrolovat?Alebo ako predist spadnutiu benzinu v pumpe?
V nadrzi mam origo filter a pod nou este jeden papierovy novy.
Dik za rady
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Este dodavam ze medzi karburatormi a pumpou mam origo spatny ventil ktory zabranuje spetnemu pretekaniu.
Re: Špatné starty s teplým motorem
Pada ti benzin. Trochu naslapat, zkusit natocit, nechat 2-3 min. stat, pote zkusit znovu atp. Na druhej treti pokus chytne.
Nebo el. pal. pumpa. Bolest typ3-typ4 motoru.
Nebo el. pal. pumpa. Bolest typ3-typ4 motoru.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Moje zkušenost je, že je to špatná palivová pumpa.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Naslapat som skusal nepomoze.sSATYRr píše:Pada ti benzin. Trochu naslapat, zkusit natocit, nechat 2-3 min. stat, pote zkusit znovu atp. Na druhej treti pokus chytne.
Nebo el. pal. pumpa. Bolest typ3-typ4 motoru.
Elektricka pumpa - trosku sa bojim vysokeho tlaku ale to sa da riesit a nemam 6 volt rele pre cerpadlo.
Re: Špatné starty s teplým motorem
nevim, jak na typ3, ale na typ4 nejsou repa sady. A nosovka stoji vic jak elektricka..lišák píše:Moje zkušenost je, že je to špatná palivová pumpa.
http://bit.ly/M93xbF" onclick="window.open(this.href);return false;
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Špatné starty s teplým motorem
se domluv s lisakem - membrany uz ma natrenovany..Sesto píše:Naslapat som skusal nepomoze.sSATYRr píše:Pada ti benzin. Trochu naslapat, zkusit natocit, nechat 2-3 min. stat, pote zkusit znovu atp. Na druhej treti pokus chytne.
Nebo el. pal. pumpa. Bolest typ3-typ4 motoru.
Elektricka pumpa - trosku sa bojim vysokeho tlaku ale to sa da riesit a nemam 6 volt rele pre cerpadlo.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Ja mam tu starsiu pumpu.
Membrana bude ok ale spatna klapka bude asi vykysnuta.
Membrana bude ok ale spatna klapka bude asi vykysnuta.
Re: Špatné starty s teplým motorem
zkusil bych vyměnit hadičky mezi pumpou a nadrží muže to přisávat vzduch a proto pada benzín a špatně pak nasavá
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Tie su nove aj s paskamy na kazdom konci.biker666 píše:zkusil bych vyměnit hadičky mezi pumpou a nadrží muže to přisávat vzduch a proto pada benzín a špatně pak nasavá
Re: Špatné starty s teplým motorem
Nejsem odborník, ale benzín přece zůstane v plovákové komoře. Ten se snad za 8 dní neodpaří, takže padání benzínu by to být nemělo, protože by v pohodě nastartoval na to co mu zbyde v karburátoru. Já mám jen zkušenost z přepínání na lpg, kde když vypnu přívod benzínu do karburátorů, tak ujedu ještě kilometr jen na benzín co je v plovákové komoře. Na volnoběh to beží pár minut než dojde. Je ale divné že po 1 dni nastartuje ale po 8 ne. Skoro mě napadá že nefunguje akcelerační pumpička a po delší době kdy je karburátor sušší, tak nejde natočit. Já včera nastartoval motor typ 4 co neběžel 3/4 roku a na 5 otočení startéru naskočil.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Vyřešil jsem to tímto : http://www.broukservis.cz/advanced_sear ... va&x=0&y=0" onclick="window.open(this.href);return false;Sesto píše:Elektricka pumpa - trosku sa bojim vysokeho tlaku
A z 6V na 12V určitě bude existovat nějaký vehement, který toto dokáže.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
[quote="Ales_BUS"]Nejsem odborník, ale benzín přece zůstane v plovákové komoře. Ten se snad za 8 dní neodpaří, takže padání benzínu by to být nemělo, protože by v pohodě nastartoval na to co mu zbyde v karburátoru. No ono se to právě většinou odpaří,mám podobný problém když se vrátím s horkým autem,za týden to špatně startuje,než si to cucne benzín, když jenom přeparkovávám, startuje bez problémů
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Sesto, samej problem mam i na Westi, proste po delsi dobe startuju na vickrat, podobne jako vetsina lidi se ctyrkovym motorem a puvodni mechanickou pal. pumpou. Mozna to bude na trojkovych motorech obdobny. Takze bud elektrika nebo nosovka. Anebo trpelivost. Elektrika je jistota.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty s teplým motorem
Teraz tak skoro asi nebude moznost po dlhej dobe prist k autu nakolko zacinam jazdit viac a viac konecne.
Ale ked to dlho stoji nieje sanca to nakopnut.Mozem slapat, neslapat snazit sa jak chcem ale nenaskoci.Vzdy musim splechnut trosku benzinu do karbesu aby to ozilo.
Ale ked to dlho stoji nieje sanca to nakopnut.Mozem slapat, neslapat snazit sa jak chcem ale nenaskoci.Vzdy musim splechnut trosku benzinu do karbesu aby to ozilo.