Podtlakova regulace predstihu
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no membrána, která nereaguje na podtlak vytvořený ústy a plícemi a mezižeberním svalstvem průměrně zdatného člověka prostě v pořádku není Herbie - to že máš v prdeli hned tři nicméně není nic divnýho - mně fungují jen tři ze sedmi - je to spotřebák
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
njn, jsem skrátka debil když se do všeho seru, lepší je žít v nevědomosti, do ničeho se nesrat anásledně třeba dojet na to že nevim že v akcelerační pumpě jsou dvě kuličky a né jedna...Herbie píše:nevyndal, je zalisovany v hliniku, tak nejsem Lugen abych to rval venPětišroub píše:hele a jak jsi vyndal to spodní plato, který je pevně přichycený k tělu rozdělovače (to který se netočí)
ale stacilo sundat tu zaslepku z boku a bylo pro problemu
tak o vikendu zjisteno ze Lugen ty moje podtlaky ufoukne/usaje
asi bych mel prestat kourit
vyzkousel sem dalsi dva podtlaky
(u Lugena v aute a jeden rozdelovac co ma Dejvid jako nahradni)
a vsechny maji chod membrany stejne "tuhej"
Mno a ted jinak
co kdyz na tu 1.6 dam rozdelovac kterej nema tu odstedivou regulaci
ale jen nizkej s podlakovou regulaci
asi bych mel prestat kourit
vyzkousel sem dalsi dva podtlaky
(u Lugena v aute a jeden rozdelovac co ma Dejvid jako nahradni)
a vsechny maji chod membrany stejne "tuhej"
Mno a ted jinak
co kdyz na tu 1.6 dam rozdelovac kterej nema tu odstedivou regulaci
ale jen nizkej s podlakovou regulaci
... a vůbec !
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no ten je původně z 1200ky, která dosahovala výkonostního maxima při 3600ot/min 1600ka to má při 4000ot/min. Můj laický pohled mi říká, že to fungovat bude, ale je otázka jak to bude vystavovat v nejvyšších otáčkách
A jáááá jsem Ti to říkal, že to jde - prostě nehul
A jáááá jsem Ti to říkal, že to jde - prostě nehul
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Prosil by som o malú radu. Zistil som, že mám s podtlakovou reguláciou úplne opačný problém ako väčšina. Motor mi totiž pri nižších otáčkach chodí dosť neochotne a skákavo. Pri vyšších je to OK. Najprv som to pripisoval karburátoru ale keď som včera na stroboskope nastavoval predstih zaujalo ma správanie sa podtlakovej regulácie. Tá začala zaberať už keď som len začal hýbať škrtiacou klapkou (pričom motor sa ešte nezačal preberať z voľnobehu) a v podstate pri mierne zvýšených otáčkach (sluchom odhadujem okolo 1200-1400) bola už na doraz.
Podozrenie sa mi potvrdilo, keď som skúsil jazdu pri odpojenej regulácii. Nízke otáčky absolútne v pohode, hladký záber už od voľnobehu, pri vyšších samozrejme strácalo ťah. Čiže predstih sa začína meniť oveľa skôr, ako by bolo potrebné. Poraďte v čom môže byť problém:
a) rozdeľovač je staršieho typu (60-64 myslím) - iba s podtlakovou reguláciou a motor je 1200 34HP Mexico. Možno si nerozumejú
b) unavená pružina, ktorá vytvára odpor k podtlakovej regulácii
b) 5Š ho tak perfektne rozchodil, že ide lepšie ako za nova
A ešte - kdesi tu bol graf znázorňujúci správny priebeh regulácie. Len ho neviem nájsť. Ak niekto má, skúste. Poteší.
Podozrenie sa mi potvrdilo, keď som skúsil jazdu pri odpojenej regulácii. Nízke otáčky absolútne v pohode, hladký záber už od voľnobehu, pri vyšších samozrejme strácalo ťah. Čiže predstih sa začína meniť oveľa skôr, ako by bolo potrebné. Poraďte v čom môže byť problém:
a) rozdeľovač je staršieho typu (60-64 myslím) - iba s podtlakovou reguláciou a motor je 1200 34HP Mexico. Možno si nerozumejú
b) unavená pružina, ktorá vytvára odpor k podtlakovej regulácii
b) 5Š ho tak perfektne rozchodil, že ide lepšie ako za nova
A ešte - kdesi tu bol graf znázorňujúci správny priebeh regulácie. Len ho neviem nájsť. Ak niekto má, skúste. Poteší.