Podtlakova regulace predstihu
Podtlakova regulace predstihu
zlobi to na pul plynu - cca okolo 2000 otacek motor pri zatizeni (pri jizde) skuba, cuka se, neakceleruje a vubec je jak pridusenej
Prakticky se to vypada tak ze se rozjedu, a kdyz radim ze 2 na 3 tak po pridani plynu auto zabere (akceleracni pumpa strikne) ale nasledne to zvadne a div to nechcipne, ale kdyz slapnu plyn na plno, tak se chyti a a rozjede se
zkousel sem to stelovat cestou tak i onak, ale vysledek se nedostavil, tak mi kua reknete co s tim
jo a :
- delaj to dva ruzny karburatory uplne stejne
- a predstihem mam serizenej dobre
muze to delat podtlakova regulace ?
hubou to neufouknu
Prakticky se to vypada tak ze se rozjedu, a kdyz radim ze 2 na 3 tak po pridani plynu auto zabere (akceleracni pumpa strikne) ale nasledne to zvadne a div to nechcipne, ale kdyz slapnu plyn na plno, tak se chyti a a rozjede se
zkousel sem to stelovat cestou tak i onak, ale vysledek se nedostavil, tak mi kua reknete co s tim
jo a :
- delaj to dva ruzny karburatory uplne stejne
- a predstihem mam serizenej dobre
muze to delat podtlakova regulace ?
hubou to neufouknu
Naposledy upravil(a) Herbie dne 10 kvě 2006, celkem upraveno 1 x.
... a vůbec !
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
ty máš teda hubu, já to neufouknu.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
že by byli v Práglu z toho smogu všichni chabrus na plíce? tak to zkus vymontovat nebo aspoň odpojit pružinku (opatrně ta se nesmí stratit). a nech nasazanou trubičku (odpoj ji jen z karburátoru) aby se ti líp sosal vzduch. Pak to musí jít pusou jako nic
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a taháš vzduch do sebe? - musí to jít Herbie - ohne sranda
Na všech provozovaných rozdělovačích mi to jde - a mám i jeden novej podtlak a ten jde ještě lehčeji - jenže pokud ten rozdělovač má i odstředivou regulaci, tak "to nějak" pojede i s nefunkční podtlakovou. Ale je fakt, že mám jeden co má tak zatvrdlou membránu že nejde - ale taky je zralej na vyhození
Na všech provozovaných rozdělovačích mi to jde - a mám i jeden novej podtlak a ten jde ještě lehčeji - jenže pokud ten rozdělovač má i odstředivou regulaci, tak "to nějak" pojede i s nefunkční podtlakovou. Ale je fakt, že mám jeden co má tak zatvrdlou membránu že nejde - ale taky je zralej na vyhození
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Po dlhom studiu dostupnej literatury som dosiel k zaveru,ze ten rozdelovac nie je uvedeny medzi broucimi ,ani busikovymi aplikaciami.Zostava mozny typ3,na ktory nemam porovnavacie tabulky.Predpokladam,ze rozdiel bude minimalny v porovnani s napr..205P,CO JE 76-78 busikovy rozdelovac.Vakuum zacina pracovat pri 1025 - 1250 otackach,pri 1500 ot. dava 6-11 stupnov a prestane byt aktivny,pretoze vakuum v sani klesne tak,ze nema vplyv na membranu.Zvysok robi odstredivy regulator az do 30 stupnov.To zhruba koresponduje s popisom Tvojho problemu.Pre zaujimavost mozes odstranit zo zavazia jednu pruzinu,co da odstredivemu regulatoru skorsi nastup.
jinak sem vyhrabal jeste dalsi typove stejnej "podtlak" co sem mel v regale, a membrana v nej jde uplne stejne ztuha jako na tech prvnich dvou, takze predpokladam ze ta membrana vadna neni.
Zitra vytahnu ze zakladny rozdelovace co mam jeste z nejakych 1200 a repasnu nekterej z nich a uvidime
Zitra vytahnu ze zakladny rozdelovace co mam jeste z nejakych 1200 a repasnu nekterej z nich a uvidime
... a vůbec !