plnoprůtoková filtrace oleje
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
no samozřejmě, u broučího motoru noha, u tyopu 3 jen nějaký víko s odvětráním, dutým šroubem se olej vrací zopět do skříně, Šísa holt nemá oči jen od toho, aby neměl díru v hlavě a hlavu nemá jen na to, aby mu nepršelo do krkuŠíša píše:Není to "C" náhrada nějakého standartního šroubu na motoru, kterej drží nějaké víko apod(třeba u brouk motoru bych řekl jeden ze šroubů nohy altíku)? Prostě se vymění za ten "spěšl dutej"
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Full flow oil filter.
zhruba tuhle přestavbu jsem teď v rámci přetěsňování motoru dělal, je to 100% plnoprůtok o tom není v tomto konkrétním případě sporu. Za víkend jsem měl motor přetěsněnej a předělanej, celkový náklady jsou v dílech cca 2000,- Kč. Olejová pumpa může zůstat původní, ale vzhledem k mírnému snížení tlaku průchodem filtru je asi lépe dát novou. Motor zatím najel od té doby dalších asi 1500Km a zatím si nestěžuje - spotřeba oleje zatím nulová - za to ale můžou asi taky přebroušený válce a přebrusový písty. Vše se zdá fungovat velmi dobře. Aplikoval jsem to na starší motor právě z testovacích důvodů.SO 545 píše:Dúfam že niektorý prepáčia ale v angličtine je to oveľa kratšie.
Potrebujem svoj motor doplniť o filtráciu oleja,keďže nemám s tým skúsenosti tak každá rada dobrá...
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: Full flow oil filter.
Zanku v tomto konkretnom pripade je to prave velmi sporne...zhruba tuhle přestavbu jsem teď v rámci přetěsňování motoru dělal, je to 100% plnoprůtok o tom není v tomto konkrétním případě sporu
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
samozřejmě musí být důkladně provedeno ucpání původního kanálu z pumpy. Já jsem kanál ucpal raději i přímo v těle pumpy a navíc i v bloku. Sichr je sichr . Pokud je toto provedeno, tak věškerý pumpovaný olej odtíká víkem pumpy do filtru a z něj přímo do mazacího kanálu na bloku. Navíc jsem demontoval původní myší pastičku a adekvátně tomu protáhl sací trubku. Filtr HP1 je vybaven i sítkem na hrubé nečistoty. Filtr jsem umístil do zadního levého podběhu.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Full flow oil filter.
Trosku to tu ozivim nainstalovanym cerpadlom na TYP3 motor aj s original saharou.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Full flow oil filter.
Osazení pumpou od Berga neuděláš chybu. V tvém případě bych volil ekonomičtější variantu a pořídil víčko pumpy od nějakého evropského výrobce. Např. CSP
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Full flow oil filter.
Ja som kupil tuto a uz je aj nahodena.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=197" onclick="window.open(this.href);return false;
Coskoro sa bude tocit v TYP3
uz sa neviem dockat.
Aj ked som mohol radsej kupit tuto ale neviem aky v nich je rozdiel.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=190" onclick="window.open(this.href);return false;
Neviem tak dobe AJ
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=197" onclick="window.open(this.href);return false;
Coskoro sa bude tocit v TYP3
uz sa neviem dockat.
Aj ked som mohol radsej kupit tuto ale neviem aky v nich je rozdiel.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=190" onclick="window.open(this.href);return false;
Neviem tak dobe AJ
Re: Full flow oil filter.
Ta horní má jak vývod, tak vracečku oleje. Tj změna na plnoprůtok bez zásahu do bloku motoru.
Ta spodní má jen vývod, vracečka oleje se musí udělat do bloku motoru, tj otevřít záslepku na bloku která je na výstupním kanálu z čerpadla, udělat místo ní šroubení a pakliže by jsi kupoval jen víko, tak by jsi musel zaslepit i standartní pumpu. Ale ta na spodním obrázku je zaslepená jž od výrobce.
Ta spodní má jen vývod, vracečka oleje se musí udělat do bloku motoru, tj otevřít záslepku na bloku která je na výstupním kanálu z čerpadla, udělat místo ní šroubení a pakliže by jsi kupoval jen víko, tak by jsi musel zaslepit i standartní pumpu. Ale ta na spodním obrázku je zaslepená jž od výrobce.