no vyzkoušej to a dej echobugz píše:A co Ramu? Nebo takhle mědvědí hovno?
Ráfky plechové - debata o povrchové úpravě
[smilie=lol2.gif] [smilie=lol2.gif] [smilie=lol2.gif]
...to se z vás loupežníci jednou oloupu stejně jako ty ráfky...
...sou to jenom debilní plechový ráfky...a ta debata vypadá jako by sme vypadli z oka nějakýmu Custom Shopu typu Orange County Choppers...už sem psal nejmíň stokrát,že čím víc se s hov..m se.eš,tím víc smrdí...
...ta barva po tom namočení neni znehodnocená a já osobně používám barvu s přísadou zinku na všechny surový nebo obroušený plechy jako základovku...to co zbyde si rozdělíte mezi sebou...to znamená,že pokud se najde aspoň pět lidí,který budou dělat ráfky,tak to máme včetně rezerv suma sumárum 25 ks disků...a ty už něco spápnou...
...důležitým faktorem je,že na to namáčení tu barvu skoro brutálně přeředíte...asi 50% barvy a 50% ředidla...tudíž je cena trochu jinde...a podstatou je,aby se barva nalila i do tý nejmenší spáry,což vám běžně ředěnej materiál neudělá a proto musíte přeředit...
...další podstatou věci je to,že ten zinek za 1000,-Kč/litr materiálu je špičkovej akryl...a myslim že v topicu o podvozcích sem psal,že pokud chcete spořit,je možný použít syntetiku,která stojí kolem 100,-Kč/litr materiálu(je tam i přesně typ tý syntetiky)...a to je extra úspora...jediný co je třeba je nechat to aspoň měsíc pořádně proschnout a pokud budete používat jako finální lak akryl,tak je třeba první vrstvy jen prášit a opět nechat třeba dva až tři dny proschnout,páč jinak se to požere a bude to v řiti...
...a na úplnej konec vám řeknu,že pokud skutečně umíte lakovat,tak to nalakujete a dopadne to stejně jako namáčení...k tomu je ale zapotřebí skutečnej fortel a pak hlavně dodržet postup při nanášení barvy...už o tom mluvil SO 545 v topicu o opravě okapniček na Brouka...
...největší problém je v tom,že člověk,kterej nemá zkušenosti,si veme do ruky sprej nebo pistoli a za deset minut to chce mít "hezký"...a to je naprostej opak toho,jak se to dělá...práce kvapná,málo platná...
...prášíme pouze do spár...prášíme pouze do spár křížem...prášíme do vrstvy...prášíme křížem do vrstvy...nalejeme to do laku finální vrstvou...a mezi tim necháme pěkně proschnout...pro syntetiku až 24h dle teploty...akryl v minutách...
...v tomhle topicu se parádně odráží ten chaos,kterej tu všeobecně panuje...někdy přijde člověku divný,proč je ten admin/moderátor takovej prudič a furt blbě kecá,že to sem nepatří a podobně...a tady je důvod,proč to ten admin/moderátor dělá...máme tu topic o lakování,ale ten pochopitelně nestačí...a proto tu pro lakování každý ko..tiny máme ještě dalších dvacet topiců...a pak nám ten chaos přechází v megachaos...hlavně že je sranda...
..To Lugen...
...ta tvoje myšlenka s kombinací aplikace nalitím/nanesením štětcem řídký barvy do spár a poté dolakováním celku je dobrá,ale má to háček.Ta barva ti logicky steče skrz otvory v ráfku dolů a udělá ti tam slejváky jako kráva...musel by sis celej ráfek vylepit páskou a to je jako skládat puzzle s 5000 ks...tímhle postupem bych byl schopnej ještě makat na origo kovanejch Fuchsech,abych docílil černo-leštěný kombinace...ale takovýhle galeje s plecháčema...to je blbost...
...to se z vás loupežníci jednou oloupu stejně jako ty ráfky...
...sou to jenom debilní plechový ráfky...a ta debata vypadá jako by sme vypadli z oka nějakýmu Custom Shopu typu Orange County Choppers...už sem psal nejmíň stokrát,že čím víc se s hov..m se.eš,tím víc smrdí...
...ta barva po tom namočení neni znehodnocená a já osobně používám barvu s přísadou zinku na všechny surový nebo obroušený plechy jako základovku...to co zbyde si rozdělíte mezi sebou...to znamená,že pokud se najde aspoň pět lidí,který budou dělat ráfky,tak to máme včetně rezerv suma sumárum 25 ks disků...a ty už něco spápnou...
...důležitým faktorem je,že na to namáčení tu barvu skoro brutálně přeředíte...asi 50% barvy a 50% ředidla...tudíž je cena trochu jinde...a podstatou je,aby se barva nalila i do tý nejmenší spáry,což vám běžně ředěnej materiál neudělá a proto musíte přeředit...
...další podstatou věci je to,že ten zinek za 1000,-Kč/litr materiálu je špičkovej akryl...a myslim že v topicu o podvozcích sem psal,že pokud chcete spořit,je možný použít syntetiku,která stojí kolem 100,-Kč/litr materiálu(je tam i přesně typ tý syntetiky)...a to je extra úspora...jediný co je třeba je nechat to aspoň měsíc pořádně proschnout a pokud budete používat jako finální lak akryl,tak je třeba první vrstvy jen prášit a opět nechat třeba dva až tři dny proschnout,páč jinak se to požere a bude to v řiti...
...a na úplnej konec vám řeknu,že pokud skutečně umíte lakovat,tak to nalakujete a dopadne to stejně jako namáčení...k tomu je ale zapotřebí skutečnej fortel a pak hlavně dodržet postup při nanášení barvy...už o tom mluvil SO 545 v topicu o opravě okapniček na Brouka...
...největší problém je v tom,že člověk,kterej nemá zkušenosti,si veme do ruky sprej nebo pistoli a za deset minut to chce mít "hezký"...a to je naprostej opak toho,jak se to dělá...práce kvapná,málo platná...
...prášíme pouze do spár...prášíme pouze do spár křížem...prášíme do vrstvy...prášíme křížem do vrstvy...nalejeme to do laku finální vrstvou...a mezi tim necháme pěkně proschnout...pro syntetiku až 24h dle teploty...akryl v minutách...
...v tomhle topicu se parádně odráží ten chaos,kterej tu všeobecně panuje...někdy přijde člověku divný,proč je ten admin/moderátor takovej prudič a furt blbě kecá,že to sem nepatří a podobně...a tady je důvod,proč to ten admin/moderátor dělá...máme tu topic o lakování,ale ten pochopitelně nestačí...a proto tu pro lakování každý ko..tiny máme ještě dalších dvacet topiců...a pak nám ten chaos přechází v megachaos...hlavně že je sranda...
..To Lugen...
...ta tvoje myšlenka s kombinací aplikace nalitím/nanesením štětcem řídký barvy do spár a poté dolakováním celku je dobrá,ale má to háček.Ta barva ti logicky steče skrz otvory v ráfku dolů a udělá ti tam slejváky jako kráva...musel by sis celej ráfek vylepit páskou a to je jako skládat puzzle s 5000 ks...tímhle postupem bych byl schopnej ještě makat na origo kovanejch Fuchsech,abych docílil černo-leštěný kombinace...ale takovýhle galeje s plecháčema...to je blbost...
You can't win 'em all...
2x opískovano a ošetřeno žárovým zinkem
Můžu vám říct že je nejlepší si u toho asistovat.Po opískování zůstal nepravidelně ve spáře kde začíná lem nějaký tmel.Tak pěkně špachtličku a růčo strůčo.Otloukl jsem si u toho sice do krve všechny klouby,ale výsledek - krásně čistá spára.
Následoval pro klid mé duše ještě jeden proces pískování,následně vyfoukání vzduchem a samotný proces zinkování.
Kdybych u toho nebyl,tak to chlapci foukli hned po prvním opískování.
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
co a jak bylo v jaký barvě a co v chromu jsem vyčetl z knížek, který jsem popisoval tady:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=100
Pokud budeš chtít zapůjčím k nahlédnutí...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=100
Pokud budeš chtít zapůjčím k nahlédnutí...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
3) Komaxit - prášková barva
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě
no jako rada od člověka co dělá komaxit je taková že v tom spoji stačí projet průsvitným silikonem...a hotovo...
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě
no jako rada od člověka co dělá komaxit je taková že v tom spoji stačí projet průsvitným silikonem...a hotovo...
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
to jsem na bílých kolech dělal bílým silikonem a stejně to nebylo ono...navíc silikon při styku čistou ocelí působí korozisoe2 píše:3) Komaxit - prášková barva
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě
no jako rada od člověka co dělá komaxit je taková že v tom spoji stačí projet průsvitným silikonem...a hotovo...
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No jo ale to je jen na zakrytí těch případných bublinek v tom styku límce s ráfkem.A nejsem komaxiťák ale není pod komaxitem nějaká příprava podklad či co?yahoďák píše:to jsem na bílých kolech dělal bílým silikonem a stejně to nebylo ono...navíc silikon při styku čistou ocelí působí korozisoe2 píše:3) Komaxit - prášková barva
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě
no jako rada od člověka co dělá komaxit je taková že v tom spoji stačí projet průsvitným silikonem...a hotovo...
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
rád bych. Nepojedeš v brzké době ku praze ?Leer píše:co a jak bylo v jaký barvě a co v chromu jsem vyčetl z knížek, který jsem popisoval tady:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=100
Pokud budeš chtít zapůjčím k nahlédnutí...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- brzi.2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 12 pro 2005
- Bydliště: Plzeň-jih
- Kontaktovat uživatele:
yahoďák napsal: to jsem na bílých kolech dělal bílým silikonem a stejně to nebylo ono...navíc silikon při styku čistou ocelí působí korozi[/quote]
Na čistou ocel jo, ale komaxit se vypaluje až do 200 stupňů. A když znáš fígl nanášet práškovou barvu na předem nahřáté disky tak se barva napráší i dostatečně do meziprostoru kde se spojuje střed s věncem a pak to pojistíš silikonem. ps: sem jich něco napraskal.
Na čistou ocel jo, ale komaxit se vypaluje až do 200 stupňů. A když znáš fígl nanášet práškovou barvu na předem nahřáté disky tak se barva napráší i dostatečně do meziprostoru kde se spojuje střed s věncem a pak to pojistíš silikonem. ps: sem jich něco napraskal.
Naposledy upravil(a) brzi.2 dne 22 kvě 2007, celkem upraveno 1 x.
...takhle to skutečně bylo...čáryfuk píše:co se týče origo odstínů tak skutečně Wolfsburg WestPetr914 píše:...skutečně kouzelníku?...
...P.S....silikon je kyselej,takže Yahoďákovo teze platí...
ale jelikož Clay beige 479 jsem nikde nedohledal,tak pomohl Petr914 a Tan beige 479 byla na světě.
Poděkování patří tedy Petru914
...přesnej recept PPG dodal SO 545...
You can't win 'em all...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Je dost pravděpodobné, že ne v každé práškové lakovně tenhle fígl zanjí/používají.....když zaměstnávají úkáčka, tak čemu se divit, hlavně, ať je to hotový a zaplacený....já už radši ráfky do komaxitu dávat nebudu, ale dík za radu.brzi.2 píše:Na čistou ocel jo, ale komaxit se vypaluje až do 200 stupňů. A když znáš fígl nanášet práškovou barvu na předem nahřáté disky tak se barva napráší i dostatečně do meziprostoru kde se spojuje střed s věncem a pak to pojistíš silikonem. ps: sem jich něco napraskal.