Ráfky plechové - debata o povrchové úpravě
- brzi.2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 12 pro 2005
- Bydliště: Plzeň-jih
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro doplnění ta přášková barva se před očima na nahřátých ráfcích z prášku roztéká před očima a zalévá do skulin a vyrezlích jamek ze kterých by se jinak odtáhla.Hlavně na hliníkáčích to funguje, ty jsou vyoxidované a prášek za studena stříkaný se v peci pak odtáhne z postiženého místa.
Jediná neplecha pro mě, že se toho nažereš jak se to odpařuje.Takže respirátor je nutnost.
Jediná neplecha pro mě, že se toho nažereš jak se to odpařuje.Takže respirátor je nutnost.
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
jedu na dovču a vrátím se 10 června, tak pak hned bych to mohl někam ku praze dopravit, třeba k yahoďákovi?Sam píše:rád bych. Nepojedeš v brzké době ku praze ?Leer píše:co a jak bylo v jaký barvě a co v chromu jsem vyčetl z knížek, který jsem popisoval tady:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=100
Pokud budeš chtít zapůjčím k nahlédnutí...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
právě, že bych zabil dvě mouchy najednou 8)yahoďák píše:to by šlo
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
vhledem k tomu, že mě to v nejbližší době také nemine, otevřel bych toto téma dotazem pročpak podle vás ne komaxit. je prezentovaný jako velmi odolný a škála barev je velmi široká. mechanická odolnost např. při přezouvání je slušná a solná mlha se pohybuje v tisících hodin.
Má někdo komaxitová kola? na kolik to vyšlo? spokojenost?
Má někdo komaxitová kola? na kolik to vyšlo? spokojenost?
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Mám komaxit na ráfcích, plechách od motoru a dokonce na náraznících.jps píše:vhledem k tomu, že mě to v nejbližší době také nemine, otevřel bych toto téma dotazem pročpak podle vás ne komaxit. je prezentovaný jako velmi odolný a škála barev je velmi široká. mechanická odolnost např. při přezouvání je slušná a solná mlha se pohybuje v tisících hodin.
Má někdo komaxitová kola? na kolik to vyšlo? spokojenost?
Po 7 letech naprosto vpohodě. Teda nejezdím v solné mlze ani v zimě!
Ale viděl jsem kola ve žlutém komaxitu, jak po čase ztratily lesk.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Tu sa vela zovseobecnuje....existuje hromada praskov, ktore maju rozdielne vlastnosti pre rozdielne pouzitie...taktiez technologia aplikacie a vypalenia je ina od prasku k prasku.Zjavne ak disky stratili lesk, nebola pouzita spravna formulacia. Taktiez proces pripravy pred striekanim je iny v kazdej provozovni...v zasade by suciastky mali byt odmastene / trichlor etylen /,potom fosfatovane ,vysusene a az potom sa aplikuje prasok.Nasledne vypalenie taktiez musi zodpovedat prislusnej formulacii prasku.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
do rámečku vpravo nahoře, jak se píše Google, napiš třeba "lakování"
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, tak třeba sem....čáryfuk píše:a zde je výsledek
ještě bez držáků poklic,což bude ještě velký oříšek
Instalace držáků poklic fotonávod pro kdejakou lamu
Naposledy upravil(a) Sam dne 11 lis 2008, celkem upraveno 2 x.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912