Petr914 píše:(Konkor 400 nebo acetonem naředěná UBS/Body).
co to je? to asi nemá nic společnýho s konkorem 101?!?
...nemá Lugene...možná sou v tom některý typy chemie,který sou i ve 101,ale v zásadě je to ukrutně smradlavá UBS.Kdysi si s tim lidi na zimu natírali chromový nárazníky,protože se to dá umejt i benzínem.Na jaře to pak umyli a bylo po ptákách a chrom jako novej...já ti ani nedokážu říct,jestli je to ještě v distribuci...koupil sem si 8l kanystr před deseti lety a ještě tam asi půlku mám...
...používám to spíš v případech,že přijede nějakej votrava,a chce zatřít něco,co začíná reznout třeba na nápravě...takže ho tim odbydu a je to zadarmo.Na to zakonzervování tý lišky je to ale celkem dobrá věc...
...na nově dělaný věci to ale moc nedoporučuju...je to fakt sračka s poměrně debilníma vlastnostma(nestálost atd.)...
S chromovanim je to inac.Chromuju sa dve casti.Stred a obruc (ci ako to nazvem) ktore sa potom zvaria.Zvar je niecim pretrety aby nehrdzavel.Fotka sa mi nepodari ale kto ma Mangelsy si to moze z vnutra disku pozriet.
Pětišroub píše:a to je důvod proč mangelsy odtud hnijou
JInak ten konkor 400 je řek bych složením něco jako Resisitin CAR
Praveze neviem zeby od tial hnili.Oni hniju viacmenej na rafku.A neviem preco.Ale viem ze su pomedene a predpokladam ze aj poniklovane a az potom taqm je chrom.Ked som daval dole puklicu a skrabol som ich [smilie=whistle.gif] tak bolo dokladne vidiet ze su pomedene pod chromom.
Sesto píše:A este vas niekoho poprosim o vysvetlanie ake su presne toto farby pripadne ich vlastnosti.
Sopovanie -
Komaxit -
Dik moc.
Sopovanie - pokoveni zinkem nebo hlinikem (jak ktery dodavatel)
Komaxit - praskova barva, ale vic ti nepovim (kazdopadne pokud s nakomaxitovanejma diskama nejezdis v zime, tak vypadaj moc pekne)
ja, jak uz sem drive uvedl, podporuju "opovani + zakladovka + lak"
(zvoleny material je na vkusu kazdeho soudruha
Ja skusim opieskovat, penetrator, polyuretanovy zaklad v danom odtieni RAL, krycia farba polyuretan v odtieni RAL a polyuretanovy lak.Skusim tuto volbu nakolko nieje ani narocna a ani narocna na penazenku nakolko som nejaky rozbehnuty s tym PURom .Ked som bol kupovat farbu tak panko na mna zadelil ze mi aj namiesa na mieste jak zaklad tak aj kryciu farbu zo vzorkovnice RAL.Tak som zvedavy.
Nebude to hnet ale dufam ze do leta ano.
Herbie píše:a co konkretne mas proti našopovaní disku ?
zlá skušenost, malinko se mi to na kraji odlouplo prakticky ihned a ted jsem si všimnul že pod lakem je na jednom místě jakoby výduť že to nedrží na podkladě, jestli si jako rozumíme
Měl jsem v plánu, teda jako kdybych koupil ty šroubovi weltmeistry, než mi je holomek prodal i s autem, máčet v zinkový barvě jak už tu někdo psal...
Sesto píše:S chromovanim je to inac.Chromuju sa dve casti.Stred a obruc (ci ako to nazvem) ktore sa potom zvaria.Zvar je niecim pretrety aby nehrdzavel.Fotka sa mi nepodari ale kto ma Mangelsy si to moze z vnutra disku pozriet.
Sesto, to co píšu "obtížná příprava celého ráfku" platí samozřejmě pro případ, že máme staré ráfky a chceme jim opatřit novou povrchovou úpravu a chromování jsem tam přidal pro úplnost.
Nové ráfky ve výrobě se minimálně brousí a leští pod chrom odděleně ráfek a střed a pak by se to mělo spojit a nachromovat...no a jestli to u Mangelsů dělají tak, že to i nachromují a pak teprve svaří (bodové sváry odporovou svářečkou), tak je jasné, co se tam děje...chrom v okolí sváru zmodrá, vrstvy se naruší a začne to hnít ze spoje směrem ke spáře mezi ráfkem a středem...skutečně další důvod, proč je nebrat.
mně ráfky opískovali, našopovali, pak základovka na hliník, pak lak na disky a klarlak = výsledek je že za jedinou zimu je to zase jak liška - ale zase se to vzhledově hodí k Hektorovi
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
asi syntetika tenkrát, fór je v tom, že ráfky, byly nové, jak to jednou začné hnít ze spáry, není šance to zastavit navždy, jen na hodně dlouho zpomalit, a můžeme ty starý okyslý ráfky třeba pozlatit.