Pro tebe za pul, pro me naposledy i se supervizi na 1,5. Pristup k ventilum jednim slovem nadhera . To se ale podda. 8)Pětišroub píše:zkontrolovat ventily je tak na půl hodinky...a bus má tu váhodu, že ho anu nemusíš zdvihat na hever:-)
Vůle ventilů
Re: Vůle ventilů
No mne moj mechanik(pan Varadin) odpororuca sanie 0.20, vyfuk 0.20....a ten vie o com hovori
Re: Vůle ventilů
pana Varadina sice neznám, ale věřím tomu, co ví fabrika VW
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle ventilů
ještě že si do těchle věcí už kecat nenechám - jedinou úchylku od fabrických hodnot dělám u výfukového ventilu zvednutím vůle z 0,1 na 0,15 - a to jen proto, že všechny součástky už mají lecos za sebou.....0,20/0,20 je prostě mockever píše:No mne moj mechanik(pan Varadin) odpororuca sanie 0.20, vyfuk 0.20....a ten vie o com hovori
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: Vůle ventilů
odbočka: jednou mi jeden chytrák v nejmenovaným servisu chtěl dělat kompletní GO motoru, protože měl podle něj naprosto zničený ventily, protože měřil z prstu vycucaný hodnoty a o továrních nikdy neslyšel, ačkoliv jsem mu je dal na papírku. takže nevěřit každýmu. ne každej dědek je mistr.
"chrome won´t make your car go any faster"
Re: Vůle ventilů
resumé je následující:
pro každý motor je potřeba používat hodnoty, které předepisuje výrobce. Tyto hodnoty se měnily i u boxerů VW s postupem let. Tyto seřizovací hodnoty ovšem je nutno přizpůsobit po výměně zdvihacích tyček, hlav, či ventilů, viz např. http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 70#p122470" onclick="window.open(this.href);return false;
pro každý motor je potřeba používat hodnoty, které předepisuje výrobce. Tyto hodnoty se měnily i u boxerů VW s postupem let. Tyto seřizovací hodnoty ovšem je nutno přizpůsobit po výměně zdvihacích tyček, hlav, či ventilů, viz např. http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 70#p122470" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle ventilů
tak tak...zeropatnáct tam i tam...tak to má moja mexická 12°ráda
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Re: Vůle ventilů
0.20 se prý doporučovalo na vylítaný motory škodovek, který měly předepsáno od výroby taky 0.15. Odtud možná pramení tato rada...
Na druhou stranu mě nenapadá nic, jak bych mohl motoru uškodit, kdyby tato vůle byla takto větší, neni to ovšem důvod proč nedržet 0.15
Na druhou stranu mě nenapadá nic, jak bych mohl motoru uškodit, kdyby tato vůle byla takto větší, neni to ovšem důvod proč nedržet 0.15
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle ventilů
já to například nedělám vůbec , pokud zrovna není motor venku
při příští brigádě je Herbie osvobozen od krumpáče a může štelovat.
při příští brigádě je Herbie osvobozen od krumpáče a může štelovat.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Vůle ventilů
Uz to neviem vydrzat...toto je diskusia " pod ma jebat "
1. Stock motor , ci ma 0.1 alebo 0.3 mm volu, nepoznate v tom rozdiel...motor je dost hlucny sam o sebe...
2. Vola vacsia , neurobi ziadnu skodu motoru, naopak mensia moze sposobit " riding Tappets ", co je nedotvaranie ventilu... vsetko je v ruke toho, kto nastavuje ventily...
3. Zalezitosti dlzky otvorenia ventilov a vzdialenost pohybu ventilov je u stock motora nepodstatna....
4.ja jazdim denne a kryt motora otvorim asi tak raz za pol roka, na kontrolu oleja...na ventily som nesiahol asi 5 rokov...
5. na Vee nastavujeme ventily asi tak na 0,05...ale robi sa to po kazdej jazde...
Cela debata okolo vole medzi 0.1 a 0.15 az 0.3 je bezpredmetna....
1. Stock motor , ci ma 0.1 alebo 0.3 mm volu, nepoznate v tom rozdiel...motor je dost hlucny sam o sebe...
2. Vola vacsia , neurobi ziadnu skodu motoru, naopak mensia moze sposobit " riding Tappets ", co je nedotvaranie ventilu... vsetko je v ruke toho, kto nastavuje ventily...
3. Zalezitosti dlzky otvorenia ventilov a vzdialenost pohybu ventilov je u stock motora nepodstatna....
4.ja jazdim denne a kryt motora otvorim asi tak raz za pol roka, na kontrolu oleja...na ventily som nesiahol asi 5 rokov...
5. na Vee nastavujeme ventily asi tak na 0,05...ale robi sa to po kazdej jazde...
Cela debata okolo vole medzi 0.1 a 0.15 az 0.3 je bezpredmetna....