Vůle ventilů

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
lupus
Příspěvky: 113
Registrován: 29 čer 2006
Bydliště: Praha 1

Příspěvek od lupus »

Pětišroub píše:zkontrolovat ventily je tak na půl hodinky...a bus má tu váhodu, že ho anu nemusíš zdvihat na hever:-)
Pro tebe za pul, pro me naposledy i se supervizi na 1,5. Pristup k ventilum jednim slovem nadhera :wink: . To se ale podda. 8)

kever
Příspěvky: 20
Registrován: 13 kvě 2009

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od kever »

No mne moj mechanik(pan Varadin) odpororuca sanie 0.20, vyfuk 0.20....a ten vie o com hovori

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od Pětišroub »

pana Varadina sice neznám, ale věřím tomu, co ví fabrika VW
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od Žanek »

kever píše:No mne moj mechanik(pan Varadin) odpororuca sanie 0.20, vyfuk 0.20....a ten vie o com hovori
ještě že si do těchle věcí už kecat nenechám - jedinou úchylku od fabrických hodnot dělám u výfukového ventilu zvednutím vůle z 0,1 na 0,15 - a to jen proto, že všechny součástky už mají lecos za sebou.....0,20/0,20 je prostě moc
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od jps »

odbočka: jednou mi jeden chytrák v nejmenovaným servisu chtěl dělat kompletní GO motoru, protože měl podle něj naprosto zničený ventily, protože měřil z prstu vycucaný hodnoty a o továrních nikdy neslyšel, ačkoliv jsem mu je dal na papírku. takže nevěřit každýmu. ne každej dědek je mistr.
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od Pětišroub »

resumé je následující:

pro každý motor je potřeba používat hodnoty, které předepisuje výrobce. Tyto hodnoty se měnily i u boxerů VW s postupem let. Tyto seřizovací hodnoty ovšem je nutno přizpůsobit po výměně zdvihacích tyček, hlav, či ventilů, viz např. http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 70#p122470" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od soe2 »

tak tak...zeropatnáct tam i tam...tak to má moja mexická 12°ráda :)
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od Lugen »

0.20 se prý doporučovalo na vylítaný motory škodovek, který měly předepsáno od výroby taky 0.15. Odtud možná pramení tato rada...
Na druhou stranu mě nenapadá nic, jak bych mohl motoru uškodit, kdyby tato vůle byla takto větší, neni to ovšem důvod proč nedržet 0.15
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od Herbie »

a vubec .... stelujte si to kazdej jak chcete :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od prak »

já to například nedělám vůbec :wink: , pokud zrovna není motor venku
při příští brigádě je Herbie osvobozen od krumpáče a může štelovat. :twisted:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od john »

Uz to neviem vydrzat...toto je diskusia " pod ma jebat "
1. Stock motor , ci ma 0.1 alebo 0.3 mm volu, nepoznate v tom rozdiel...motor je dost hlucny sam o sebe...
2. Vola vacsia , neurobi ziadnu skodu motoru, naopak mensia moze sposobit " riding Tappets ", co je nedotvaranie ventilu... vsetko je v ruke toho, kto nastavuje ventily...
3. Zalezitosti dlzky otvorenia ventilov a vzdialenost pohybu ventilov je u stock motora nepodstatna....
4.ja jazdim denne a kryt motora otvorim asi tak raz za pol roka, na kontrolu oleja...na ventily som nesiahol asi 5 rokov...
5. na Vee nastavujeme ventily asi tak na 0,05...ale robi sa to po kazdej jazde...
Cela debata okolo vole medzi 0.1 a 0.15 az 0.3 je bezpredmetna....

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Vůle ventilů

Příspěvek od Pětišroub »

"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět