Tak s pravdou von:
osobne som prevodovku rozobral x-krat,no poskladat ju dam kamosovi,
je to Porsche mechanik a robi len racing Porsches a prevodovky.V prvom rade ma roky skusenosti ,v druhom ma potrebny vercajk na to.Co je pekne u brouci prevodovky ,je velka volba prevodov,da sa poskladat na mieru.Na Vee sa pouzivaju standardne ,akurat dif sa hodi z druhej strany.
Na 1200 mozes pouzit cokoliv,na 1600 to musi byt prevodovka z modelov 1500 ,dlha,ziadne zmeny.Na rozobrati a zlozenie prevodovy potrebujes 3 specialne kluce,ktore su / VW service tool / znacne drahe,tak som vyrobil niekolko sad pre tych,co to chcu robit sami.
ale vyndat diferák není tak hrozný ne? - no a měl si ho někdy rozdělanej? [/quote]
Diferák je celkom v pohode.
Ale s hruškou je celkom sranda. No a potom nastavenie vôli difu.
To má tiež svoje čaro.
Ako píše john na kompletné rozobratie bez poškodenia potrebuješ
pár špeci kľúčov .
Rozhodit dif a vymenit tanier nie je nic tazke,horsie je to s hruskou.Os
hrusky nie je totozna s osou taniera.Na nastavenie spravnej polohy je potrebny VW " jig " Data na hruske a tanieri urcuju spravnu montaznu polohu ,pomer prevodu a pribuznost oboch suciastok.
Zhrniem to v kratkosti,nechaj si to urobit profikom.
Je normalni, ze mam docela problem rozpoznat, jestli tam hazim 1 nebo 3? Cela saltrpaka se mi nadherne "kvedla" a ze zacatku pro me byla zarazena rychlost tak trosku prekvapenim. Ale uz jsem si zvykl ...skoro
HEX píše:Je normalni, ze mam docela problem rozpoznat, jestli tam hazim 1 nebo 3? Cela saltrpaka se mi nadherne "kvedla" a ze zacatku pro me byla zarazena rychlost tak trosku prekvapenim. Ale uz jsem si zvykl ...skoro
a věnuj pozornos? zejména pasáži o centrování a výměně pouzder
co se týče montáže 1775 na krátkou převodovku, tak ta to vydrží podle toho jak moc budeš prasit. Je to krátká převodovka tak počítej s tím, že max. rychlost se nezvýší a nebudeš muset v kopcích nikdy řadit:)
Diky - o to mi jde. Jsem zatizeny spis na poradny rozjezd na krizovatce nez na zavodeni na dalnici - zatim mam vsude bubny, takze jezdim tak, abych to i ubrzdil... Nekdy dokonce i podle vyhlasky
v tom případě by měly úpravy minimálně obnášet kvalitní silentbloky a dodatečné držáky převodovky, vzpěru motoru á-la bus a velmi kvalitní spojku a taky trénova rozjezdy aby se eliminoval šokový náraz na převodové ústrojí při prudkém puštění spojkového pedálu.
Pětišroub píše:v tom případě by měly úpravy minimálně obnášet kvalitní silentbloky a dodatečné držáky převodovky, vzpěru motoru á-la bus a velmi kvalitní spojku a taky trénova rozjezdy aby se eliminoval šokový náraz na převodové ústrojí při prudkém puštění spojkového pedálu.
To Hex :
z vlastnej skusenosti nedoporucujem kratku prevodovku na motor od 1500 hore.Da sa pouzit trojka 1.22 miesto 1.26 a to je asi tak vsetko.
VW prevodovky su dobre do zhruba 150 koni.
Je to totiž z 181, kterou jsem koupil na ND. Byl tam zařazený kvalt a bývalý majitel ho chtěl potahnout na laně busem. Jenže tam byly redukce a to ta skřín nevydržela.
Nebyl jsem si jistý, jestli to není samosvor. Případně ten zbytek je k mání.
Ahoj, existuje 5-ti rychlostní převodovka? A jestli by byl problém otočit rozvodovku, aby se točili kola na opačnou stranu(4 nebo popřípadě těch 5 stupňů jakoby na zpátečku).
Standa píše: A jestli by byl problém otočit rozvodovku, aby se točili kola na opačnou stranu(4 nebo popřípadě těch 5 stupňů jakoby na zpátečku).
to jde, používá se u formule vee, kde mají kvůli těžišti celý agregát otočený o 180°.
John ví víc
přehodí se diferenciál na druhou stranu
Jo dobrý díky, takže to nebude zas takovej problém.
A myslel jsem že ten 5ti kvalt bude teda levnější záležitost. Takže bych jí tam popřípadě dal až bych zvyšoval výkon...Ale to bude až někdy...(jestli teda vůbec někdy)