Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
děkuji za perfektní doplnění ...
jde o gumovou čepičku ,žádný že čepičku nechcu
,ano přesně tak, pod autem vzteky rudý "partizán" bohužel v tu chvíli nefotí ... , no vono na nájezdech
čímž topic ochudí ,no ta atmosféra jebání bazmekem, aby to šlo turch prošťouchnout ,je stejně nezachytitelná
nemáme tu liščí pracovní přípravu ,nadhled , přehled , klídek , tabáček , a chybí nám hlavně cit pro detail = plus ta precize- páč víme ,že se to stejně pos.re /výmluva / , ale dovzděláváme se , inspirace správní radou je nutnost - teda pifsona sme dali já i liguere ,když se zadařilo ...... až na ty gumičky = tam je příkaz jasný a musíme znova ......
Aa je to poučení ,že když ojebete =vykašlete se na prťavou gumičku= maličkost ,co tam má být , tak věděli ,proč tam být má , přesto mě příjemně překvapilo ,= že se vcelku zadařilo , čekal jsem po těch 55letech ,že to bude totál rozpadlý prohnilý ,neprůchozí ,což by znamenalo topníky jaro od drátovat =vypnout a podzim zadrátovat= zapnout ,pravda před těmi cca 22lety jsem poslechl svého kdf+ broučího guru a tunel prolil natvrdo 2l vyjeťákem ,až to za jízdy šplouchalo o loužičkách nemluvě ,někdo na kolejích sype písek aby brzdil , někdo maže tunel když jede ...."zelený" by mě popravili za úsvitu ...
úsvit za setmění ,
tož jdu pro změnu zatopit v kachlákách ,nějako nám tu klesla teplota a perší na smerkový perkýnko
jo a rostou ...., 16 lidí mě pozdravilo za hodinu v lese , přines jsem plnej košík a nezdravil , co v tom lese ty lidi dělaj netušim
jde o gumovou čepičku ,žádný že čepičku nechcu
,ano přesně tak, pod autem vzteky rudý "partizán" bohužel v tu chvíli nefotí ... , no vono na nájezdech
čímž topic ochudí ,no ta atmosféra jebání bazmekem, aby to šlo turch prošťouchnout ,je stejně nezachytitelná
nemáme tu liščí pracovní přípravu ,nadhled , přehled , klídek , tabáček , a chybí nám hlavně cit pro detail = plus ta precize- páč víme ,že se to stejně pos.re /výmluva / , ale dovzděláváme se , inspirace správní radou je nutnost - teda pifsona sme dali já i liguere ,když se zadařilo ...... až na ty gumičky = tam je příkaz jasný a musíme znova ......
Aa je to poučení ,že když ojebete =vykašlete se na prťavou gumičku= maličkost ,co tam má být , tak věděli ,proč tam být má , přesto mě příjemně překvapilo ,= že se vcelku zadařilo , čekal jsem po těch 55letech ,že to bude totál rozpadlý prohnilý ,neprůchozí ,což by znamenalo topníky jaro od drátovat =vypnout a podzim zadrátovat= zapnout ,pravda před těmi cca 22lety jsem poslechl svého kdf+ broučího guru a tunel prolil natvrdo 2l vyjeťákem ,až to za jízdy šplouchalo o loužičkách nemluvě ,někdo na kolejích sype písek aby brzdil , někdo maže tunel když jede ...."zelený" by mě popravili za úsvitu ...
úsvit za setmění ,
tož jdu pro změnu zatopit v kachlákách ,nějako nám tu klesla teplota a perší na smerkový perkýnko
jo a rostou ...., 16 lidí mě pozdravilo za hodinu v lese , přines jsem plnej košík a nezdravil , co v tom lese ty lidi dělaj netušim
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
Ahoj,
měl bych otázku ohledně rozvodek topení pod zadní sedajdou u brouků v letech 1968 až 08/1970. Jaké byly v tomto období do brouků montovány rozvodky a jakým zbůsobem byly přidělány... děkuji , Milan
měl bych otázku ohledně rozvodek topení pod zadní sedajdou u brouků v letech 1968 až 08/1970. Jaké byly v tomto období do brouků montovány rozvodky a jakým zbůsobem byly přidělány... děkuji , Milan
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
Ahoj, je tu ještě někdo, kdo by mi také poradil s díly na topení pod sedačkou? Nějaké tam mám, ale propojení s prahem a pod sedadly není dokonalé, tak bych to rád předělal. Jak se ten díl jmenuje?
Navíc mi chybí ty klapky pro pod sedlem vzadu.
Podle jakého názvu to najít, kde to koupit?
Dáel, jak je to s těmi výdechy na přední okno? Můžete prosím, poslat fotku nebo nákres kde je to připojené? A jak je přiveden vzduch k ofuku vprostřed palubky?
Mám Bubu 1976 1200J ze Sarajeva, mám dva výdechy po stranách - plechové a jeden plastový uprostřed. Ale ten nefouká vůbec.
Díky
Navíc mi chybí ty klapky pro pod sedlem vzadu.
Podle jakého názvu to najít, kde to koupit?
Dáel, jak je to s těmi výdechy na přední okno? Můžete prosím, poslat fotku nebo nákres kde je to připojené? A jak je přiveden vzduch k ofuku vprostřed palubky?
Mám Bubu 1976 1200J ze Sarajeva, mám dva výdechy po stranách - plechové a jeden plastový uprostřed. Ale ten nefouká vůbec.
Díky
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
přečti si tu stránku za stránkou snad budeš chytřejší, vlož sem foto jak a co máš v autě
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
Díky.
Právě že jsem to přečetl celé a stále nevím, jak nazvat ty jednotlivé díly topení mezi výměníkem a prahama, co přesně má být v těch prazích a potom, jak to jde z prahů k oknu a jak je přiveden vzduch do toho prostředního výdechu na okno. Rád bych věděl, co a jak nazvat, klidně v AJ, abych to mohl někde opatřit, co bude třeba na výměnu. Mylsím, že zrovna ty "rozdělovače" (od výměníku do prahu a dozadu) pod sedačku tam mám dobré, ale rozhodně nejsou dobře napojené a zaizolované, tak co na to koupit za příruby a tak a případně kde (v ČR).
Dál mi není jasný, jestli mám mít nějaké ovládání topení, nebo ofuku na palubce. Nemám tam nic. Mám jen táhla u ručky, ovládání ventilace pod dveřmi a potom ještě nějaké páčky u řadicí páky z tunelu na obou stranách, ale nevím, co dělají.
Zatím spíš jen teoretizuju, auto jsem koupil ani ne před týdnem, ale ještě jsem ho nestihl přepsat a zatím je u původní majitelky z důvodů obtížného parkování.
Právě že jsem to přečetl celé a stále nevím, jak nazvat ty jednotlivé díly topení mezi výměníkem a prahama, co přesně má být v těch prazích a potom, jak to jde z prahů k oknu a jak je přiveden vzduch do toho prostředního výdechu na okno. Rád bych věděl, co a jak nazvat, klidně v AJ, abych to mohl někde opatřit, co bude třeba na výměnu. Mylsím, že zrovna ty "rozdělovače" (od výměníku do prahu a dozadu) pod sedačku tam mám dobré, ale rozhodně nejsou dobře napojené a zaizolované, tak co na to koupit za příruby a tak a případně kde (v ČR).
Dál mi není jasný, jestli mám mít nějaké ovládání topení, nebo ofuku na palubce. Nemám tam nic. Mám jen táhla u ručky, ovládání ventilace pod dveřmi a potom ještě nějaké páčky u řadicí páky z tunelu na obou stranách, ale nevím, co dělají.
Zatím spíš jen teoretizuju, auto jsem koupil ani ne před týdnem, ale ještě jsem ho nestihl přepsat a zatím je u původní majitelky z důvodů obtížného parkování.
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
Topení a chlazení motoru
Zdravím chlapi,
chci se zeptat, na Broukovi, dědek z cca 1963 mam problém s topením.
Uvnitř mi stále topí. Koukl sem se na táhlo (je jen jedno-kolečko na podlaze), to tahá za klapku ve výfuku. Při uzavření topení mi to u spolujezdce topit přestane ale u řidiče na okně mi to topí dál. Je to možné nebo mi hrabe??
Kde hledat závadu? Napadá někoho?
A ještě bych zaroveň měl dotaz k termostatu chlazení. Přijde mi, že mi termostat na chlazení nereguluje. Otazkou je jestli vubec někdy šel. Jak lze na první pohled poznat v jakém stavu je termostat? Otevřen/zavřen, popřípadě pokud jej lze nějak seřídit? Nebo zda tam není něco zaseklého?
Foto stavu termostatu kdyžtak mužu přidat později.
Děkuji za radu
chci se zeptat, na Broukovi, dědek z cca 1963 mam problém s topením.
Uvnitř mi stále topí. Koukl sem se na táhlo (je jen jedno-kolečko na podlaze), to tahá za klapku ve výfuku. Při uzavření topení mi to u spolujezdce topit přestane ale u řidiče na okně mi to topí dál. Je to možné nebo mi hrabe??
Kde hledat závadu? Napadá někoho?
A ještě bych zaroveň měl dotaz k termostatu chlazení. Přijde mi, že mi termostat na chlazení nereguluje. Otazkou je jestli vubec někdy šel. Jak lze na první pohled poznat v jakém stavu je termostat? Otevřen/zavřen, popřípadě pokud jej lze nějak seřídit? Nebo zda tam není něco zaseklého?
Foto stavu termostatu kdyžtak mužu přidat později.
Děkuji za radu
Brouk 1963, 1.2
Re: Topení a chlazení motoru
asi budeš mít na topníku přirezlý ovládání..
termostat poznáš.. za studena je smrsklej.. ohřátej nabude na plnou velikost, kam ho pustí jeho držák.. ohni hřbet a očíhej.. ovládání může bejt taky přituhlý..
termostat poznáš.. za studena je smrsklej.. ohřátej nabude na plnou velikost, kam ho pustí jeho držák.. ohni hřbet a očíhej.. ovládání může bejt taky přituhlý..
Re: Topení a chlazení motoru
Pokud se bavime o tom tahlu na vyfuku, tak to se mi hýbe (pokud je tam jen jedno). Tak jedině uvnitř jestli je tam nějaka plechová klapka, že by ta??
No a ohledně termostatu mi to přijde že je pravě pořad smrsklej. Bojim se trochu aby se mi motor nezadíral v těchto teplech, když termostat neotevře....
No a ohledně termostatu mi to přijde že je pravě pořad smrsklej. Bojim se trochu aby se mi motor nezadíral v těchto teplech, když termostat neotevře....
Brouk 1963, 1.2
Re: Topení a chlazení motoru
Nebo nahodou nějaky vykresy jak tam je to chlazení řešeny, kde je ta klapka od termostatu atd.
Nebo při jaké teplotě má termostat otevírat a být otevřen atd..... bylo by??
Nebo při jaké teplotě má termostat otevírat a být otevřen atd..... bylo by??
Brouk 1963, 1.2
Re: Topení a chlazení motoru
ovládáš každej topník jednou strunou..
asi ti nedovírá klapka v topníku a nebo máš kratší struny..
termostat otvírá 65 až 70 stupňů můžeš ho zkusit odpojit a ozkoušet, jestli klapky otevřou a zavřou.. zataháš za splachovadlo..
asi ti nedovírá klapka v topníku a nebo máš kratší struny..
termostat otvírá 65 až 70 stupňů můžeš ho zkusit odpojit a ozkoušet, jestli klapky otevřou a zavřou.. zataháš za splachovadlo..
Re: Topení a chlazení motoru
Aha. Dekuju za radu. Ja našel jen jednu strunu, ty topniky nevim jak jsou propojeny - bude možná tim propojem?. Omrknu to znovu důkladněji až to půjde.
Jinak předpokladam že ten termostat drží jen ta matka/šroub zespodu, nic víc.
Ted budu v práci tak potom dám vědět
Jinak předpokladam že ten termostat drží jen ta matka/šroub zespodu, nic víc.
Ted budu v práci tak potom dám vědět
Brouk 1963, 1.2
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Topení a chlazení motoru
topníky nejsou propojený, od ovládání topení v kabině mají jít dvě struny, jedna k pravému topníku, druhá k levému...
prozatím vlez pod auto, ten topník, co topí furt zavři a zaaretuj nějakým drátkem a vymalováno.
prozatím vlez pod auto, ten topník, co topí furt zavři a zaaretuj nějakým drátkem a vymalováno.
Re: Topení a chlazení motoru
u motoru dvě struny sou vpředu spojený v jednu.. (buď kolečko topení bo levá páčka ovládání)..
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Topení a chlazení motoru
A na 65 mam cervenou packu na pravo a bilou na levo. Co je co a jaka poloha? ...jo a uprostred je takova dlouha cerna paka
Vwase nocni sichta...
Re: Topení a chlazení motoru
Ročník 63 by ještě mohl mít regulaci chlazení pomocí "trychtýře" ve ventilátoru. Pak lehce poznáš, jestli termostat funguje, za studena okraj trychtýře dosedá na saharu, po zahřátí se nahoře odklopí asi na 2 prsty. Jako provizorní oprava se dá trychtýř odstranit po částečném povolení 2 šroubů u osy.ok1vkt píše:Aha. Dekuju za radu. Ja našel jen jednu strunu, ty topniky nevim jak jsou propojeny - bude možná tim propojem?. Omrknu to znovu důkladněji až to půjde.
Jinak předpokladam že ten termostat drží jen ta matka/šroub zespodu, nic víc.
Ted budu v práci tak potom dám vědět
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Topení a chlazení motoru
jedna páčka ovládá topníky, druhá klapky pod zadní sedačkou (topení zadním pasažérům na nohy)... což je v tvým případě pick-up určitě odpojený.udeeska píše:A na 65 mam cervenou packu na pravo a bilou na levo. Co je co a jaka poloha? ...jo a uprostred je takova dlouha cerna paka
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
jo a ještě drobná výtka k ok1vkt:
než založíš nový topic, tak napřed zkus vyhledat, zda již nějaký na dané téma ve FAQ již není... samozřejmě byl, takže jsem je pro přehlednost fóra sloučil....
než založíš nový topic, tak napřed zkus vyhledat, zda již nějaký na dané téma ve FAQ již není... samozřejmě byl, takže jsem je pro přehlednost fóra sloučil....
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
vem horkovzdušnou pistoli, foukni na ten termostat a uvidíš.
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
zespoda je přišroubovaný k držáku.vyšroubuj ten šroub a zjistíš jak ti to chodí a jestli se to někde neseká.má to chodit volně.to je zaručený způsob jak to spolehlivě zjistíš. zase takovou sílu nemá aby přetlačil zarezlé klapky
Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
Tak poslušně hlásím, že jedna páčka na topníku (konkretně pravě ta řidičovo strana co pořád topí) je nějaká zaseklá. struna má snahu s páčkou (klapkou) hýbat, ale bohužel klapka ani při zatlačení prsty ani milimetr nehne.
Je nějaký způsob jak na to? Nebo je nutné vymontovat celej topník a ten zkusit rozebrat a nebo se musí rovnou vyměnit??
Ohledně termostatu, po odšroubování s tyčkou hýbat lze, ale zlehka to není. Chci se zeptat, kam přesně vede to táhlo od termostatu? Je vidět že vede někam nahoru k ventilátoru, odkud se mi při hýbání ozývají i kovové zvuky. Ale nikde nevidím že by se něco hýbalo.
Rád bych se podíval přímo na ty plechy které to ovládá. Popřípadě pokud by měl někdo foto / obrazek chlazení, budu moc rád.
Až bude přiležitost pujčim si ještě horkovzdušku a nahřeju termostat jestli ty klapky utáhne, ale moc tomu nevěřím.
Děkuji
Je nějaký způsob jak na to? Nebo je nutné vymontovat celej topník a ten zkusit rozebrat a nebo se musí rovnou vyměnit??
Ohledně termostatu, po odšroubování s tyčkou hýbat lze, ale zlehka to není. Chci se zeptat, kam přesně vede to táhlo od termostatu? Je vidět že vede někam nahoru k ventilátoru, odkud se mi při hýbání ozývají i kovové zvuky. Ale nikde nevidím že by se něco hýbalo.
Rád bych se podíval přímo na ty plechy které to ovládá. Popřípadě pokud by měl někdo foto / obrazek chlazení, budu moc rád.
Až bude přiležitost pujčim si ještě horkovzdušku a nahřeju termostat jestli ty klapky utáhne, ale moc tomu nevěřím.
Děkuji
Brouk 1963, 1.2