Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

no...jako já nevím zda by pod sedákem vzado ten maličký motorek vydržel...de tam při otevření klapek docela žhavý vzduch....ale co vím tak dopředu už je to horší ...i když taky stačí...zas to fouká na nohy tak akorát. ale kdyby se dal malý motorek za výdech na nohy(otázka je jak?) tak by to lépe ofouklo ty skla.
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od maxmax »

Tohle je z busu,ale stejně se to dělá i do brouka,jen větráček se nepřidělává na motor
Obrázek
Výhoda je,že to žene přez topníky po celém rozvodu!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

no jo...ale na brouku je sahara...muselo by to být na sahaře např.nějaký malinký motorek v každé hadici vedoucí ze sahary do topníků...nevím jestli něco takového v průměru 5,5cm je...?
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od Lugen »

:roll:
napojim místo sahary a její vývody zaslepim :arrow: nejsem závislej na otáčkách :idea:
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

no....mérd...je to vymyšleno dobře...tak to nechám jak to je...v sahaře je chladič a ten už částečně předehřívá vzduch do topníků...takhle by šel klapkama dolů zbůhdarma....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od Šíša »

Nerozumím tomu, memám exaktní měření, ale řekl bych, že už ve standartu jde daleko méně vzduchu do topníků než kolik ho jde ze sahary na chlazení válců a hlav. Prostě vzduch do topníků je vedlejší fce sahary.
Takže bych klidně tam namontoval ten větrák z T2, on ten vzduch ze sahary moc předehřátej nebude. Zvláště když má někdo "psí boudu".

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od maxmax »

Ano,ano..........
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

no...ono by v podstatě stačilo mít nějaké udělátko které by současně s otevřením kolapek topníků zavřelo klapky v sahaře. Pak by šlo vzduchu do topníků dost a dost a myslím že i pořádně teplého...a pokud by byly zavřené klapky pod sedáky vzadu a i přední u řidiče a spolujezdce...tak by to topilo i na sklo... a samože po zavření klapak topení by se musely otevřít ty saharoidní...ať se to nepřehřeje
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od maxmax »

Hm,proč to dělat jednoduše,když ono to může jít i složitě, že? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od Pětišroub »

nudíte se?! Vražte tam bufíka a budete vyléčeni z trudomyslnosti!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

no...nevím..montovat tam jakýsik motor..kerý papá elektriku a musíš ho tam nějak uhytit a vůbec....když tam je vzduchu dost..problém saharoidních klapek je v tom že sou ovládané termostatem...ale daly by se tam dát ještě jedny nad ně nebo pod..(nevím jak je to tam přesně s místem).. a jedním táhlem keré otvírá topníky by se zavřely i ty klapky v sahaře....a už by to fičelo....pořádný proud horkého luftu...bez motorku a proudu a drátků a spínačů...myslím že to není špatný nápad...
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

bufík musí být boží...ale zabere dost místa....to jedině ty nové...ty sou velké asi jako krabica od mlíka
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od Pětišroub »

ty jsi taky krabica..od čeho máš epesně boží zahrádku?

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

no ty brďo...jak se jede kajsik daleko daleko, tak je auto plné aji se zahrádkou....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od yahoďák »

soe2 píše:no...ono by v podstatě stačilo mít nějaké udělátko které by současně s otevřením kolapek topníků zavřelo klapky v sahaře. Pak by šlo vzduchu do topníků dost a dost a myslím že i pořádně teplého...a pokud by byly zavřené klapky pod sedáky vzadu a i přední u řidiče a spolujezdce...tak by to topilo i na sklo... a samože po zavření klapak topení by se musely otevřít ty saharoidní...ať se to nepřehřeje
Cože??
ty bys chtěl zavírat ty klapky pod saharou?
No, to by potom topilo opravdu mocně...ale jen chvíli, než by se hryznul motor, jsa nechlazen :lol:

Ten bufík co je velký jako "krabica od mlíka"..to taky není bufík..to spíš bude nezávislé teplovodní topení...

Pánové, někdy opravdu stojí za to nereagovat jen na poslední příspěvek a podívat se třeba o stranu zpět, kde aktuální debata začala..mj. by se nemuselo řešit kam umístit větrák...a nebo v případě vážného zájmu o věc prosvištět celý topik od začátku ..je tam ledasco a mimo jiné se tam opakuje, že originální systém topení je dostatečný, pokud je v pořádku a nedochází k únikům vzduchu...nepostačuje pouze při zmíněné situaci popojíždění na volnoběh a při extrémních mrazech...a ruku na srdce..kdy se vám to naposledy přihodilo?
Obrázek

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

yahoďák píše: ty bys chtěl zavírat ty klapky pod saharou?
No, to by potom topilo opravdu mocně...ale jen chvíli, než by se hryznul motor, jsa nechlazen :lol:

Ten bufík co je velký jako "krabica od mlíka"..to taky není bufík..to spíš bude nezávislé teplovodní topení...
No to máš vlastně pravdu...chladil by se jen olej v chladiči.....a to by asi nestačilo

no nene...mám pocit že je to to samé jako starý bufík ...jem je to modernější a samože menší...jako když si představíš telefon z 50 let a vedle toho mobil...Koukal sem na to v prospektu před rokem u Hagemanna (firma co dělá nástavby na avie a iveca) a ten nejmenší byl na vyhřívání malé kabiny avie se spaním. Do kefra by to bylo tedy naprosto hodobóžové :)
Naposledy upravil(a) soe2 dne 21 led 2010, celkem upraveno 2 x.
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od soe2 »

smazat
Naposledy upravil(a) soe2 dne 21 led 2010, celkem upraveno 1 x.
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od Šíša »

Ano, i ty malé, modrní, se dělají jak horkovoda, tak horkovzduch. Ale... sám mám bufíka do brouka, lehce repáslého, funkčního, 90-100stC teplého vzduchu funícího. Jen se mi již dva roky válí ve skříni a broukem jezdím i v zimě. Prostě jako v novém růmstru to v kefrovy nikdy při jízdách ve městě nebo na horách nebude, ale zase na lehkou mikinu to tam je pořád. A to mám i nucené náporové větrání o velikosti díry průměru 5cm vedle pedálů :lol: Řešíme pikačoviny. A když v broukovi není zima Kačce, tak už nemůže být nikomu, bo větší zmrzlina než ona už na foru ani není :D

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7224
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od udeeska »

Pětišroub píše:nudíte se?! Vražte tam bufíka a budete vyléčeni z trudomyslnosti!
To by se mi nechtelo davat bufika,kdyz na to nemam vyvod v podlaze(nevim jestli se to tu nekde resilo)a nemam zas tak velkou zimu,takze spise prihrat.Motorky by se mi urcite nelibily,jak by to vypadalo po otevreni vika motoru?Nevidim velkou zmenu jestli bude motor prisavat nebo tlacit-efekt je podle meho ten samej.Prave proto ho davaj pod sedak aby to nikdo nevidel a co se elektriky tyce,tak to nic moc nezere a jde o jeden vypinac a jeden kabel.Co se tyce o predehratem vzduchu,tak si myslim,ze na prvem vyvodu zadny ohrev a nalevo to vytlaci spise kolem valcu.
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

Příspěvek od maxmax »

No,ono jde o životnost větráčku,je jepší,když jím prochází vzduch studený,nž horký,a že horký může být celkem dost! :P
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Odpovědět