Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Teploučko, ale smrádek :-(
1. Co všechno může způsobovat smrad z výfukových plynů ve vytápění brouka, busíka, atd.?
2. Může to u ponorky dělat chybějící koncovka - poslední díl - výfuku? (výfuk jde do strany, dozadu míří výfuk z bufika. Zdá se, že to smrdí víc při jízdě z kopce se zařazeným kvaltem než v tahu, ale to může být jen pocit).
3. Zatím jsem se domák, že by to prý mohlo být chybějícím těsněním v topnících. Může to tu někdo vyfotit nebo aspoň srozumitelně popsat? Je to k sehnání na www.vwbrouk.cz?
PS: Pro srozumitelnost prosím o rady dle číslovných dotazů. Předem děkuji za pochopení a pomožení. Klepem kosu a nebo se otravujem!!!
2. Může to u ponorky dělat chybějící koncovka - poslední díl - výfuku? (výfuk jde do strany, dozadu míří výfuk z bufika. Zdá se, že to smrdí víc při jízdě z kopce se zařazeným kvaltem než v tahu, ale to může být jen pocit).
3. Zatím jsem se domák, že by to prý mohlo být chybějícím těsněním v topnících. Může to tu někdo vyfotit nebo aspoň srozumitelně popsat? Je to k sehnání na www.vwbrouk.cz?
PS: Pro srozumitelnost prosím o rady dle číslovných dotazů. Předem děkuji za pochopení a pomožení. Klepem kosu a nebo se otravujem!!!
1./ Hromada individualnych netesnosti a ich vsetky mozne kombinacie.
2./ Definitivne. Pri brzdeni motorom turbulencia spalin je ina ,ako pri jazde pod plynom.Pootvorena vetracka zhorsuje situaciu,podtlak v kabine sa kompenzuje nasavanim vzduchu hlavne zo zadnej casti auta.
3./ Neviem,o akom tesneni hovoris.
ak mas pridavne topenie / benzin / odkial si to berie cerstvy vzduch?
2./ Definitivne. Pri brzdeni motorom turbulencia spalin je ina ,ako pri jazde pod plynom.Pootvorena vetracka zhorsuje situaciu,podtlak v kabine sa kompenzuje nasavanim vzduchu hlavne zo zadnej casti auta.
3./ Neviem,o akom tesneni hovoris.
ak mas pridavne topenie / benzin / odkial si to berie cerstvy vzduch?
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
To HTD: V děravosti problém nevězí, jsou jako nový.
To John: Přesně jak řikáš, s otevřenou ventilačkou smrad sílí.
To těsnění v topnících je výplod mé nevědomosti. Pardón. Myslel jsem těsnění motoru, za což považuju gumový pás kolem spodního plechu, kterej byl z jedný poloviny vystrčen nahoru a z druhý dolů, čímž netěsnil jak jsem usoudil dle toho že bylo krz něj vidět dolů. To ale asi nebyla příčina.
Za zásadní problém tedy zatím považuji chybějící koncovku výfuku. Kuju.
To John: Přesně jak řikáš, s otevřenou ventilačkou smrad sílí.
To těsnění v topnících je výplod mé nevědomosti. Pardón. Myslel jsem těsnění motoru, za což považuju gumový pás kolem spodního plechu, kterej byl z jedný poloviny vystrčen nahoru a z druhý dolů, čímž netěsnil jak jsem usoudil dle toho že bylo krz něj vidět dolů. To ale asi nebyla příčina.
Za zásadní problém tedy zatím považuji chybějící koncovku výfuku. Kuju.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo jo - tohle v kombinaci s tím nefunkčním těsněním kolem motoru je podle mýho ten problém - primárně doporučuji zajistit oddělení spodní části motoru od té horní - má to vliv i na chlazeníyahoďák píše:Axi, ta koncovka se mi válí v kufru auta
To taky může mít vliv, že se tam točí výfukové plyny pod nárazníkem a čelem, když není koncovka vytažená mimo obrys auta, ne?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
no šak si pro ni neska jeduyahoďák píše:Axi, ta koncovka se mi válí v kufru auta
To taky může mít vliv, že se tam točí výfukové plyny pod nárazníkem a čelem, když není koncovka vytažená mimo obrys auta, ne?
díky kuci, snad to bude tim. ta koncovka teď končí prakticky uvnitř nárazníku a díky aerodinamickému pytli za autem se smrad tlačí do předu i do topení, myslim tedy a doufám. když ho (výfuk) vyvedu mimo auto, odfrnkne smrad do pryč. to gumový těsnění kolem motoru už je v richtiku, včera jsem ho vrátil na svý místo... dámě vědět jaxe to zlepšilo po instalaci koncovky.
Ad těsnění kolem motoru. Zrovna jsem o tom psal do topiku "Jak koupit busíka". Má to dost výraznej vliv na chlazení. Paač jednou ohřátej vzduch se ti dostává zpět do motorový komory a je znovu použit k chlazení, ztrácí to efekt. Horkej vzduch pod auto a pryč s nim, a? si to tahá jinej vzduch jinudy.
No a pokud máš pod autem i výfukový plyny, pak se můžou dít takovéto neplechy.
No a pokud máš pod autem i výfukový plyny, pak se můžou dít takovéto neplechy.
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
jo jo koukal jsem na to a těsnění už je na svym místě ani neprotestovalo... dokonce jsem doplnil i hadičku ohřívající vzduch ze spodní poloviny motoru do vzduchovýho filtru (nádobka s olejem). to sice se smrádkem nesouvisí, ale když už je řeč o oddělení "polovin" motorů tak to dávám tagňák jako k lepšímu no... 8)Kvak píše:Ad těsnění kolem motoru. Zrovna jsem o tom psal do topiku "Jak koupit busíka". Má to dost výraznej vliv na chlazení. Paač jednou ohřátej vzduch se ti dostává zpět do motorový komory a je znovu použit k chlazení, ztrácí to efekt. Horkej vzduch pod auto a pryč s nim, a? si to tahá jinej vzduch jinudy.
No a pokud máš pod autem i výfukový plyny, pak se můžou dít takovéto neplechy.
Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.
Zdravim,
chtěl bych se zeptat všech znalých broukařů, zda-li existuje nějaká reálná možnost jak vyměnit lanko, kterým se ovládají klapky ve výměníku, uzavirající topný systém?
Dík
chtěl bych se zeptat všech znalých broukařů, zda-li existuje nějaká reálná možnost jak vyměnit lanko, kterým se ovládají klapky ve výměníku, uzavirající topný systém?
Dík
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
tak to máš dos? jednoduché. Vymontuješ páčku ovládania a z ňou vy?iahneš aj lanká na ovládanie topníkov.
Nové zastrčíš do rúrok ktoré sú pod páčkou v tunely keď sa dobre pozrieš tak ich uvidíš a vyjdu ti von pri topníkoch.
Už len pripoji? nastavi? a vyskúša? ako fungujú.
Nové zastrčíš do rúrok ktoré sú pod páčkou v tunely keď sa dobre pozrieš tak ich uvidíš a vyjdu ti von pri topníkoch.
Už len pripoji? nastavi? a vyskúša? ako fungujú.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Všetky lanká ktoré su v tuneli su vedené v trubkách a ich montáž je viac či menej jednoduchá. Ja pamätám ako som pred 12rokmi rozoberal tapacirung na dverách 4hodiny,ale niečo ako toto forum nebolo
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž