Topení broučí a vše okolo něj - ovládání, těsnost atd.

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Těžko říct tak z hlavy, jestli to dost utěsní to spojení, asi to bude chtít něčím ještě zalepit, nějakou páskou nebo tak...Nebo když se stáhne ten šroubek na sponce, tak to utěsní dost?Asi by to chtělo vyzkoušet, ale to budu napřed muset sehnat tu sponku.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Hlavně na to prosimtě nic nepatlej, a ani ta páska mi nepřijde jako šťastný řešení, uvědom si, že je to dost horký a akorát bys to tam připek, byl by z toho smrad atd...
Když to tak bylo original, tak proč by to nešlo po "pár" letech taky tak, akorát nemam zkušenosti s tim jestli tam máš něco neorigo a tak...

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

O.K., zkusím, jak to bude držet, až to budu mít. Je fakt, že to tam asi bylo proto, že to k něčemu je a že to tam nebylo jen tak pro srandu. Co se týče těch originálních věcí, ono to vypadá, že to, co tam je originální snad JE, akorát spíš že tam něco sem tam chybí. Jo a ještě něco, přesně takové sponky, nemají být náhodou aj na těch "chobotech", které se nacházejí na pravo i na levo a které člověk vidí, když otervře kapotu k motoru a které vlastě vedou od sahary? Já je tam mám docela na volno a myslím, že mi asi dost tepla uniká aj tama, tudíž tam asi taky něco chybí..

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Ináč, keď smrdí kúrenie, ešte to nemusí byť priamo výmenník. Myslím, že dosť často netesnia spony medzi výmenníkom a výfukom, a ten dym spod auta sa už do kúrenia nejako dostane.
Ale keď v Tvojom prípade počuť viac motor, tak asi predsa len ten výmenník.

kratatom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 288
Registrován: 20 lis 2005

Příspěvek od kratatom »

Diky vsem za odpoved. Kouknu na ty vymeniky, co a jak ... :-)

PS: A omlouvam se Jirkovi za naruseni jeho tematu k topeni.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Dovolil jsem si sloučit
"Montáž lanka na uzavírání výměníku topení-brouk"
s
"Topení"

a vytvořit nový topic, kde budeme probírat všechny problémy spojené s funkcí,nebo spíše nefunkcí topení, tak jak přichází paní Zima.

Taktéž zde soustředíme všechny rady a triky ohledně ovládání a těsnosti topného systému atd.
Y.

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Tak už jsem sehnal skoro vše potřebné pro opravu. Struny už jsem tam cvičně nasunul, ale než je tam dám natrvalo (teda snad :) ), tak bych je měl namazat, co? Stačí k tomu obyčejná vazelína, nebo to chce něco spešl?

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

samozřejmě namazat, spíše nějakou řidší

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Mám ještě prosbu...Jak jsem na tom čtvrtém obrázku na první stránce vyfotil ten vývod pod zadní sedačku a chybí mi tam ta klapka, tak bych potřeboval, jestli byste mi někdo sem nehodili fotko nebo nějaký obrázek té klapky samotné...prostě bych rád věděl, jak to vlastně vypadá a co by tam u toho mělo všechno být, abych při případné koupi věděl, co vlastně kupuju. Dík

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Mám jen takový dotázek. Jak mi Lugen nakreslil ten plánek s tou pákou na ovládání klapky, mám vlastně tu páku, ale chybí mi ten šroubek, kterým se provlíkne ta struna. Nevíte někdo, jestli se to dá koupit (jako jen ten šroubek) nebo snad něčím nahradit?

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Jasně, mam pocit že i s tou "pákou" :) (tj páka, šroub a vysoká matka s dírou ) to stojí cca pětatřicet kaček. Jinak klapky jsem v katalogu nenašel, ale možná jsme se jen špatně díval. Takže buď si zavolej nějakému prodejci. Jelikož to máš kousek ze zĺína, tak asi prodejna VWBrouk. Nebo kontaktuj někoho ve tvém okolí, třeba bude mít nějakou navíc a nějak se s nim dohodneš.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

To je škoda kupovat páky, když už je mám, ne? Ale když to jinak nepůjde....Jo a klapku (1 už jsem sehnal). Už mi zbývá jen sehnat druhou a ty šroubky. Jo a ještě jak jsou ty otvory u nohou ridiče a spolujezdce, mám takové ty "klapky" (černé s páčkou), co tam patří, ale nejsou tam přidělané. Ony mají díry na šroubky, ale žádné díry pro ty šroubky nejsou vlastně u těch otvorů...jako v karosérii..takže je tam asi budu muset udělat.

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Tak, má práce co se týče topení už se chýlí ke zdárnému konci. Vše potřebné už jsem sehnal a už jen montuju a montuju. Teď jsem přidával uvnitř broučka takové ty kryty (klapky), které jsou v předu u nohou řidiče a spolucestujícího. Na straně řidiče mi to šlo přidělat v pohodě...ale divím se, protože je to tam trochu rezavé a úplně jiné než na té zdravé druhé straně. Na té druhé straně z té díry vystupují ještě další plechy a vypadají, že by tam měly být a že tam vždycky byly.Na té straně u řidiče nebyly (asi uhnily nebo co). Ale když tam přiložím ten kryt s klapkou, vůbec to tam nesedí a je tam děsná fuga. Tak co s tím? Nechat to tam ...nebo to nějak odstranit...Rád bych přidal foto, ale nějak nemůžu vložit fotku do galerie...nechce mi to nahrát fotku.Třeba se mi to zítra podaří.

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Tady je teda ten otvor:
Obrázek
To, co vyčuhuje z díry (nahoře a dole), to na druhé straně vůbec nebylo a bez toho mi tam ten kryt hezky sedí. Jo a když už jsem u toho, vlastně tam ani nejsou žádné díry na šroubky...jako by to tam nikdy nebylo.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

jak prosté milý Watsone, prostě na jedné straně máš práh originál a na straně druhé je aftermarketový, druhovýrobní práh:)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

A nebyly nějaký sockaverze s uzavřenym vývodem u spolujezdce?
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

ne, myslim že ne. Tohle spíš vypadá jako humpolácky nepřesnej výlisek aftermarketovýho prahu s halabala vloženým a slícovaným topným kanálem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Tak to máš dobrý, aspoň je máš nový, akorát podle všeho co jsi sem zatim dal za fotky, bych řekl že původní majitel byl prase.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

a s timhle držkounem jsem, prosím, jel do Prahy až z Berouna!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Pětišroub píše:jak prosté milý Watsone, prostě na jedné straně máš práh originál a na straně druhé je aftermarketový, druhovýrobní práh:)
5š má pravdu a ten prah je na h...o. Je nutné ho rozobrať,topný kanál upraviť utesniť a antikorozne ošetriť.Mám tieto prahy na svojej 76 ale narobil som sa asi týždeň aby som bol spokojný s topením a aby to všade lícovalo.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Odpovědět