Zapalování
Tak to rele u 12V instalace je doporuceno u aut, co fungujou pri teplotach "sub-zero" ... prekladam si to jako proste v zime kdyz mrzne ... asi kdyz se startuje tak v samotne palubni siti muze byt misto cca 13V treba jen 10V(nekdy i mene, ze, dle stavu baterky, kontaktu, zatuhlosti oleje a pod...) a kdyz k tomu dame snizovaci odpor, tak k samotnemu zapalovani muze dorait treba 4V coz je asi malo ... proto to rele pocas startovani premosti odpor a zapalovani funguje...
Tak druh teplotni skaly tam uveden neni, ale tyka se to evropskych aut, takze asi celsia.
A zkusit to chci pro zajimavost. Uvazoval jsem i o jinejch, treba i z modernich aut, a tohle mi pripada tak nejak za slusnou cenu i jako nejlepe vhodne na test(dokavad si to muzu dovolit ... ).
Z modernich aut se mi to tam rvat nechtelo, na nove nemam a tohle je docela pekna rarita
O odruseni radia vim, bo jsem to musel provest uz ted, ten muj skopek cvrdlika uz i pri normal zapalovani.
A o kablu jsem neco pocetl(teda s moji anglictinou da-li se to tak rici ), neni tam normalni kabel.
Vsak rikam, kdyztak hezke tezitko
A zkusit to chci pro zajimavost. Uvazoval jsem i o jinejch, treba i z modernich aut, a tohle mi pripada tak nejak za slusnou cenu i jako nejlepe vhodne na test(dokavad si to muzu dovolit ... ).
Z modernich aut se mi to tam rvat nechtelo, na nove nemam a tohle je docela pekna rarita
O odruseni radia vim, bo jsem to musel provest uz ted, ten muj skopek cvrdlika uz i pri normal zapalovani.
A o kablu jsem neco pocetl(teda s moji anglictinou da-li se to tak rici ), neni tam normalni kabel.
Vsak rikam, kdyztak hezke tezitko
na 181 budu testovat Bosch 010 a 019 spolu s CDI - kontakty rozdělovače tak budou jen sloužit jako spínač nízkonapěťových impulsů. Kladívko samo mě nijak neirituje.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 15 kvě 2008, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
kdysi jsem u jednoho auta použil cívku ze škody 120 s předřadným odporem. Před výměnou jsem musel točit jak o život a furt to nechtělo chytnout. Vyměnil jsem kde co a pořád nechytal a nechytal. S cívkou ze škodovky se stačilo podívat na klíček a chytnul hned. Kromě cívky to předpokládá přivést jeden drát od startéru.
U jiného jsem použil zapalování z nějaké mazdy. Něco jak popisuje pětišroub.
oboje fungovalo skvěle
U jiného jsem použil zapalování z nějaké mazdy. Něco jak popisuje pětišroub.
oboje fungovalo skvěle
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
dobré místo pro otázku, jak tedy sladit webers 40IDF bez podtlaku s ideálním zapalováním? s 009 jsou přechodový stavy žalostný. jaký jsou tedy možnosti?
Bezkontkaktní zapalování to nejspíš vylepší, ale ne 100%.
Dodělání podtlaku na oba krburátory mi nezní dost profesionálně, neboť zaznívají různé názory na umístění..
Jak dosáhnout plynulých přechodů a využít plného potenciálu karburátorů?
Bezkontkaktní zapalování to nejspíš vylepší, ale ne 100%.
Dodělání podtlaku na oba krburátory mi nezní dost profesionálně, neboť zaznívají různé názory na umístění..
Jak dosáhnout plynulých přechodů a využít plného potenciálu karburátorů?
-
- Příspěvky: 186
- Registrován: 15 led 2008
- Bydliště: Kuřim (Brno)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalování
Nemáte někdo zkušenost s bezkontaktem - http://viewitem.eim.ebay.cz/VW-Beetle-1 ... 61295/item
Díky
Díky
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalování
Bych řekl, že tenhle bezkontakt řeší pouze magnetický pohyb kladívka, které se časem stějně opálí jako mechanické.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Zapalování
tohle zapalování eliminuje kladívko a kondenzátor, takže dvě potencionálně poruchové součástky v zapalování, odpadá nutnost přenastavovat odtrh, mazat kladívko, odpadá jiskření na kontaktech a odskakování kladívka v max. otáčkách. Nevýhodou je přesnost výroby - tenhle konkrétní kus s touto cenou je určitě čínské provenience. Rotoru je vytýkáno nepřesné imístění indukčních magnetů, které jsou do něj zality - pro přesné zapalování by měly být po 90°, ale při kontrole na testerech jsou běžně měřeny až několikastupňové odchylky.
Výhodou bezkontaktu obecně je spolehlivé startování se slabou baterkou, přesnost až do max. otáček, může přinést stabilnější volnoběh a hladší chod motoru.
Pokud chceš takovýto bezkontakt, poohlédni se po značce Pertronix (mám osobně) nebo Compufire. Každopádně můžeš koupit i tenhle kus na zkoušku a kladívko s kondíkem vozit sebou pro případ nouze.
Výhodou bezkontaktu obecně je spolehlivé startování se slabou baterkou, přesnost až do max. otáček, může přinést stabilnější volnoběh a hladší chod motoru.
Pokud chceš takovýto bezkontakt, poohlédni se po značce Pertronix (mám osobně) nebo Compufire. Každopádně můžeš koupit i tenhle kus na zkoušku a kladívko s kondíkem vozit sebou pro případ nouze.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)