Zapalování
Kadron je vcelku velmi citlivy karburator na niekolko veci.
1. Ihlovy ventil a O rings
2.spravne nastavenie hladiny
3.spravne nastavenie akceleracnej pumpy
4.TLAK Benzinu.
Kadrony ,tak ako Webers potrebuju asi 1.5 - 2 Psi / tlaku /.Stock VW cerpadlo dava okolo 4 Psi a to je jeden z dovodov,preco to dobre nepracuje.
Dalsia vec,ktoru je dobre vediet je, ze tieto karburatory su takzvane "Base plenum type" a tieto nepracuju velmi dobre s 009 rozdelovacom.Je daleko lepsie pouzit podtlakovu regulaciu s tymito karburatormi.Ak nemaju proviziu na podtlak,je vhodne ju tam dodat.
Regulator tlaku benzinu je vec,ktora je zapojena medzi pumpu a karburator.
1. Ihlovy ventil a O rings
2.spravne nastavenie hladiny
3.spravne nastavenie akceleracnej pumpy
4.TLAK Benzinu.
Kadrony ,tak ako Webers potrebuju asi 1.5 - 2 Psi / tlaku /.Stock VW cerpadlo dava okolo 4 Psi a to je jeden z dovodov,preco to dobre nepracuje.
Dalsia vec,ktoru je dobre vediet je, ze tieto karburatory su takzvane "Base plenum type" a tieto nepracuju velmi dobre s 009 rozdelovacom.Je daleko lepsie pouzit podtlakovu regulaciu s tymito karburatormi.Ak nemaju proviziu na podtlak,je vhodne ju tam dodat.
Regulator tlaku benzinu je vec,ktora je zapojena medzi pumpu a karburator.
můžeš použít elektrickou pumpu Pierburg ze Š1203, ale moje zkušenost je, že mi Kadrony dobře fungovaly i se sériovou pumpou. Ad rozdělovač, stále trvám na tom, že z výroby Kadrony nemají výstup na podtlak a proto musí být provozovány s odstředivým rozdělovačem. Pokud ho někdo někam dodělal, jde o to, jestli se trefil do toho správného místa (tuším že těsně pod klapkou)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
zatial to mam poriesene s tym podtlakom tak ako odporucal "htd" cez téčko mám spojené vyvody na sacich potrubiach s vyvodom na podtlak na rozdelovaci. teraz mi ide hlavne o to aby sa mi podarilo naladit tie kadrony tak aby boli schopne prevadzky a aby to nerobilo sprostosti... aspon ako tak aby to chodilo.
Su dva typy el. cerpadiel. Jeden pre karburatory,druhy pre vstrekovanie,co znamena vysokotlakove.Oba typy tlacia viac,nez Kadrony,alebo Webers maju radi.
Ja nehovorim,ze zo stock pumpou to nepojde,ale nepojde to k ich potencialu.Daleko castejsie sa musia ladit,menit ihly a o rings,prave pre vysoky tlak benzinu.Karbies s base plenum maju tendenciu mat dieru,ktoru prave podtlakovy regulator prekonava.Chod motora pri prechodoch je daleko plynulejsi.Ak to chodilo fajn / 5S /,tak to asi len pre nedostatok moznosti porovnania s inym,ktory skutocne ide k svojmu plnemu potencialu.
Moj osobny nazor je ze Kadrons su shitove karbies,ale ako Psycho hovori,proti gustu ziadny disputat.
Ja nehovorim,ze zo stock pumpou to nepojde,ale nepojde to k ich potencialu.Daleko castejsie sa musia ladit,menit ihly a o rings,prave pre vysoky tlak benzinu.Karbies s base plenum maju tendenciu mat dieru,ktoru prave podtlakovy regulator prekonava.Chod motora pri prechodoch je daleko plynulejsi.Ak to chodilo fajn / 5S /,tak to asi len pre nedostatok moznosti porovnania s inym,ktory skutocne ide k svojmu plnemu potencialu.
Moj osobny nazor je ze Kadrons su shitove karbies,ale ako Psycho hovori,proti gustu ziadny disputat.
mozno su shit, ale chcem aby to s nimi chodilo casom "dufam" bude nejaky vykonnejsi motor s lepsim "prislusenstvom"
John, pomocou toho podtlakoveho neviem coho na nastavovanie klapiek to pojde nastavit teda tak aby to chodilo spolahlivo? mam to totiz uz zajednane ze mi to clovek pride s tym naladit. Ako mam poriesit ten tlak benzinu teda? Je na to nejaky konvertor?
John, pomocou toho podtlakoveho neviem coho na nastavovanie klapiek to pojde nastavit teda tak aby to chodilo spolahlivo? mam to totiz uz zajednane ze mi to clovek pride s tym naladit. Ako mam poriesit ten tlak benzinu teda? Je na to nejaky konvertor?
Myslis Synchrotest? Tym zladis jednotlive karburatory tak,ze pracuju v rovnakom rezime.Predtym vsak karburatory potrebuju rozobrat,vycistit a zosadit podla navodu vyrobcu.Daju sa u vas zohnat kity na Kadrony?
Stoji to za namahu.Dalsia vec je presne ovladanie skrtiacich klapiek,inac to nikdy nezladis.Regulator sa urcite da kupit.
Stoji to za namahu.Dalsia vec je presne ovladanie skrtiacich klapiek,inac to nikdy nezladis.Regulator sa urcite da kupit.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Relé se vkláda z důvodu, aby přes kontakty spínačky nešel tak vysoký proud. U 6V instalace se to používá docela často, protože přechodová odpor u vypálené spínačky mívá za následek špatný chod startéru.
BTW: Ty budes instalovat Judson Supercharger, nebo proč tě zajímá zrovna jejich magneto ?
BTW: Ty budes instalovat Judson Supercharger, nebo proč tě zajímá zrovna jejich magneto ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912