Zapalování
Zapalování
Takze mam takyto problem... vybral som motory z dvoch aut.. jeden je 1300 dvojkanal a druhy 1600 dvojkanal a uz som to nahodil naspat do auta. ale mam taky trosku problem, ked sa pozriem na fotku mojeho motora pred rozobratim a na nejaky iny motor (1200) tak ma uplne inak kable z rozdelovaca ku svieckam... uplne inak su zapojene a som z toho mimo. je v tom nejaky rozdiel ci je to 1200 alebo 1300 a 1600 dvojkanal? je tam rozdiel v poradi pri zapalovanie? potreboval by som s tym pomoct. Poskytujem aj fotky... Ten motor ktory je tu dva krat na fotke je moj a tie dalsie je jedna 1200 a jedna 1600 dvojakal
zapalovani je porad stejny 1-4-3-2
to ze na kazdym z tech motoru je kabelaz jina (potazmo jinde)
je zalezitost rozdelovace.
Neni nic neobvykleho ze je rodelovac otoceny o 180
ale dokonce sem jednou zazil rozdelovac kterej byl jinak jen o 90
(na tech motorech se podepsalo hafo lidi )
takze si zjisti kdy mas 1 valec v horni uvrati (jednoduse sroubovakem skrz diru na svicku) a podle toho si najdi jak by mel byt zapojeny rozdelovac.
to ze na kazdym z tech motoru je kabelaz jina (potazmo jinde)
je zalezitost rozdelovace.
Neni nic neobvykleho ze je rodelovac otoceny o 180
ale dokonce sem jednou zazil rozdelovac kterej byl jinak jen o 90
(na tech motorech se podepsalo hafo lidi )
takze si zjisti kdy mas 1 valec v horni uvrati (jednoduse sroubovakem skrz diru na svicku) a podle toho si najdi jak by mel byt zapojeny rozdelovac.
... a vůbec !
hrubé nastavení:
-uveď motor do stavu, kdy je 1. válec v HÚ a zároveň značka HÚ na řemenici lícuje s vertikální spárou v bloku (viz můj fotonávod k seřízení ventilů)
-sejmi víčko rozdělovače a mrkni, kam směřuje palec - do kontaktu na víčku, který je v momentální poloze nad palcem připoj svíčku válce č. 1 a pak po směru hodinových ručiček zapoj do víčka kabely 4, 3, 2.
-Pak proveď seřízení předstihu.
-uveď motor do stavu, kdy je 1. válec v HÚ a zároveň značka HÚ na řemenici lícuje s vertikální spárou v bloku (viz můj fotonávod k seřízení ventilů)
-sejmi víčko rozdělovače a mrkni, kam směřuje palec - do kontaktu na víčku, který je v momentální poloze nad palcem připoj svíčku válce č. 1 a pak po směru hodinových ručiček zapoj do víčka kabely 4, 3, 2.
-Pak proveď seřízení předstihu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Nuz ale mam este vacsi problem.. poskladal som motor 1600 na ktorom su Kadrony a v rozdelovaci mi vobec nehadze iskru a predtym to hadzalo.. myslim ze to nebude podtlakom lebo aj na druhom motore na ktorom som potreboval robit to zapalovanie (1300) to ide aj ked su podtlakove hadicky odpojene.. na tej 1600 s kadronami mi vobec nehadze iskru a neviem prist na chybu.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Podtlak či už je zapojený alebo nie je nemá vplyv na iskru.
Podtlak slúži na reguláciu predstihu natáčaním telesa na ktorom je kontakt priskrutkovaný.Napr 009 ovládanie podtlakom nemá.
Skontroluj odtrh kontaktu,zapojenie rozdeľovača k indukčnej cievke a zapojenie indukčnej cievky na +..............
Podtlak slúži na reguláciu predstihu natáčaním telesa na ktorom je kontakt priskrutkovaný.Napr 009 ovládanie podtlakom nemá.
Skontroluj odtrh kontaktu,zapojenie rozdeľovača k indukčnej cievke a zapojenie indukčnej cievky na +..............
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Čítaj poriadne keď si mal motor von tak si odpojil kábel od indukčnej cievky tak si ju skontroluj bez nej iskra nebude.
na 15 musíš ma? + keď zopneš kľúčik spínačky, od neho idú ešte kábel na karburátor a spiatočkové svetlá , 1 ide na rozdelovač keď máš prúd na cievke cez 15 tak musíš ma? iskru.Samozrejme keď máš rozdelovač v poriadku.
na 15 musíš ma? + keď zopneš kľúčik spínačky, od neho idú ešte kábel na karburátor a spiatočkové svetlá , 1 ide na rozdelovač keď máš prúd na cievke cez 15 tak musíš ma? iskru.Samozrejme keď máš rozdelovač v poriadku.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
amenjohn píše:Vsetky mozne rady uz dostal po SZ.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
když jsi kontroloval zapojení cívky, tak si vytáhl drát k elmag. ventilu
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
to sa jedná o motor kde máš Kadrony ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž