Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
však my se tam, kluci, dostanem 8)
Note: If you find it difficult or impossible to make these settings, it is possible that you could have stripped threads on any of these adjusters, a damaged hole for the tapered screw, or a damaged needle valve or O-ring.
It is also possible that you have a vacuum leak (i.e., leaking of air into the intake manifold). If there are any holes in the manifold or at any of the connection points, then air can be sucked into the manifold, causing the fuel-to-air mixture to become too lean. This can cause (among other things) adjustment of the carburetor impossible.
Note: If you find it difficult or impossible to make these settings, it is possible that you could have stripped threads on any of these adjusters, a damaged hole for the tapered screw, or a damaged needle valve or O-ring.
It is also possible that you have a vacuum leak (i.e., leaking of air into the intake manifold). If there are any holes in the manifold or at any of the connection points, then air can be sucked into the manifold, causing the fuel-to-air mixture to become too lean. This can cause (among other things) adjustment of the carburetor impossible.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
psáno jest zašroubovat šroub tak, aby se opřel o vačku sytiče a pak ještě o 1/4 otáčky v jejím nejnižším bodě.
JInak taky důležitej moment je, že se karburátor seřizuje při PLNĚ PROHŘÁTÉM motoru, ideálně tedy po delší plynulé jízdě. Nikoliv hrc prc po jeho nastartování, kdy je blok sice teplý, ale komplet sání studené.
JInak taky důležitej moment je, že se karburátor seřizuje při PLNĚ PROHŘÁTÉM motoru, ideálně tedy po delší plynulé jízdě. Nikoliv hrc prc po jeho nastartování, kdy je blok sice teplý, ale komplet sání studené.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
jsem pro klapku uzavřenou. 1/4 otáčky měl asi autor na mysli, aby vratná pružina nedorážela při uzavírání klapku uvnitř sání, ale na doraz vymezený zvenku šroubem. Doraz na šroubu ocel-ocel přecijenom vydrží víc, než ocel-Al slitina. Jestli to nedoráží na šroub, tak se to k němu časem promlátí.
Nový karburátor se seřizuje jedna báseň, ale starý na ...
Nový karburátor se seřizuje jedna báseň, ale starý na ...
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
tak dalsi poznatek
jede-li to na systic, cukani mezi 1000 a 2000 otackami se nekona
jakmile se systic vypne, opet se to projevuje
ze by chuda smes ?
Sroubek smesi mam na 3.5 otacky, coz si myslim je az dost
a stale plati ze
- volnobeh drzi jedna basen
- v otackach tahne bezvadne
- bez zatizeni se skytani vubec neprojevuje
dalsi testovani odlozeno z duvodu zkurvenejch zavitu na svickach
jede-li to na systic, cukani mezi 1000 a 2000 otackami se nekona
jakmile se systic vypne, opet se to projevuje
ze by chuda smes ?
Sroubek smesi mam na 3.5 otacky, coz si myslim je az dost
a stale plati ze
- volnobeh drzi jedna basen
- v otackach tahne bezvadne
- bez zatizeni se skytani vubec neprojevuje
dalsi testovani odlozeno z duvodu zkurvenejch zavitu na svickach
... a vůbec !
mam dotaz technickej
Nedari se mi sestelovat volnobeh
ja to teda nakonec sesteluju, ale spis mi to vrta v hlave, protoze uz jsem se s timto jevem setkal nekolikrat, vzdycky u 30PICT3 nikdy u 34PICT3, a vrta mi hlavou co presne je pricinou tohoto chovani
Motor = 1200
Karburator = r.v.1985, 30 PICT 3 (klapka bez vule, membrany nove, vycisteny ultrazvukem)
Vychozi nastaveni = Vzdusnik 3,5ot Bohatos 2,5otacky, skrtici klapka nastavena tez do vychoziho nastaveni
(pred rozebranim to samosebou fungovalo takze vadnej ten karbec neni)
Nastartuju motor, necham ohrat popojizdenim sem a tam okolo baraku pripadne garaze, zvolte co je vam libo, a jdu resit nastaveni volnobehu
Chova se to tak ze pri sundani nohy z plynu, tedy uzavreni skrtici klapky motor chvilku drzi pomerne vysoke otacky a ty pak klesaji a klesaji a klesaji az to chcipne
Clovek by rekl jasny, pridam/uberu mu vzdusnikem aby to ten volnobeh drzelo
Ale prd, pridanim/ubranim pulotacky, pripadne cele otacky vzdusniku docilim pouze toho ze pri sundani nohy z plynu jsou otacky vyssi/nizzsi, ale po chvilce (par vterin) to zase zacne klesat a klesat a klesat az to chcipne
Dobre hrabneme na bohatost, pridame/ubereme pul otacky, pak otacku ... .....stejny chvilku toci a pak klesa a klesa a zdechne
V podstate si s tema sroubkama muzu hrat jak chci, ale pouze sem schopen menit otacky ze kterych to klesa pak zdechne
Skoro jako by to nekde bylo ucpany, ale nemuze byt
a ted ten muj dotaz .... Setkal se s tim nekdo ? Ma nekdo praktickou zkusenost a podarilo se mu odhalit pricinu ?
Nedari se mi sestelovat volnobeh
ja to teda nakonec sesteluju, ale spis mi to vrta v hlave, protoze uz jsem se s timto jevem setkal nekolikrat, vzdycky u 30PICT3 nikdy u 34PICT3, a vrta mi hlavou co presne je pricinou tohoto chovani
Motor = 1200
Karburator = r.v.1985, 30 PICT 3 (klapka bez vule, membrany nove, vycisteny ultrazvukem)
Vychozi nastaveni = Vzdusnik 3,5ot Bohatos 2,5otacky, skrtici klapka nastavena tez do vychoziho nastaveni
(pred rozebranim to samosebou fungovalo takze vadnej ten karbec neni)
Nastartuju motor, necham ohrat popojizdenim sem a tam okolo baraku pripadne garaze, zvolte co je vam libo, a jdu resit nastaveni volnobehu
Chova se to tak ze pri sundani nohy z plynu, tedy uzavreni skrtici klapky motor chvilku drzi pomerne vysoke otacky a ty pak klesaji a klesaji a klesaji az to chcipne
Clovek by rekl jasny, pridam/uberu mu vzdusnikem aby to ten volnobeh drzelo
Ale prd, pridanim/ubranim pulotacky, pripadne cele otacky vzdusniku docilim pouze toho ze pri sundani nohy z plynu jsou otacky vyssi/nizzsi, ale po chvilce (par vterin) to zase zacne klesat a klesat a klesat az to chcipne
Dobre hrabneme na bohatost, pridame/ubereme pul otacky, pak otacku ... .....stejny chvilku toci a pak klesa a klesa a zdechne
V podstate si s tema sroubkama muzu hrat jak chci, ale pouze sem schopen menit otacky ze kterych to klesa pak zdechne
Skoro jako by to nekde bylo ucpany, ale nemuze byt
a ted ten muj dotaz .... Setkal se s tim nekdo ? Ma nekdo praktickou zkusenost a podarilo se mu odhalit pricinu ?
Naposledy upravil(a) Herbie dne 30 dub 2008, celkem upraveno 1 x.
... a vůbec !
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Ja se dnes do toho uz tez pustim. Strikal jsi WD40 ty spoje ? Jak se to projevilo, zacalo to bublat, co od toho mam ocekavat ?Herbie píše:serizeno vyreseno
Johne odhadl si to presne, delaly to hadicky podtlakoveho ovladani klapky vzduchoveho filtru (ta velka plastova mrcha) .. tudy to prisavalo
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
nikam sem nic nestrikalMilosak_1 píše:Ja se dnes do toho uz tez pustim. Strikal jsi WD40 ty spoje ? Jak se to projevilo, zacalo to bublat, co od toho mam ocekavat ?Herbie píše:serizeno vyreseno
Johne odhadl si to presne, delaly to hadicky podtlakoveho ovladani klapky vzduchoveho filtru (ta velka plastova mrcha) .. tudy to prisavalo
jen sem to znovu vsecko zkontroloval a chyba se objevila sama
... a vůbec !
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
zdvihnu sa ti otacky ked objavis netesnostMilosak_1 píše:Ja se dnes do toho uz tez pustim. Strikal jsi WD40 ty spoje ? Jak se to projevilo, zacalo to bublat, co od toho mam ocekavat ?Herbie píše:serizeno vyreseno
Johne odhadl si to presne, delaly to hadicky podtlakoveho ovladani klapky vzduchoveho filtru (ta velka plastova mrcha) .. tudy to prisavalo
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
potíže s karburátorem 31 PICT-3
Mám motor z Brouka použit v Triku/tříkolka/ Po renovaci jsem se pustil do výměny všech těsnění a drobných dílů ze sady od p. Dudíka. Jen jsem si blb neoznačil na papír počet otáčekna malém a na velkém šroubu. Vzduch a bohatost. Teď mi to občas chytí po velkém přemlouvání a nebo spíš blafne a zase chcípne. Kolik od uplného zašroubování mám povolit a který? Poradí mi někdo. Jsem tak pseudo broukař,ale ta tříkola je nádherná-mohu poslat foto pokud někdo bude mít zájem. Jarin150-litoměřicko
všechna těsnění jsou OK a karbec čistý jak sklo-před tím malinko občas střelil do výfuku,ale to bude předstih. Ale ty starty mi žerou náladu-těším se na jaro.
všechna těsnění jsou OK a karbec čistý jak sklo-před tím malinko občas střelil do výfuku,ale to bude předstih. Ale ty starty mi žerou náladu-těším se na jaro.
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
Zakladni nastaveni :
maly sroubek 2,5 otacky (bohatost)
velky sroubek 3,5 otacky (volnobeh)
to je pro zacatek, pak se to jeste donastavuje a na kazdem motoru se to muze chovat jinak
zbytek se doctes v prislusnem auditku kde se toto resi ... zamer se na konec uditka
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=2921" onclick="window.open(this.href);return false;
pokud bys neuspel tak me nevahej kontaktovat pres SZ
maly sroubek 2,5 otacky (bohatost)
velky sroubek 3,5 otacky (volnobeh)
to je pro zacatek, pak se to jeste donastavuje a na kazdem motoru se to muze chovat jinak
zbytek se doctes v prislusnem auditku kde se toto resi ... zamer se na konec uditka
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=2921" onclick="window.open(this.href);return false;
pokud bys neuspel tak me nevahej kontaktovat pres SZ
... a vůbec !
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
Díky za radu ,ještě rychlejší byl Pavel Hn. tvůj kamoš. Tak už to vrčí a zbývá to doladit ale až bude počasí na jaře.
Předstih zvládnu podle návodu na těchto stránkách-mimochodem jsou bezva jako jsou všichni Broukaři. Čágo Jarin 150
Předstih zvládnu podle návodu na těchto stránkách-mimochodem jsou bezva jako jsou všichni Broukaři. Čágo Jarin 150
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
clayde,a všichni ostatní Broukaři-rád Vám ten postrk ukážu,ale jsem na tehle stránkách 2 dny a nevím jak do toho vložit fotky. Ale umím to do mailu tomu kdo si řekne. Takže Clayde máš to mít.
Jarin
Jarin
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
Clayde tak ti nevím nemáš na svém profilu mailovku a do SZ to nejde vložit ty fotky. A na těhle stránkách to neumím. tam Poraď babo.
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
jojo, rikal mijarin150 píše:Díky za radu ,ještě rychlejší byl Pavel Hn. tvůj kamoš. Tak už to vrčí a zbývá to doladit ale až bude počasí na jaře.
Předstih zvládnu podle návodu na těchto stránkách-mimochodem jsou bezva jako jsou všichni Broukaři. Čágo Jarin 150
... a vůbec !