Mám krátký dotaz.Jaká je výchozí poloha šroubů u karburátoru k dalším experimentům ?Někde zde jsem četl, že velký šroub se má vytočit zpět <3,5;5) a menší <0,5;1,5> ?? .Vím, že každý karburátor je origo, ale budu vděčný za Vaše připomínky.
Tazke starty po jazde a v teplom pocasi su vacsinou zapricinene "plynovym zamkom " , ktory vznikne hlavne medzi nadrzou a cerpadlom.Je to vcelku bezny fenomenon na starsich karburacnych motoroch. Pomoct sa tomu da najjednoduchsie pouzitim el.cerpadla umiestneneho blizko nadrze.
john píše:Tazke starty po jazde a v teplom pocasi su vacsinou zapricinene "plynovym zamkom " , ktory vznikne hlavne medzi nadrzou a cerpadlom.Je to vcelku bezny fenomenon na starsich karburacnych motoroch. Pomoct sa tomu da najjednoduchsie pouzitim el.cerpadla umiestneneho blizko nadrze.
mě teda všechny vzducháče startujou zatepla jak zastudena na brnknutí tak nevím čím to bude. Zastudena bez plynu, zatepla s plným, tak jak je psáno v bibli.
Vapour lock vznika po odstaveni tepleho motora.Za tepleho pocasia schladenie na ambientnu teplotu trva dost dlho...az vsetko schladne , aj vapour lock sa strati...
Naposledy upravil(a) john dne 21 zář 2007, celkem upraveno 1 x.
Pětišroub píše:mě teda všechny vzducháče startujou zatepla jak zastudena na brnknutí tak nevím čím to bude. Zastudena bez plynu, zatepla s plným, tak jak je psáno v bibli.
...mě to teda udělalo jednou po jízde po dálnici, při jízdě tak cca 120kmh a při zastavení na pumpě...
Pětišroub píše:mě teda všechny vzducháče startujou zatepla jak zastudena na brnknutí tak nevím čím to bude. Zastudena bez plynu, zatepla s plným, tak jak je psáno v bibli.
Jé to nedělám, já vždycky vyřadim a naprosto bez plynu Takže bude lepší u zahřátého motoru plný plyn a jak chytne tak to pustit