Motor - zatepla špatně startuje

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

nevím jak mechiko, ale staří němci měli měděný plochý kable na uzemění.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

Mexiko mezi baterkou a kastlí kulatej, průměr něco mezi 5 - 10mm(neměřil jsem, vyšrouboval jsem, vyhodil jsem...).

Mezi převodovku a kastli si nepamatuju přesně, ale řekl bych, že tam už byl plochej

Mauglí
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 669
Registrován: 16 srp 2005
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mauglí »

Mám krátký dotaz.Jaká je výchozí poloha šroubů u karburátoru k dalším experimentům ?Někde zde jsem četl, že velký šroub se má vytočit zpět <3,5;5) a menší <0,5;1,5> ?? .Vím, že každý karburátor je origo, ale budu vděčný za Vaše připomínky.

Díky !

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

co pohledat a zkusit lepší téma? třeba něco jako karburátory

Mauglí
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 669
Registrován: 16 srp 2005
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mauglí »

Jo, díky.Docela zajímavé počtení.Zítra zkusím, ten Žankův návod z druhé strany.Zní to docela logicky.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Tazke starty po jazde a v teplom pocasi su vacsinou zapricinene "plynovym zamkom " , ktory vznikne hlavne medzi nadrzou a cerpadlom.Je to vcelku bezny fenomenon na starsich karburacnych motoroch. Pomoct sa tomu da najjednoduchsie pouzitim el.cerpadla umiestneneho blizko nadrze.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

john píše:Tazke starty po jazde a v teplom pocasi su vacsinou zapricinene "plynovym zamkom " , ktory vznikne hlavne medzi nadrzou a cerpadlom.Je to vcelku bezny fenomenon na starsich karburacnych motoroch. Pomoct sa tomu da najjednoduchsie pouzitim el.cerpadla umiestneneho blizko nadrze.
što takój "plynový zámok"?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

předpokládám bublina vzniklá odparem paliva
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Pětišroub píše:předpokládám bublina vzniklá odparem paliva
velice zajímavé poučení , ale asi nebude to jediná příčina, kolikrát stačí do auta drkout a hyjé :)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

mě teda všechny vzducháče startujou zatepla jak zastudena na brnknutí tak nevím čím to bude. Zastudena bez plynu, zatepla s plným, tak jak je psáno v bibli.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Vapour lock vznika po odstaveni tepleho motora.Za tepleho pocasia schladenie na ambientnu teplotu trva dost dlho...az vsetko schladne , aj vapour lock sa strati...
Naposledy upravil(a) john dne 21 zář 2007, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Pětišroub píše:mě teda všechny vzducháče startujou zatepla jak zastudena na brnknutí tak nevím čím to bude. Zastudena bez plynu, zatepla s plným, tak jak je psáno v bibli.
...mě to teda udělalo jednou po jízde po dálnici, při jízdě tak cca 120kmh a při zastavení na pumpě...

Uživatelský avatar
FEVER
ex fever.pitch
Příspěvky: 461
Registrován: 07 črc 2004
Bydliště: Jince, jsem-li pozván neodmítnu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FEVER »

Pětišroub píše:mě teda všechny vzducháče startujou zatepla jak zastudena na brnknutí tak nevím čím to bude. Zastudena bez plynu, zatepla s plným, tak jak je psáno v bibli.
Jé to nedělám, já vždycky vyřadim a naprosto bez plynu :oops: Takže bude lepší u zahřátého motoru plný plyn a jak chytne tak to pustit :?:

To sou věci, to sou věci.

Děkuji
Baculatý porsche

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

FEVER píše: Takže bude lepší u zahřátého motoru plný plyn a jak chytne tak to pustit :?:
tak je psáno :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Odpovědět