Vypadávající rychlost (presneji vypadavající 4-ka)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
je otázka jestli ti čtverka vyskočí proto že je špatně (rozuměj málo zastrčená) zařazená - pak může být problém ve spoustě věcí po cestě do převodovky (typicky nastavení pozice šalt páky vůči tunelu anebo povolený kloub pod deklem tunelu) nebo je to tím, že jsou omletý kolečka a pak je vymalováno. Ještě bych počkal jestli k tomu něco nebude mít John.......
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
John nieco ma...
Pokial to, co spomenul Zanek nie je dovod vyskakovania rychlosti, je tu este jedna vec a to unavena pruzinka na " plunger " - cudlik, ktory zapada do drazky radiacich vidlic.Da sa to potvrdit, alebo vylucit zmeranim potrebnej sily na vytiahnutie vidlice z rychlosti.Smola je, ze prevodovka musi von...
Pokial to, co spomenul Zanek nie je dovod vyskakovania rychlosti, je tu este jedna vec a to unavena pruzinka na " plunger " - cudlik, ktory zapada do drazky radiacich vidlic.Da sa to potvrdit, alebo vylucit zmeranim potrebnej sily na vytiahnutie vidlice z rychlosti.Smola je, ze prevodovka musi von...
Jelikož nemám zrovna finance a čas schánět a vyměňovat převodovku, radši bych napřed zkontroloval to, co napsal Žanek:
Nebyla by fotka toho povoleného kloubu pod deklem tunelu (ten dekl je ten kus plechu, co je na něm vyražen VIN?) ať vím, co mám vlastně hledat a kontrolovat?
Jak zjistit kde je ta správná pozice řadicí páky?typicky nastavení pozice šalt páky vůči tunelu anebo povolený kloub pod deklem tunelu
Nebyla by fotka toho povoleného kloubu pod deklem tunelu (ten dekl je ten kus plechu, co je na něm vyražen VIN?) ať vím, co mám vlastně hledat a kontrolovat?
Raději se zeptat, než pak litovat...
Jirka píše:Jelikož nemám zrovna finance a čas schánět a vyměňovat převodovku, radši bych napřed zkontroloval to, co napsal Žanek:Jak zjistit kde je ta správná pozice řadicí páky?typicky nastavení pozice šalt páky vůči tunelu anebo povolený kloub pod deklem tunelu
Nebyla by fotka toho povoleného kloubu pod deklem tunelu (ten dekl je ten kus plechu, co je na něm vyražen VIN?) ať vím, co mám vlastně hledat a kontrolovat?
ten ten plech na tunelu odkryj a hned uvidis co mas kontrolovat
jsou tam sroubky tak zkontroluj zda jso utazeny.
v radici tyci jsou zahloubene důlky ve kterych ty sroubky sedi, takze pokud je to utazene, pootocit se to nemuze
(Jinak VIN je vyrazeny vedle toho plechu, ne primo na nem)
to co Zanek myslel v prvnim bode je predpokladam poloha domecku saltrpaky a plechu pod nim vepredu, ale tam jsou takovy vule ze nepredpokladam ze by to bylo v tom
z me zkusenosti ti ani jedno z toho nepomuze
stejne tu prevodovku budes muset vyndat a resit minimalne to co psal John
john píše: ... je tu este jedna vec a to unavena pruzinka na " plunger " - cudlik, ktory zapada do drazky radiacich vidlic.Da sa to potvrdit, alebo vylucit zmeranim potrebnej sily na vytiahnutie vidlice z rychlosti.Smola je, ze prevodovka musi von...
... a vůbec !