Rozdělovače - pro a proti
Re: Rozdělovače - pro a proti
Takže magajolt je programovatelná řídící jednotka v kombinaci se vstřikováním, takže obdoba MegaSquirtu II viz.
ve výsledku propojené takto:jedná se o typ4 kde se musí udělat to ozubené kolo, viděl jsem to i na typ1, kdyžtak najdu...
ve výsledku propojené takto:jedná se o typ4 kde se musí udělat to ozubené kolo, viděl jsem to i na typ1, kdyžtak najdu...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Megajolt aplikovaný na typ I
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Vložím do tohoto topicu malé [smilie=offtopic.gif] a snad mě bude odpuštěno.
Na tomto obrázku je totiž krásná ukázka toho o čem jinde psal 5Š a bylo by škoda nechat to upadnou do zapomnění.
Na tomto obrázku je totiž krásná ukázka toho o čem jinde psal 5Š a bylo by škoda nechat to upadnou do zapomnění.
šuhaj píše:
Pětišroub píše:Jen je problém, že spousta stavitelů motoů si je zaměňuje se samojistnými matkami a plast dává směrem ven. Těmto matkám je vytýkána nestálost tzn ztráta momentu v průběhu času. Ale nevim. Je to tovární řešení. Utahují se jiným momentem.
tady mám pro srovnání foto nových matek a jednou použitých matek.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Rozdělovače - pro a proti
takže z toho vyplývá že jsou k prdu?lišák píše:Vložím do tohoto topicu malé [smilie=offtopic.gif] a snad mě bude odpuštěno.
Na tomto obrázku je totiž krásná ukázka toho o čem jinde psal 5Š a bylo by škoda nechat to upadnou do zapomnění.
šuhaj píše:Pětišroub píše:Jen je problém, že spousta stavitelů motoů si je zaměňuje se samojistnými matkami a plast dává směrem ven. Těmto matkám je vytýkána nestálost tzn ztráta momentu v průběhu času. Ale nevim. Je to tovární řešení. Utahují se jiným momentem.
tady mám pro srovnání foto nových matek a jednou použitých matek.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ne,ale ze je nejaky koko. nasrouboval obracene
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
john píše: Ak pouzivas Lambda senzor poznas, ze stoichiometricke cislo lieta od 8 : 1 do 17 : 1 , co je sialene velky rozptyl, ktory neskoriguje ziadna krivka odstredivej regulacie...cize vsetko okolo karburacneho spalovania je kompromis.Z toho mozeme vybrat , ze na danej zostave motora, pouzitych suciastok, kvality paliva atd. sa da nastavit motor na optimalny vykon pomocou dyna, zdlhavym laborovanim ako zmeny rozdelovacov rozlicnych kriviek, zmeny venturies, trysiek atd....
Na to je k dostaniu rozdelovac 123, ktory je elektronicky a ma zabudovane volitelne rozdielne charakteristiky...asi najjednoduchsia cesta...
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Rozdělovače - pro a proti
Šuhaju megajolt je pouze programovatelná jednotka předstihu , se kterou ve spojení s EDIS zapalováním od Fordů můžeš přez noťas naladit křivku předstihu dle libosti . V běžném provozu máš pak možnost přepínat dvě křivky - např pro benzín a plyn. Já jsem se dal touto cestou - zatím zkouška jen na motoru 1,6i z Mexika a už se těším na testy na silnici.MegaSquirt obsluhuje jak zapalování , tak stříkačku. U mé zkoušky byl předstih řízen megajoltem , stříkačka byla řízena halem původního rozdělovače a já byl řízen mojí ženou (důvod předčasně ukončených pokusů - JE DESET - UMÝT A SPÁT !!!) Výzkumník by se neměl ženit.........................šuhaj píše:Takže magajolt je programovatelná řídící jednotka v kombinaci se vstřikováním, takže obdoba MegaSquirtu II viz.
ve výsledku propojené takto:jedná se o typ4 kde se musí udělat to ozubené kolo, viděl jsem to i na typ1, kdyžtak najdu...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Má někdo z Vás nějakou zkušenost s renovací opotřebené vačky rozdělovače?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Zkušenosti nemám, ale šel bych cestou tvrdochrom a Krejbich. Ale pouštěl bych se do toho maximálně u rozdělovače 383 nebo 343. Plevel hodit do Vltavy nebo jiné řeky.lišák píše:Má někdo z Vás nějakou zkušenost s renovací opotřebené vačky rozdělovače?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Zkus se zeptat zde http://www.pavlicekmotordily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; ale budeš potřebovat zdravý kousek který okopírují a podle toho navaří a zabrousí ten poškozený.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Zkušenosti nemám, ale šel bych cestou tvrdochrom a Krejbich. Ale pouštěl bych se do toho maximálně u rozdělovače 383 nebo 343. Plevel hodit do Vltavy nebo jiné řeky.[/quote]
Do vody prosím ne, tam už je bordelu po lidech takhle dost [-X Do šrotu!
Do vody prosím ne, tam už je bordelu po lidech takhle dost [-X Do šrotu!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Suhlas, naklady neodpovedaju....Plevel hodit do Vltavy nebo jiné řeky.
Re: Rozdělovače - pro a proti
já myslím, že lišák už to má dávno vymyšlený a tahá nás jen za fusekli
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
No právě že tentokrát tápu . Uvažoval jsem o navaření laserem a že to dám u nás brousit do firmy která má 3D CNC brusky, ale moc se na to netvářili. Protože mám dva takto postižené kousky myslel jsem, že by se nechal tvar případně kopírovat na okraji, který není vydřený. Asi prubnu toho Pavlíčka co on na to.Pětišroub píše:já myslím, že lišák už to má dávno vymyšlený a tahá nás jen za fusekli
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Lišáku já chápu že se snažíš opravit všechno a že to většinou jde
ale opravdu se to v tomto případě vyplatí ? Je to tak cenný rozdělovač aby to vůbec mělo smysl ?
ale opravdu se to v tomto případě vyplatí ? Je to tak cenný rozdělovač aby to vůbec mělo smysl ?
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Jestli se to vyplatí to zatím nevím, ale pokud je na rozdělovači vše ostatní v pořádku tak se mě tak nějak příčí ho zahodit. Nový kus pokud vím stojí asi 1800,- , použité originály taky nejsou zrovna za pár šupů a pokud si ho člověk nemá možnost prohlédnout je to vždy sázka do loterie. Pokud by se nechala nová vačka koupit jako náhradní díl tak o její renovaci vůbec nepřemýšlím, ale zatím jsem na ni nikde nenarazil. Tak asi tak.Herbie píše:ale opravdu se to v tomto případě vyplatí ? Je to tak cenný rozdělovač aby to vůbec mělo smysl ?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Muj skromny odhad je, ze oprava hridele vyjde na jednotky tisic Kc.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
No, tvrdochrom bych videl tak na 300
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
no a broušení vačky a vytvoření kopyta je tak za dvojku až trojku...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912