V tom případě bych samozřejmě raději použil svůj CNC pilník .Sam píše:no a broušení vačky a vytvoření kopyta je tak za dvojku až trojku...
Rozdělovače - pro a proti
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
V tom případě jdi do toho. Na toto se skutečně těšímlišák píše:V tom případě bych samozřejmě raději použil svůj CNC pilník .Sam píše:no a broušení vačky a vytvoření kopyta je tak za dvojku až trojku...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Víš jaký je rozdíl mezi amatérem a profesionálem? Amatér opraví všechno protože na rozdíl od profesionála neví že něco opravit nejde .Sam píše:V tom případě jdi do toho. Na toto se skutečně těšímlišák píše:V tom případě bych samozřejmě raději použil svůj CNC pilník .Sam píše:no a broušení vačky a vytvoření kopyta je tak za dvojku až trojku...
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Až budeš používat CNC pilník, nezapomeň, že tě čeká práce 2x, jednou srovnání před tvrdochromem a pak zabroušení tvrdochromu.
PS: Počkám si, až prošlapeš trnitou cestičku renovace hřídelí a pak to po tobě prachsprostě okopíruji, případně hřídel na renovaci ti nenápadně pohodím do vozu a po renovaci se připomenu, že jde o můj díl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ahoj Johne,vako píše:john píše:
Na to je k dostaniu rozdelovac 123, ktory je elektronicky a ma zabudovane volitelne rozdielne charakteristiky...asi najjednoduchsia cesta...
k rozdelovači 123 Ignition, znáš nekoho, stránku, kde lze stáhnout chrarakteristiky odskoušené pro konkrétní specifikace i placené.
Nemám chuť laborovat a z toho co jsem nastudoval to bude stát moc casu, ješte ho nemám , ale jsem nalomenej
Re: Rozdělovače - pro a proti
John teď spí, tak jestli nevadí, vložim se do toho já.
Na stránkách výrobce je tabulka, kde je uvedeno, která křivka nahrazuje jakej rozdělovač, popř. ke kterýmu motoru je vhodná.
Na stránkách výrobce je tabulka, kde je uvedeno, která křivka nahrazuje jakej rozdělovač, popř. ke kterýmu motoru je vhodná.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Dik, mrknu se na to
Re: Rozdělovače - pro a proti
Videl na video, neskusil , nemám, jenom hledal,
z textu a videa chápu, že jednotlivé charakteristiky se ješte dají doladit, nastavit. Otázka je možno sehnat konkrétní bodové nastavení na 123.na konkrétní motor, pls, stačí link
filip
z textu a videa chápu, že jednotlivé charakteristiky se ješte dají doladit, nastavit. Otázka je možno sehnat konkrétní bodové nastavení na 123.na konkrétní motor, pls, stačí link
filip
Re: Rozdělovače - pro a proti
http://www.123ignition.nl/pdf/123SWITCH4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rozdělovače - pro a proti
TO Rišmen :
Dík za link, v pdf to nejde nastavit,
byl jsem hloubeji, je max deset bodu nastavení rozdelovače podle otáček na konkretní motor, ja točím o tomhle. Takže znovu, Johne " je možno sehnat nekde overené specifické funkční nastavení rozdelovače 123 i za peníze na stáhnutí" vím že to nemusí fachčit. PLS Johne.
Dík za link, v pdf to nejde nastavit,
byl jsem hloubeji, je max deset bodu nastavení rozdelovače podle otáček na konkretní motor, ja točím o tomhle. Takže znovu, Johne " je možno sehnat nekde overené specifické funkční nastavení rozdelovače 123 i za peníze na stáhnutí" vím že to nemusí fachčit. PLS Johne.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Zdarec pánové,zajímal by mě váš názor na podtlakový rozdělovač BOSCH JUR 4 , 0231 137 037 211 905 205 P Vůbec jsem ho nenašel v Johnových tabulkách a nikde tady na foru o něm není vůbec žádná zmínka,já ho mám na motoru 1600ccm jednokanálu. Ví o něm někdo něco? Děkuji.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
0 231 137 036 je 1969-1970 Type 1-2 (VW 113 905 205 T)
K tomu je podtlak : 1 237 121 279 (VW 113 905 271B)
037 na konci nemám v tabulce
Ale VW 021 905 205P je Type 2 z 1979, což je busí motor typ4
Podtlak : VW 021 905 271F
Kombinaci těchto dvou čísel, alespoň v tabulkách mně dostupným - nemám
K tomu je podtlak : 1 237 121 279 (VW 113 905 271B)
037 na konci nemám v tabulce
Ale VW 021 905 205P je Type 2 z 1979, což je busí motor typ4
Podtlak : VW 021 905 271F
Kombinaci těchto dvou čísel, alespoň v tabulkách mně dostupným - nemám
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ty čísla mají být oddělený,první je číslo bosche a druhý číslo je vw,ale právě že to vůbec není v tabulce. 0231 137 037 je bosch a 211 905 205 P je číslo vw.Milosak_1 píše:0 231 137 036 je 1969-1970 Type 1-2 (VW 113 905 205 T)
K tomu je podtlak : 1 237 121 279 (VW 113 905 271B)
037 na konci nemám v tabulce
Ale VW 021 905 205P je Type 2 z 1979, což je busí motor typ4
Podtlak : VW 021 905 271F
Kombinaci těchto dvou čísel, alespoň v tabulkách mně dostupným - nemám
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Rozdělovače - pro a proti
http://www.123ignition.nl/downloads/manuals/123VW.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam najdes doporucene krivky, aj ked tam nie su vsetky, myslim, ze na bezny VW je tam viac ako dost..
Tam najdes doporucene krivky, aj ked tam nie su vsetky, myslim, ze na bezny VW je tam viac ako dost..
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ahoj pánové,
rozhejbávám busa nejspíše s motor 2,0 CU z T3. Měl jsem rozdělovač s BOSCH číslem 0 237 023 007 kterej je tak nějak po smrti. Vylomenej konektor a vevnitř něco špon.. Čím bych ho mohl nahradit? Netrvám nutně na bezkontaktu, spíš jen teď potřebuju pošudlat a drandit.. Rozdělovač z dvoukanálové šestnáctky který jsem si vypůjčil z brouka mi tam nepasuje. Kvůli podtlakové regulaci nejde zastrčit nadoraz...
rozhejbávám busa nejspíše s motor 2,0 CU z T3. Měl jsem rozdělovač s BOSCH číslem 0 237 023 007 kterej je tak nějak po smrti. Vylomenej konektor a vevnitř něco špon.. Čím bych ho mohl nahradit? Netrvám nutně na bezkontaktu, spíš jen teď potřebuju pošudlat a drandit.. Rozdělovač z dvoukanálové šestnáctky který jsem si vypůjčil z brouka mi tam nepasuje. Kvůli podtlakové regulaci nejde zastrčit nadoraz...
Re: Rozdělovače - pro a proti
nepůjde tam ani s malou jednovývodovou dózou? Nebo otočit rozdělovač o čtvrt nebo půl otáčky?
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ak si nepotrpíš na absolútnej originálnosti a vyžaduješ spoľahlivosť, odporúčal by som popozerať elektronické 123, ktoré boli spomenuté vyššie. Dosť vážne uvažujem, že to bude jedna z budúcich investícií. Verziu s prednastavenými krivkami dostaneš za necelých 400€. Ak by si chcel hociktorý 40 ročný rozdeľovač dostať do perfektného stavu, použiť bezkontaktný set, dostávaš sa na minimálne polovicu tejto sumy. A stále si odkázaný na prakticky nenastaviteľnú membránu. Skrátka do ovála by som to nedal. Ale do busa, na ktorého sa potrebujem spoľahnúť na ceste kdekoľvek (pretože mi vezie rodinu:-) bez všetkého.
Edit: teraz pozerám, že verzia so vstupom na podtlak je tu dokonca za 289,-. To, myslím, stojí za zváženie.
Edit: teraz pozerám, že verzia so vstupom na podtlak je tu dokonca za 289,-. To, myslím, stojí za zváženie.
...možno sa mýlim.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Čus pánové,možná mě budete mít za blbce,co se pořád na všechno ptá a něco řeší,ale zajímalo by mě,k čemu slouží v rozdělovači ten měděný provázek,označený šipkou.Půjčil jsem si fotku z lišákova topicu o evženovi,ten mi snad promine.Já ho v rozdělovači prostě nemám.... [-X
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Rozdělovače - pro a proti
tak zcela logicky slouží k ukostření plotny pro kontakt
ne v každym rozdělovači ten pásek je
obecně lze říct že v rozdělovačích s odstředivou regulací předstihu není,
neb tam není potřeba
ne v každym rozdělovači ten pásek je
obecně lze říct že v rozdělovačích s odstředivou regulací předstihu není,
neb tam není potřeba
... a vůbec !
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ale já mám rozdělovač s podtlakem a stejně ho tam nemám.A může to mít třeba nějaký vliv na funkci,když není ta plotna ukostřená?
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde