Rozdělovače - pro a proti

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od šuhaj »

Takže magajolt je programovatelná řídící jednotka v kombinaci se vstřikováním, takže obdoba MegaSquirtu II viz.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ve výsledku propojené takto:jedná se o typ4 kde se musí udělat to ozubené kolo, viděl jsem to i na typ1, kdyžtak najdu...

Obrázek

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od maxmax »

#-o
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od šuhaj »

Megajolt aplikovaný na typ I
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od lišák »

Vložím do tohoto topicu malé [smilie=offtopic.gif] a snad mě bude odpuštěno.
Na tomto obrázku je totiž krásná ukázka toho o čem jinde psal 5Š a bylo by škoda nechat to upadnou do zapomnění.
šuhaj píše: Obrázek
Pětišroub píše:Jen je problém, že spousta stavitelů motoů si je zaměňuje se samojistnými matkami a plast dává směrem ven. Těmto matkám je vytýkána nestálost tzn ztráta momentu v průběhu času. Ale nevim. Je to tovární řešení. Utahují se jiným momentem.

tady mám pro srovnání foto nových matek a jednou použitých matek.

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od šuhaj »

lišák píše:Vložím do tohoto topicu malé [smilie=offtopic.gif] a snad mě bude odpuštěno.
Na tomto obrázku je totiž krásná ukázka toho o čem jinde psal 5Š a bylo by škoda nechat to upadnou do zapomnění.
šuhaj píše: Obrázek
Pětišroub píše:Jen je problém, že spousta stavitelů motoů si je zaměňuje se samojistnými matkami a plast dává směrem ven. Těmto matkám je vytýkána nestálost tzn ztráta momentu v průběhu času. Ale nevim. Je to tovární řešení. Utahují se jiným momentem.

tady mám pro srovnání foto nových matek a jednou použitých matek.

Obrázek
takže z toho vyplývá že jsou k prdu?

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od maxmax »

Ne,ale ze je nejaky koko. nasrouboval obracene #-o
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od vako »

john píše: Ak pouzivas Lambda senzor poznas, ze stoichiometricke cislo lieta od 8 : 1 do 17 : 1 , co je sialene velky rozptyl, ktory neskoriguje ziadna krivka odstredivej regulacie...cize vsetko okolo karburacneho spalovania je kompromis.Z toho mozeme vybrat , ze na danej zostave motora, pouzitych suciastok, kvality paliva atd. sa da nastavit motor na optimalny vykon pomocou dyna, zdlhavym laborovanim ako zmeny rozdelovacov rozlicnych kriviek, zmeny venturies, trysiek atd....
Na to je k dostaniu rozdelovac 123, ktory je elektronicky a ma zabudovane volitelne rozdielne charakteristiky...asi najjednoduchsia cesta...
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

šuhaj píše:Takže magajolt je programovatelná řídící jednotka v kombinaci se vstřikováním, takže obdoba MegaSquirtu II viz.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ve výsledku propojené takto:jedná se o typ4 kde se musí udělat to ozubené kolo, viděl jsem to i na typ1, kdyžtak najdu...

Obrázek
Šuhaju megajolt je pouze programovatelná jednotka předstihu , se kterou ve spojení s EDIS zapalováním od Fordů můžeš přez noťas naladit křivku předstihu dle libosti . V běžném provozu máš pak možnost přepínat dvě křivky - např pro benzín a plyn. Já jsem se dal touto cestou - zatím zkouška jen na motoru 1,6i z Mexika a už se těším na testy na silnici.MegaSquirt obsluhuje jak zapalování , tak stříkačku. U mé zkoušky byl předstih řízen megajoltem , stříkačka byla řízena halem původního rozdělovače a já byl řízen mojí ženou (důvod předčasně ukončených pokusů - JE DESET - UMÝT A SPÁT !!!) Výzkumník by se neměl ženit.........................
Přílohy
9_resize_resize.jpg
6_resize_resize.jpg
7_resize_resize.jpg

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od lišák »

Má někdo z Vás nějakou zkušenost s renovací opotřebené vačky rozdělovače?
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Má někdo z Vás nějakou zkušenost s renovací opotřebené vačky rozdělovače?
Obrázek
Zkušenosti nemám, ale šel bych cestou tvrdochrom a Krejbich. Ale pouštěl bych se do toho maximálně u rozdělovače 383 nebo 343. Plevel hodit do Vltavy nebo jiné řeky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Ales-X »

Zkus se zeptat zde http://www.pavlicekmotordily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; ale budeš potřebovat zdravý kousek který okopírují a podle toho navaří a zabrousí ten poškozený.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od maxmax »

Zkušenosti nemám, ale šel bych cestou tvrdochrom a Krejbich. Ale pouštěl bych se do toho maximálně u rozdělovače 383 nebo 343. Plevel hodit do Vltavy nebo jiné řeky.[/quote]

Do vody prosím ne, tam už je bordelu po lidech takhle dost [-X Do šrotu!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od john »

Plevel hodit do Vltavy nebo jiné řeky.
Suhlas, naklady neodpovedaju....

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Pětišroub »

já myslím, že lišák už to má dávno vymyšlený a tahá nás jen za fusekli :)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od lišák »

Pětišroub píše:já myslím, že lišák už to má dávno vymyšlený a tahá nás jen za fusekli :)
No právě že tentokrát tápu :D . Uvažoval jsem o navaření laserem a že to dám u nás brousit do firmy která má 3D CNC brusky, ale moc se na to netvářili. Protože mám dva takto postižené kousky myslel jsem, že by se nechal tvar případně kopírovat na okraji, který není vydřený. Asi prubnu toho Pavlíčka co on na to.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Herbie »

Lišáku já chápu že se snažíš opravit všechno a že to většinou jde :)

ale opravdu se to v tomto případě vyplatí ? Je to tak cenný rozdělovač aby to vůbec mělo smysl ?
... a vůbec !

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od lišák »

Herbie píše:ale opravdu se to v tomto případě vyplatí ? Je to tak cenný rozdělovač aby to vůbec mělo smysl ?
Jestli se to vyplatí to zatím nevím, ale pokud je na rozdělovači vše ostatní v pořádku tak se mě tak nějak příčí ho zahodit. Nový kus pokud vím stojí asi 1800,- , použité originály taky nejsou zrovna za pár šupů a pokud si ho člověk nemá možnost prohlédnout je to vždy sázka do loterie. Pokud by se nechala nová vačka koupit jako náhradní díl tak o její renovaci vůbec nepřemýšlím, ale zatím jsem na ni nikde nenarazil. Tak asi tak.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Sam »

Muj skromny odhad je, ze oprava hridele vyjde na jednotky tisic Kc.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od maxmax »

No, tvrdochrom bych videl tak na 300 :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdělovače - pro a proti

Příspěvek od Sam »

no a broušení vačky a vytvoření kopyta je tak za dvojku až trojku... :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět