Mechanicky sytic
Mechanicky sytic
Nezkousel nekdo moznost upravy karburatoru Pict3 na mechanicky ovladany sytic? Packa a lanko by bylo z ovladani klapek topeni k noham vzadu (ktere jsem nikdy nepouzil). Stve me, ze pri teplem motoru zastavim treba na 15 minut, pri dalsim startu se vsak aktivuje sytic, ktery by ve skutecnosti jiz nebyl treba a motor se uleje. A obracene ted k podzimu po studenem startu by se hodilo, kdyby se dal na krizovatce trochu sytic dat a po projeti krizovatky vypnout. Diky
Re: Mechanicky sytic
Když to šlo, tak jsem si vždy natáhl sytičové lanko a řídil si to mechanicky.Ten elektrobimetal si časem většinou dělá co chce.A stejně to bylo vymyšlené pro hloupé dámičky,které často jezdily celou cestu na sytič.
Re: Mechanicky sytic
Ok a kudy jsi vedl lanko a napojeni na karburator? Ze strany ovladani skrtici klapky nebo neco vymyslet misto telesa bimetalu?
Re: Mechanicky sytic
Nevymejšlejte blbosti. Když je funkční bimetal a obohacovací membrána, funguje sytič bez problémů.
Co přijde dál???
Re: Mechanicky sytic
Presne tak, pokud mate karburator v poradku
A hlavne rozumne serizeny, neni treba vymyslet rucni sytic
Nemate-li karburator v poradku, nereste rucni sytiče ale opravte a seridte karburator
A hlavne rozumne serizeny, neni treba vymyslet rucni sytic
Nemate-li karburator v poradku, nereste rucni sytiče ale opravte a seridte karburator
... a vůbec !
Re: Mechanicky sytic
hoši, je vám jasný, že pro některé z nás je karburátor složitostně někde na úrovni jaderné elektrárny? A my co máme dvojitý si myslíme, že to je nějaká forma magického předmětu? Já jsem nakonec u sytičů skončil na jejich kompletním vypnutí...a i když už mám konecčně funkční bimetal, tak jsem se k seřízení zpět na funkční klapku ještě nedostal....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Mechanicky sytic
Dekuji vsem za nazory. Karburator ma repasovane ulozeni skrtici klapky, je spravne natryskovan a serizen. Jiz radu let provozuji mimo jine stale jeste Skodu 1000MB, ktera mela take bimetalovy sytic. Jeho funkce/nefunkce me primela k predelani na mechanicky sytic. Nastesti sel pouzit ze Skody 100. Z tohoto duvodu me napadlo ucinit podobne i u Brouka. Zde kdyz bimetal nastavim aby studeny motor dobre naskocil, tak se nakratko zastaveny teply motor pri naslednem staru uleje a obracene, kdyz bimetal nastavim aby teply neulil, tak zas nastudeno nenastartuje.
Re: Mechanicky sytic
U jednoho VW to bylo a u dalšího jsem protáhl bovden z kabiny u ruč.brzdy nebo řad. páky a zajistil závitem a vzadu někde u vývodů,ale líp se to dělá u rozebraného podvozku. A já taky jezdím na 28PCI ,ale dělal jsem to i jednou na 28 PICT normálně nad plyn lankem,používal jsem různé ty karb. táhla.Ale dneska je asi dobrý výběr nových karbců,to v 90.letech nebývalo.
Re: Mechanicky sytic
Já jsem používal brouka (1200 mexiko) k celoročnímu ježdění a nikdy jsem ruční sytič nepotřeboval.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Mechanicky sytic
Pokud máš funkční systém podtlakem řízené přívěry-klapky sytiče tzn když je malá membrána OK , stačí malá úprava na víčku této membránky - vyvrtat uprostřed dírku se závitem M4 a takto vytvořit seřizovací doraz omezení kroku přívěry sytiče . V originále je po startu podtlakem pootevření klapky 4mm , aby se zabránilo ulití motoru . Na pozdějších karbcích např pro Golfy tuto úpravu dělali v sérii . Seřízením na +- 6mm už motor neuleješ . Pokud máš zájem - zítra vyfotím .Elu píše: ↑14 lis 2021Dekuji vsem za nazory. Karburator ma repasovane ulozeni skrtici klapky, je spravne natryskovan a serizen. Jiz radu let provozuji mimo jine stale jeste Skodu 1000MB, ktera mela take bimetalovy sytic. Jeho funkce/nefunkce me primela k predelani na mechanicky sytic. Nastesti sel pouzit ze Skody 100. Z tohoto duvodu me napadlo ucinit podobne i u Brouka. Zde kdyz bimetal nastavim aby studeny motor dobre naskocil, tak se nakratko zastaveny teply motor pri naslednem staru uleje a obracene, kdyz bimetal nastavim aby teply neulil, tak zas nastudeno nenastartuje.
Re: Mechanicky sytic
Když už jsme v tom bastlení, tak já měl problém s "ulitím" u karburátoru Pierburg 2E2. Je tam podtlakový vehement, který má pootevřít klapku sytiče okamžitě po nastartování - a ten přestal fungovat. Provizorně jsem to opravil kancelářskou sponkou, kterou jsem upevnil nad klapku tak, aby se nedala úplně zavřít. Funguje to už asi 2 roky... To bude asi něco podobnýho, co popisuje M. Wenclovice.
Re: Mechanicky sytic
Jooo Pierburg 2E2 to je uuuplne jina chutovka
Termo-pneu-elektricky rizeni a pripadne reseni nefunkcnosti tohodle zazraku je mala nocni mura
Proti tomu je Solex v broukovi kafemlejnek
Termo-pneu-elektricky rizeni a pripadne reseni nefunkcnosti tohodle zazraku je mala nocni mura
Proti tomu je Solex v broukovi kafemlejnek
... a vůbec !
- krtek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 259
- Registrován: 10 kvě 2007
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mechanicky sytic
Před pár lety jsem poznal staršího pána broukaře a ten používal jako sytič krabičku od sirek. Vždy jí strčil před startem na karbec mezi páku a doraz a po pár kilometrech zastavil a krabičku vyndal. Ne nejedná se o výplod mé fantazie
- krtek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 259
- Registrován: 10 kvě 2007
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mechanicky sytic
Jinak bimetalový sytič u brouka funguje za mě naprosto skvěle. A to jak v zimě, tak v létě.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Mechanicky sytic
Mám takové tušení, že z tohoto topiku bude tak pět až osm stránek
Vwase nocni sichta...
Re: Mechanicky sytic
No usporný o tom by se dalo polemizovat
mám to na 1.8 EX v golfu
v čem to provozuješ ty ?
... a vůbec !
Re: Mechanicky sytic
Pokud bych mohl poprosit o výše zmíněné foto, byl bych rád. Upravím dle uvedeného návodu. Třeba to bude zajímat i ostatní zde zúčastněné. DěkujiMirek Wenclovice píše: ↑14 lis 2021Pokud máš funkční systém podtlakem řízené přívěry-klapky sytiče tzn když je malá membrána OK , stačí malá úprava na víčku této membránky - vyvrtat uprostřed dírku se závitem M4 a takto vytvořit seřizovací doraz omezení kroku přívěry sytiče . V originále je po startu podtlakem pootevření klapky 4mm , aby se zabránilo ulití motoru . Na pozdějších karbcích např pro Golfy tuto úpravu dělali v sérii . Seřízením na +- 6mm už motor neuleješ . Pokud máš zájem - zítra vyfotím .Elu píše: ↑14 lis 2021Dekuji vsem za nazory. Karburator ma repasovane ulozeni skrtici klapky, je spravne natryskovan a serizen. Jiz radu let provozuji mimo jine stale jeste Skodu 1000MB, ktera mela take bimetalovy sytic. Jeho funkce/nefunkce me primela k predelani na mechanicky sytic. Nastesti sel pouzit ze Skody 100. Z tohoto duvodu me napadlo ucinit podobne i u Brouka. Zde kdyz bimetal nastavim aby studeny motor dobre naskocil, tak se nakratko zastaveny teply motor pri naslednem staru uleje a obracene, kdyz bimetal nastavim aby teply neulil, tak zas nastudeno nenastartuje.
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Mechanicky sytic
Tady to máš.........Elu píše: ↑15 lis 2021Pokud bych mohl poprosit o výše zmíněné foto, byl bych rád. Upravím dle uvedeného návodu. Třeba to bude zajímat i ostatní zde zúčastněné. DěkujiMirek Wenclovice píše: ↑14 lis 2021Pokud máš funkční systém podtlakem řízené přívěry-klapky sytiče tzn když je malá membrána OK , stačí malá úprava na víčku této membránky - vyvrtat uprostřed dírku se závitem M4 a takto vytvořit seřizovací doraz omezení kroku přívěry sytiče . V originále je po startu podtlakem pootevření klapky 4mm , aby se zabránilo ulití motoru . Na pozdějších karbcích např pro Golfy tuto úpravu dělali v sérii . Seřízením na +- 6mm už motor neuleješ . Pokud máš zájem - zítra vyfotím .Elu píše: ↑14 lis 2021Dekuji vsem za nazory. Karburator ma repasovane ulozeni skrtici klapky, je spravne natryskovan a serizen. Jiz radu let provozuji mimo jine stale jeste Skodu 1000MB, ktera mela take bimetalovy sytic. Jeho funkce/nefunkce me primela k predelani na mechanicky sytic. Nastesti sel pouzit ze Skody 100. Z tohoto duvodu me napadlo ucinit podobne i u Brouka. Zde kdyz bimetal nastavim aby studeny motor dobre naskocil, tak se nakratko zastaveny teply motor pri naslednem staru uleje a obracene, kdyz bimetal nastavim aby teply neulil, tak zas nastudeno nenastartuje.
Naposledy upravil(a) Mirek Wenclovice dne 18 lis 2021, celkem upraveno 2 x.