Elektrika
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Nemohl jsem si nevšimnou, že kladívko z rozdělovače je totožné s kladívky, které se dávaly na tehdejší Jawy a ČZty. Nevím jak dobře se dá kladívko sehnat, takže když tak mototechna
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Ak nemas rozdelovac z JAWA alebo CZ potom je to len podobnost.
Urcite si kup to co mas nie kutilsku specialitu.
Urcite si kup to co mas nie kutilsku specialitu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Jako jo to je jasné, jen sem si toho všiml tak to píšu... Zítra tu dám fotku origo kladívka a kladívka z jawy pro porovnání... Jinak nevím jak sou na tom kladívka s dostupností, tak mě jen napadlo toto...
Re: Elektrika
dostupnost v poho, prodává každý prodejce dílů na brouky s cenou cca od šedesáti kaček...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Aha, tak to v tom případě banán...
Re: Elektrika
no nerozumim co myslíš tim banánem, ale tady ti dávam linky na prodejce a jejich kladívka
http://shop.i-ekonom.cz/beetle/katalog. ... h=kontakty
http://shop-vwbrouk.cz/advanced_search_ ... be&x=0&y=0
http://www.broukservis.cz/advanced_sear ... 5b&x=0&y=0
http://shop.i-ekonom.cz/beetle/katalog. ... h=kontakty
http://shop-vwbrouk.cz/advanced_search_ ... be&x=0&y=0
http://www.broukservis.cz/advanced_sear ... 5b&x=0&y=0
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Jej, úplně sem to zapomněl blýsknout... Tak tady jen hodím ty Jawácký kladívka pro srovnání... Podle mne sou identické i na pohled i rozměry.
http://www.ceskemotocykly.eu/Sada-konta ... i,245.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ceskemotocykly.eu/Sada-konta ... i,245.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Elektrika
Tak třeba sem. Chystám se výhledově zkusit nastartovat motor. Je mimo auto, bez startéru, baterie. Půjde to? Můžu propojit dynamo přímo s cívkou bez újmy na čemkoliv? Díky
nasávač
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Bez starteru a baterky to asi moc nepujde. Leda ze by jsi sehnal pohunka s klikou...
Propojit to samozrejme muzes nic se ale nestane a motor bude dal zaryte mlcet .. .
Propojit to samozrejme muzes nic se ale nestane a motor bude dal zaryte mlcet .. .
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Elektrika
Jestli je to industrie, tak to zkus s původním příslušenstvím.
Re: Elektrika
Pohůnek s klikou budu já osobně Magneto již nahradil rozdělovač. Baterie asi tedy bude nutná. Kliku mám, tedy tu železnou.
nasávač
Re: Elektrika
Baterie by nebyla nutna, pakliže by jsi točil jak blázen ... cca 1500 - 2000 otáček
Jinak když baterii, tak není nutná ani auto batérie. Stačí nějaká co je schopna dodávat 4 - 5A po určitou dobu ... třeba já osobně jsem viděl nastartovat auto na baterii NiCd z RC auta a přez startér, ty baterky daj bez problémů desítky ampár špičkového proudu.
Jinak když baterii, tak není nutná ani auto batérie. Stačí nějaká co je schopna dodávat 4 - 5A po určitou dobu ... třeba já osobně jsem viděl nastartovat auto na baterii NiCd z RC auta a přez startér, ty baterky daj bez problémů desítky ampár špičkového proudu.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
pokud je pohunek, je vse v poradku. Zapujcim ti startovaci nacini (6V baterii, kabely, startet a prirubu a muzes to navrcet.)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re:
Nebylo by to někde v češtině?Sam píše:Zde přikládám návod na demontáž a montáž relátka. Step-by-step for idiots.
Našel jsem ho v krabičce u NOS relátka Bosh. Pěkné je, že tam mají i popsanou následnou polarizaci dobíjecího systému.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 bře 2006
- Bydliště: Benešov
Re: Elektrika
Chci se zeptat když budu zapojovat elektriku a mám alternátor s dvěma vývody tak žádné relátko nepoužuji a postupuji dle nákresu??? ( i když na obrázku je dynamo ) Je to tak??
Re: Elektrika
v podstate ano
DF na alternatoru = kontrolka
D+ na alternatoru = akumulátor/ baterka (klidne pres starter jako je to na obrazku)
------------------------------------
dynamo x alternator
B+ ...... x......D+ (ten sroubovaci kontakt)
D+ ...... x......DF (konektor/faston)
DF na alternatoru = kontrolka
D+ na alternatoru = akumulátor/ baterka (klidne pres starter jako je to na obrazku)
------------------------------------
dynamo x alternator
B+ ...... x......D+ (ten sroubovaci kontakt)
D+ ...... x......DF (konektor/faston)
... a vůbec !
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 bře 2006
- Bydliště: Benešov
Re: Elektrika
Takže to tedy mohu zapojit dle nákresu co jsem si vytvořil.??? Nejsem tedy autoelektrikář jen domácí kutil, tak když se mi na to někdo podíváte jestl i je to takto dobré, budu vděčen.
Jenom tedy je to bez stáleho plusu vše přes klíček, bez stěračů a bez výstražných blinkrů. Jen nevím proč je plus přiveden na ty 3 kontrolky v budíku a jsou propojeny mezi sebou?? Díky za připomínky.
Jenom tedy je to bez stáleho plusu vše přes klíček, bez stěračů a bez výstražných blinkrů. Jen nevím proč je plus přiveden na ty 3 kontrolky v budíku a jsou propojeny mezi sebou?? Díky za připomínky.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 bře 2006
- Bydliště: Benešov
Re: Elektrika
No to je mi jasný ale když se podíváš tak jednou je tam plus přiveden z daného zařízení a podruhé je tam přímo z pojistkovnice což by znamenalo že by to svítilo stále a všechny tři??
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Nerad se vám do toho pletu, ale ke kontrolkám je napevno přivedeno + a od přístrojů (čidlo tlaku oleje, dobíjení, blinkr) je přivedena kostra.matesxxx píše:No to je mi jasný ale když se podíváš tak jednou je tam plus přiveden z daného zařízení a podruhé je tam přímo z pojistkovnice což by znamenalo že by to svítilo stále a všechny tři??
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912