Neni možná, tak to musíš mít dodělaný, serie s fabriky byly budíky stejný, jen maximálně někde něco chybělo nebo bylo zaslepený, standartní budík je asi takto:
Vlevo od shora dolu:
Mlhovka - zelená
vytápění zadního okna - zelená
dobíjení - červené
Vpravo od shora dolu:
dálkové - modré
ATF - červené
olej - červené
Samozřejmě že jednotlivé žárovičky si lze proházet, popřípadně doplnit nebo proháet berevné filtry
jinak k tem kontrolkam
ja ji tam taky nemel, ale vadilo mi to ze mi tam nic nesviti, tak sem ji lupnul na misto toho vyhrivani zadniho okna, ktery stejnak nemam
goral píše: a keď oživím baterku tak mi slabo pulzovite blikajú obidve červené kontrolky na hlavnom budíku ....
to se mi už jednou taky stalo, už se nepamatuju přesně, co bylo příčinou - myslím, že byl zkrat - vyhořelá pojistka na + přívodu pro kontrolky a blikání kontrolek signalizovalo, že jsou nefunkční....netuším, jak to je zapojené, byl to němec 74.
V anglickom originál manuáli napísané "generator and cooling" Nemecký nemám pri sebe, ale predpokladám, že tam bude niečo podobné. Možno s nejakým slovíčkom, ktoré sa preložilo ako "topení"...
Zdarec mam problem s elektrikou.
Po zhasnutí motora-kluč v polohe 0 sa mi rozsvietia stretávacie svetlá.Knoflík na palubke v polohe off.Nevie niekto kde hladať problém?
Ja vím v elektrike.
On je tam alarm, ktorý je zapojený jemne povedané laicky.Takže som ho odpojil, lebo začal robiť problémy.Dal som nabiť baterku, lebo vraj alarm môže začať blbnuť aj ked je slabá baterka.
Takže alarm je odpojený, baterka nabitá.Ešte som zabudol spomenúť, že tie svetlá neostanú svietiť vždy.
Niektore alarmy maju funkciu blikat svetlami.Je to uplne pravdepodobne,ze pri znizeni napatia baterie tento efekt nastane.Prec s alarmom,daj si tam kill switch.