Palivoměr a jeho spolehlivost

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
ok1vkt
Příspěvky: 138
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Palivoměr a jeho spolehlivost

Příspěvekod ok1vkt » 25 lis 2017

Jestli myslíš ventil na karburatoru, tak ten tam nemam :-) mam ještě ten prvni typ. Už sem měl i pumpu rozebranou, jestli tam neni treba bordel, ale i tam dobrý. Myslel sem nějakej zpětný ventilek
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5414
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Palivoměr a jeho spolehlivost

Příspěvekod udeeska » 25 lis 2017

Tak sundej vicko karburatoru za studena a zkontroluj vysku hladiny plovaku. I kdyby byl karburator suchej,tak motor natocis do necele minuty.
Kdyz odpojis hadicku od karburatoru a zastartujes,tak okamzite vychazi benzin? ( na to nemusis rozebirat podavaci cerpadlo ) ..neb jak jsi prisel na to, ze "pada" benzin....
..jiskru na svickach taky mas? Neztraci indukcni civka drzeni vysokeho napeti?
..spousta malych drobnosti,ktere je potreba zkontrolovat krok po kroku.....
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11993
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivoměr a jeho spolehlivost

Příspěvekod Sam » 25 lis 2017

Co je to "prvni typ"? V roce 64? Asi si nerozumime. Chce to poslat foto.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “FAQ - provoz vzduchem chlazeného vozu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host