Palivoměr a jeho spolehlivost
...snad je jasný že dobíjení dynama není při volnoběhu takové ( řekněme dostačující) jako při vyšších otáčkách, s čímž toho regler moc nenadělá
Mluvil jsem o napětí, samozřejmě jde také o množství proudu, ...hlavně teda.
Navíc jsem se neptal co je špatně, ale proč se tak dějě př jízdě nízké otáčky - vysoké otáčky
Mluvil jsem o napětí, samozřejmě jde také o množství proudu, ...hlavně teda.
Navíc jsem se neptal co je špatně, ale proč se tak dějě př jízdě nízké otáčky - vysoké otáčky
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- pajas
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 425
- Registrován: 01 čer 2005
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Je jedno jestli máš alternátor nebo dynamo. Funkční regulátor by měl držet výstupní napětí někde mezi přibližně 13,5V a 14,4V +/- (s tím, že přez 14,4V se to nesmí v žádném případě dostávat) a to až do maximální povolené proudové zátěže dynama.Lugen píše:...snad je jasný že dobíjení dynama není při volnoběhu takové ( řekněme dostačující) jako při vyšších otáčkách, s čímž toho regler moc nenadělá
Mluvil jsem o napětí, samozřejmě jde také o množství proudu, ...hlavně teda.
Navíc jsem se neptal co je špatně, ale proč se tak dějě př jízdě nízké otáčky - vysoké otáčky
Píšu to proto, že podle popisu problému to na první pohled vypadá, že Ti regulátor nepracuje správně a kolísá Ti napětí ve velkém rozmezí. Nejjednodušší jak to zjistit je připojit voltmetr a změřit napětí
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
potom nevidím problém.
čudoval by si sa koľko ludí si v lete kúpilo nové auto a predsa sa pokazilo.
čudoval by si sa koľko ludí si v lete kúpilo nové auto a predsa sa pokazilo.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
...to jsem zas špatně vyožil, tedy ještě jednou:
rozdíly jsoucí při maximálních a minimálních otáčkách, při jízdě po rovině, zkrátka bez dalších faktorů ovlivňující pohyb ručičky ať nahoru nebo dolu, jsou menší než rozdíly při jiných faktorech jako jsou jízda do kopce.
Dal bych krk za to že to dělá většině, jen si toho nikdo nevšímal.
Od začátklu jsem se neptal, zda-li je něco špatně, spíše mě zajímaly vztahy probíhající v obvodě způsobující tento jev. Tedy téma k diskuzi, nikoliv pro laika, ale specializovaného slaboproudaře.
PS: žanku jsem rád, že jsem tě pobavil tímto nedorozuměním, kolikrát chci pobavit záměrně a nevyjde to, ale takový tele abych tohle něvěděl zas nejsem
rozdíly jsoucí při maximálních a minimálních otáčkách, při jízdě po rovině, zkrátka bez dalších faktorů ovlivňující pohyb ručičky ať nahoru nebo dolu, jsou menší než rozdíly při jiných faktorech jako jsou jízda do kopce.
Dal bych krk za to že to dělá většině, jen si toho nikdo nevšímal.
Od začátklu jsem se neptal, zda-li je něco špatně, spíše mě zajímaly vztahy probíhající v obvodě způsobující tento jev. Tedy téma k diskuzi, nikoliv pro laika, ale specializovaného slaboproudaře.
PS: žanku jsem rád, že jsem tě pobavil tímto nedorozuměním, kolikrát chci pobavit záměrně a nevyjde to, ale takový tele abych tohle něvěděl zas nejsem
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
aha - ne tak to mi fakt nedělá - stručně řečeno ty prostě stojíš a když to na neutrál protůruješ tak ti poskočí i palivoměr..... hmm no tak to máš jak výše řečeno spojený s otáčkoměrem - ai bude chyba v zapojení - mi to nedělá - ovšem zapojení je v tomto případě jeden drát - takže kolísání proudu od relé by to teoreticky dělat mohlo, ale on by primárně kolísat neměl
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
regler dává při stabilních otáčkách od 900 - až co mi dávno měřák nestačil (2700) 13.5 -13.9x V
...tak nedělá to hned že by se jenom protůrovalo, spíš když se jede chvíli, řekněme po půl minutě, na plnej knedlik tak ručička klesne cca 1-2mm, když se přejde do plynulý jízdy na minimum otáček, tak to po chvílí zase vzroste.
Elektrika je stopro zapojená dobře, myslel jsem jestli to ještě třeba nemůže dělat to že se pole ze zapalovacích kabelů promítá do obvodu, nebo jestli cívka nepouší do obvodu nepatrnej rušivej signál kterej by mohl mít vliv na citlivá elmat zařízení jako třeba palivoměr...
...tak nedělá to hned že by se jenom protůrovalo, spíš když se jede chvíli, řekněme po půl minutě, na plnej knedlik tak ručička klesne cca 1-2mm, když se přejde do plynulý jízdy na minimum otáček, tak to po chvílí zase vzroste.
Elektrika je stopro zapojená dobře, myslel jsem jestli to ještě třeba nemůže dělat to že se pole ze zapalovacích kabelů promítá do obvodu, nebo jestli cívka nepouší do obvodu nepatrnej rušivej signál kterej by mohl mít vliv na citlivá elmat zařízení jako třeba palivoměr...
Naposledy upravil(a) Lugen dne 02 led 2007, celkem upraveno 1 x.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
plovák v haj.lu
tak sem natrefil na stejný problém.na budíku mi to ukazovalo-neukazovalo,asi dle počasí,tak sme to s Djorkaem demontovali,mírně a opatrně přihnuli ručičku,ale nic.tak jsme pod lupou študýrovali ten plovák,a je v haj.lu...nemátě někdo jeden na prodej?díky.