Palivoměr a jeho spolehlivost
Ahoj,
prosim mam trochu problem s palivomerem u Buse,kterej je v podstate shodnej s na zacatku popsanym u Brouka.Test jsem udelal stejny, palivomer funguje tak jak je popsano.Chyba bude tedy asi v plovaku. Ale - ta civka ve snimaci se zda byt v poradku,nevypada ze by dratek byl nekde prerusenej, nebo se dotykal ostatnich. Ale prezto to nefunguje spravne a navic - kdyz hnu plivakem jako na plnou nadrz, zacne se mi z palivomeru i ze snimace na plovaku mirne pokurovat. Kde muze byt chyba???
Cele jsem to promeroval a uz jsem z toho skoro zmagorel. Jelikoz se jedna o Busa,ktery je jeste v rekonstrukci,nejsem si jisty ani spravnym zapojenim v palivomeru. Mam to : + pol od spinacky (spolecny s kontrolkou mazani a dobijeni) na tu krabicku co je u palivomeru (regulator pohybu plovaku?); - pol vede dozadu k plovaku a prez tu civku v plovaku je pak ukostren.Nebo to ma byt naopak?
Prosim poradi mi nekdo,co tam mam blbe? Diky.
prosim mam trochu problem s palivomerem u Buse,kterej je v podstate shodnej s na zacatku popsanym u Brouka.Test jsem udelal stejny, palivomer funguje tak jak je popsano.Chyba bude tedy asi v plovaku. Ale - ta civka ve snimaci se zda byt v poradku,nevypada ze by dratek byl nekde prerusenej, nebo se dotykal ostatnich. Ale prezto to nefunguje spravne a navic - kdyz hnu plivakem jako na plnou nadrz, zacne se mi z palivomeru i ze snimace na plovaku mirne pokurovat. Kde muze byt chyba???
Cele jsem to promeroval a uz jsem z toho skoro zmagorel. Jelikoz se jedna o Busa,ktery je jeste v rekonstrukci,nejsem si jisty ani spravnym zapojenim v palivomeru. Mam to : + pol od spinacky (spolecny s kontrolkou mazani a dobijeni) na tu krabicku co je u palivomeru (regulator pohybu plovaku?); - pol vede dozadu k plovaku a prez tu civku v plovaku je pak ukostren.Nebo to ma byt naopak?
Prosim poradi mi nekdo,co tam mam blbe? Diky.
Hubert - zelený Busík
Porad se nejak nemuzu smirit s tim, ze by palivomer zlobil. Chci to dat dohromady, jakymkoliv zpusobem,ale zatim nechci obetovat balik penez za novy plovak. Uz jsem zacal uvazovat o vetsinou z vas nazvanym "bastlu" - cili pouziti dilu ze Skodovky. Takze jsem na vrakaci za 50,- koupil plovak ze S-120 a rozebral ho, pouzil jsem velice podobnou spiralku jako je origo VW,samozrejme trochu prizpusobil - a skoro to funguje. Ale - jen v posledni casti, prvni 2/3 pohybu plovaku se palivomer nehne. Nejsem elektrikar, ale treba mi tu nekdo poradi. Mam tam dat jeste nejaky odpor ci co?
Jeste mne tam "lehce"znepokojuje jedna vec - ze se to v tom snimaci na plovaku lehce hreje - to prece neni normalni (hreje se to i s origo spiralkou,mel jsem za to ze je v pytly ta origo spiralka-proto ten bastl). Prosim pro jistotu i o spravne zapojeni: ma to byt (trasa od plovaku k palivomeru): z kostry na jeden pol plovaku, odtud prez tu spitalku a plovak na druhy pol plovaku, pak do palivomeru. Druky pol z palivomeru na tu krabicku - asi tusim regultor pohybu plovaku, na druhy pol te krabicky privod proudu (spolecne s + polem kontrolek dobijeni a mazani)?
A kde muze byt chyba,ze se to lehce hreje? (palivomeru jsem zkousel taky nekolik,u vsech se to chova stejne).
Diky
Jeste mne tam "lehce"znepokojuje jedna vec - ze se to v tom snimaci na plovaku lehce hreje - to prece neni normalni (hreje se to i s origo spiralkou,mel jsem za to ze je v pytly ta origo spiralka-proto ten bastl). Prosim pro jistotu i o spravne zapojeni: ma to byt (trasa od plovaku k palivomeru): z kostry na jeden pol plovaku, odtud prez tu spitalku a plovak na druhy pol plovaku, pak do palivomeru. Druky pol z palivomeru na tu krabicku - asi tusim regultor pohybu plovaku, na druhy pol te krabicky privod proudu (spolecne s + polem kontrolek dobijeni a mazani)?
A kde muze byt chyba,ze se to lehce hreje? (palivomeru jsem zkousel taky nekolik,u vsech se to chova stejne).
Diky
Hubert - zelený Busík
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Huberte, ak som dobre prelúskal to, čo píšeš, tak by si to mal mať zapojené správne.
Neviem síce z Tvojho textu celkom dobre zistiť, aký máš vlastne problém, ale skúsim to zhrnúť všeobecne.
1. Snímač palivomeru je ukostrený cez jednu zo šrúb. Treba skontrolovať čistotu spoja (spoj s prechodovým odporom sa môže prejaviť značnými výkyvmi v ukazovaní hladiny paliva, resp. nemusí ukazovať vôbec).
2. Z kostry prechádza prúd špirálou, odkiaľ je braný (podľa konkrétnej polohy) pohyblivým kontaktom a je vyvedený von na nožový kotakt. Tu sa často stáva, že sa špirála v mieste pohybu snímača prederie. Trochu krkolomné a dočasné riešenie je odstrániť chybný závit a mimo miesta snímania spájkovať susedné dva. Má to tri háčiky - 1. použitý odporový drôt sa spájkuje veľmi ťažko, 2. dá sa to urobiť iba niekoľkokrát, lebo sa tým v podstate mení celkový odpor snímača a 3. nie je to bohvieako trvácne. Druhý problém, ktorý môže nastať v snímači je ten, že pohyblivý kontakt dobre neprilieha na špirálu. Potom to niekedy ukazuje a niekedy nie. To sa dá pri troche citu vyriešiť prihnutím kontaktu.
3. Kábel zo snímača vedie na palivomer, kde je to tuším označené ako G. Tu sa môže stať, že kábel sa niekde prederie a dotýka kostry, v tom prípade palivomer vždy ukazuje plnú.
4. Druhý pól snímača je vyvedený na takú malú krabičku, ktorá slúži ako stabilizátor napätia, a v podstate spomaľuje reakciu palivomera, aby nebol citlivý na pohyb plaváka v zátačkách a prudkých zmenách rýchlosti. Tento člen môže byť tiež chybný. Podľa Haynesa by sa mal dať vyskúšať tak, že zapojíš Voltmeter medzi jeho výstup (prepojený s palivomerom) a kostru a zapneš zapaľovanie. Mal by si na ňom namerať pulzujúce napätie. Ak nie, je chybný. Túto metódu nemám odskúšanú, ale na požiadanie môžem. Mimochodom viem, že u chrobákov sa to menilo, niektoré nemali stabilizátory vôbec, neviem ako je to u busa. Ale podľa schém na ftp, by tam mal byť.
5. Druhý pól stabilizátora je napájaný z poistkovnice napätím +12V
A ešte niečo - samotný palivomer (nie snímač!) by mal mať dosť veľký vnútorný odpor, a tým pádom prúd prechádzajúci cez snímač je minimálny. Keby to tak nebolo, tak pri plnej nádrži by si to mal v podstate v skrate. Nemyslím si preto, že by sa mal nejako citeľne zohrievať. Ak áno, hľadal by som chybu v palivomere.
No a pokiaľ ide o snímač zo Škodovky, nemusí to byť zákonite kompatibilné. Záleží od prúdového rozsahu palivomera. A záleží aj na priebehu. Ten vo VW by podľa štýlu navinutia mal byť logaritmický, neviem ako to má Škoda. Preto Ti to tak dlho drží v prvých 2/3.
Neviem síce z Tvojho textu celkom dobre zistiť, aký máš vlastne problém, ale skúsim to zhrnúť všeobecne.
1. Snímač palivomeru je ukostrený cez jednu zo šrúb. Treba skontrolovať čistotu spoja (spoj s prechodovým odporom sa môže prejaviť značnými výkyvmi v ukazovaní hladiny paliva, resp. nemusí ukazovať vôbec).
2. Z kostry prechádza prúd špirálou, odkiaľ je braný (podľa konkrétnej polohy) pohyblivým kontaktom a je vyvedený von na nožový kotakt. Tu sa často stáva, že sa špirála v mieste pohybu snímača prederie. Trochu krkolomné a dočasné riešenie je odstrániť chybný závit a mimo miesta snímania spájkovať susedné dva. Má to tri háčiky - 1. použitý odporový drôt sa spájkuje veľmi ťažko, 2. dá sa to urobiť iba niekoľkokrát, lebo sa tým v podstate mení celkový odpor snímača a 3. nie je to bohvieako trvácne. Druhý problém, ktorý môže nastať v snímači je ten, že pohyblivý kontakt dobre neprilieha na špirálu. Potom to niekedy ukazuje a niekedy nie. To sa dá pri troche citu vyriešiť prihnutím kontaktu.
3. Kábel zo snímača vedie na palivomer, kde je to tuším označené ako G. Tu sa môže stať, že kábel sa niekde prederie a dotýka kostry, v tom prípade palivomer vždy ukazuje plnú.
4. Druhý pól snímača je vyvedený na takú malú krabičku, ktorá slúži ako stabilizátor napätia, a v podstate spomaľuje reakciu palivomera, aby nebol citlivý na pohyb plaváka v zátačkách a prudkých zmenách rýchlosti. Tento člen môže byť tiež chybný. Podľa Haynesa by sa mal dať vyskúšať tak, že zapojíš Voltmeter medzi jeho výstup (prepojený s palivomerom) a kostru a zapneš zapaľovanie. Mal by si na ňom namerať pulzujúce napätie. Ak nie, je chybný. Túto metódu nemám odskúšanú, ale na požiadanie môžem. Mimochodom viem, že u chrobákov sa to menilo, niektoré nemali stabilizátory vôbec, neviem ako je to u busa. Ale podľa schém na ftp, by tam mal byť.
5. Druhý pól stabilizátora je napájaný z poistkovnice napätím +12V
A ešte niečo - samotný palivomer (nie snímač!) by mal mať dosť veľký vnútorný odpor, a tým pádom prúd prechádzajúci cez snímač je minimálny. Keby to tak nebolo, tak pri plnej nádrži by si to mal v podstate v skrate. Nemyslím si preto, že by sa mal nejako citeľne zohrievať. Ak áno, hľadal by som chybu v palivomere.
No a pokiaľ ide o snímač zo Škodovky, nemusí to byť zákonite kompatibilné. Záleží od prúdového rozsahu palivomera. A záleží aj na priebehu. Ten vo VW by podľa štýlu navinutia mal byť logaritmický, neviem ako to má Škoda. Preto Ti to tak dlho drží v prvých 2/3.
To Krystof: diky za perfektni a logicky - a polopaticky popis!!
Jinak,vse mam zapojeno jak je popsano.
Kdyz jsem to promeroval - do palivomeru jde normalne 12,6V, a "pousti" ven (do plovaku) asi 3,5V. Takze i tak se to v tom snimaci lehce zkratuje.Treba je to fakt moc a proto se to hreje. Ale palivomeru jsem zkousel nekolik a chovaji se vsechny zhruba stejne.
Ta "krabicka" opravdu dava pulsni napeti (ze by kondenzator?), to jsem taky vyzkousel.
Samotna kostra je v poradku - vse zkousim uz mimo auto, pekne v laboratornich podminkach...
Jinak v zadnym pripade nejsem priznivcem jakychkoliv neoriginalnich uprav - tim spis se Skodovek,ale proste se nechci nejak smirit s tim, ze palivomer nebude ukazovat tak jak ma.Takze o vikendu potupne zkusim vykuchat streva z palivomeru ze S-120, streva prendat do pristrojovky Buse a propojit s plovakem ze S-120. Jestli budu uspesny,napisu.
Kazdopadne i kdyby to bylo poruchovy,tak novy plovak na 120 stoji 250Kc a novy palivomer taky tak okolo. Tak pokud se mi to podari udelat tak, ze se zvenci nic nepozna a vse bude fungovat, budu spokojen.
Jinak,vse mam zapojeno jak je popsano.
Kdyz jsem to promeroval - do palivomeru jde normalne 12,6V, a "pousti" ven (do plovaku) asi 3,5V. Takze i tak se to v tom snimaci lehce zkratuje.Treba je to fakt moc a proto se to hreje. Ale palivomeru jsem zkousel nekolik a chovaji se vsechny zhruba stejne.
Ta "krabicka" opravdu dava pulsni napeti (ze by kondenzator?), to jsem taky vyzkousel.
Samotna kostra je v poradku - vse zkousim uz mimo auto, pekne v laboratornich podminkach...
Jinak v zadnym pripade nejsem priznivcem jakychkoliv neoriginalnich uprav - tim spis se Skodovek,ale proste se nechci nejak smirit s tim, ze palivomer nebude ukazovat tak jak ma.Takze o vikendu potupne zkusim vykuchat streva z palivomeru ze S-120, streva prendat do pristrojovky Buse a propojit s plovakem ze S-120. Jestli budu uspesny,napisu.
Kazdopadne i kdyby to bylo poruchovy,tak novy plovak na 120 stoji 250Kc a novy palivomer taky tak okolo. Tak pokud se mi to podari udelat tak, ze se zvenci nic nepozna a vse bude fungovat, budu spokojen.
Hubert - zelený Busík
Prvni otazka je to tam napasovat, pokud to klapne, myslím ze by to melo fungovat pak normalne dlouhodobe - teda vychazim z predpokladu, ze "stodvacitka je kvalitni Cesky vyrobek"...
Ne, vyrustal jsem na stodvacitkach a nikdy jsem s tim nemel problem. Pokud to taky bude zlobit, samozrejme tam vratim zlobici origo... Ale jen nechci vyhoret - jeste driv nez vlastne vyjedu....
Ne, vyrustal jsem na stodvacitkach a nikdy jsem s tim nemel problem. Pokud to taky bude zlobit, samozrejme tam vratim zlobici origo... Ale jen nechci vyhoret - jeste driv nez vlastne vyjedu....
Hubert - zelený Busík
Cívka palivoměru
Mám problém asi jako všichni ostatní...Po dlouhém hledání zapojení rádia jsem našel nádrž a tak mě napadlo optravit si svuj palivomer, co mioc dobre neukazuje a me to vazne stve. (Ps. v zivote jsem takovy mechasnismus nevidel, takže mi to přijde husty). No a samo, cívka někde ve středu je přerušená. Takže mě napadlo ji navinmout znova. No jenže nevíte někdo odporovou hodnotu toho drátu? Popřípadě jestli mají dráty obecně nějaké značení, tak jaký to je drát? Pak bych si spočítal počet závytů a zopakoval to samé nanovo. Jo ještě tedy ..pokud to nebudete vědět..je dobrá volby stříhnout 1 jednotku, třeba 1cm a změřit jeho odpor a pak to nějak překouzlit na něco čemu bude rozumět prodavačka?
Jo pokud to je fakt velkej ulet a je lepší koupit tu krabičku novou tak řekněte a stane se. V tom případě nemáte někdo funkční?
Díky
Jo pokud to je fakt velkej ulet a je lepší koupit tu krabičku novou tak řekněte a stane se. V tom případě nemáte někdo funkční?
Díky
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, že se dá ta cívka převinout, záleží na tvých finančních možnostech a zápalu pro věc. Já bejt tebou, tak tohle neřeším (úspěch není zaručen, nehledě na strávenej čas), ani nekupujou jetej, který za chvíli odejde také ale za 750 kc koupim plovák novej.
http://www.admiscz.net/eshops/vwbrouk/c ... s_id=11217
http://www.admiscz.net/eshops/vwbrouk/c ... s_id=11217
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Jen posilam vysledek meho bastleni (plovak + palivomer ze Skoda uzpusobeny do VW pristrojovky): podarilo se, vse funkcni, navenek neni nic poznat.Cela operace mne stala sice jen 100,. Kc, ale celkem asi 10 hod prace (nez jsem na to prisel jak to tam hezky napasovat). Takze myslim ze se vyplati spis obetovat tech necelych 16 stovek (na Buse ´72-´79) a dat tam origo. Ikdyz zalezi na moznostech... Jinak mam to nafoceny,pokud nekdo bude chtit, muzu po SZ poslat.
Hubert - zelený Busík
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Jeste jedna otazka k evergreenu.
Prehodil jsem u buse palivomer (u staryho jsem spajel predreny dratky a tim padem ukazoval trochu mimo, zakoupil jsem tedy jiny - pouzity, ale s dobrymi dratky)
A ted pozor - "nasucho" - tedy pripojeny, ale vyndany z nadrze - ukazuje tak jak ma.
Jakmile ho zasroubuju na misto, rucicka se nehne (plovak plove a benzin v nadrzi je 8) )
Prece tam neni nic co by se zkratovalo nebo tak...
Prehodil jsem u buse palivomer (u staryho jsem spajel predreny dratky a tim padem ukazoval trochu mimo, zakoupil jsem tedy jiny - pouzity, ale s dobrymi dratky)
A ted pozor - "nasucho" - tedy pripojeny, ale vyndany z nadrze - ukazuje tak jak ma.
Jakmile ho zasroubuju na misto, rucicka se nehne (plovak plove a benzin v nadrzi je 8) )
Prece tam neni nic co by se zkratovalo nebo tak...
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Mám takový problém. Vyndával jsem teď nádrž a tak jsem odpojil ten kablík, co vede od nádrže k palivoměru. Poté, co jsem to zapojil zpátky, palivoměr mi nechce fungovat. Oba kablíky mám zapojené. A když si vezmu světelnou zkoušečku a propojím oba zapojené kablíky (myslím nastrčené na konektory), zkoušečka mi svítí a navíc palivoměr ukazuje! Tak v čem je chyba ?
Raději se zeptat, než pak litovat...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
pokud Ti ukazuje úplně prázdnou, máš špatně ukostřený plovák (zkus mu přivést zvlášť kostru), pokud Ti ukazuje úplně plnou, kabel zkratuje na kostru.Jirka píše:Mám takový problém. Vyndával jsem teď nádrž a tak jsem odpojil ten kablík, co vede od nádrže k palivoměru. Poté, co jsem to zapojil zpátky, palivoměr mi nechce fungovat. Oba kablíky mám zapojené. A když si vezmu světelnou zkoušečku a propojím oba zapojené kablíky (myslím nastrčené na konektory), zkoušečka mi svítí a navíc palivoměr ukazuje! Tak v čem je chyba ?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
zdravim mel bych takovou mensi otazecku hledal sem to tady a nak sem to nanesel a nechi zakladat nove tema
koupil jsem si budil palivomeru podobny tomuto http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=1799" onclick="window.open(this.href);return false; neni stejny ale na zapojeni je stejny tedy zdruhe strany jsou tri pacicky (+, kostra a na plovak v nadrzi) kdyz vsechno zapojim jak ma tak mi porad ukazuje plnou ukazuje i plnou kdyz s plovakem hybu nahoru a dolu i kdyz ho od budiku zcela odpojim
nevim co stim plovak mam tento http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=1077" onclick="window.open(this.href);return false;
resil ste tohle nekdo? vsechno jsem koupil nove takze by nic nemelo byt pozkozene
koupil jsem si budil palivomeru podobny tomuto http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=1799" onclick="window.open(this.href);return false; neni stejny ale na zapojeni je stejny tedy zdruhe strany jsou tri pacicky (+, kostra a na plovak v nadrzi) kdyz vsechno zapojim jak ma tak mi porad ukazuje plnou ukazuje i plnou kdyz s plovakem hybu nahoru a dolu i kdyz ho od budiku zcela odpojim
nevim co stim plovak mam tento http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=1077" onclick="window.open(this.href);return false;
resil ste tohle nekdo? vsechno jsem koupil nove takze by nic nemelo byt pozkozene
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Díky, žes našel příslušné téma a nezaložil nové.
vidím:
V tom případě je ten palivoměr nemocnej, vyreklamuj ho.
Pro jistotu: Doufám, že jsi palivoměr zapojil přes kostru, nikoliv přes + ?
vidím:
takže rozumím tomu dobře, že v momentě,kdy k palivoměru zapojíš kostru a + , tak on rovnou naběhne do polohy "plná" a nic na tom nemění aní připojení plováku?p3p1k píše: tedy zdruhe strany jsou tri pacicky (+, kostra a na plovak v nadrzi) kdyz vsechno zapojim jak ma tak mi porad ukazuje plnou ukazuje i plnou kdyz s plovakem hybu nahoru a dolu i kdyz ho od budiku zcela odpojim
vsechno jsem koupil nove takze by nic nemelo byt pozkozene
V tom případě je ten palivoměr nemocnej, vyreklamuj ho.
Pro jistotu: Doufám, že jsi palivoměr zapojil přes kostru, nikoliv přes + ?
- Romulus
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 15 zář 2006
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Já bych to viděl, že máš prohozené kabely Kostra-plovák a proto ti to ukazuje plnou nádrž a ukostřený to budeš mít od palubky přes obal toho budíku. Když je nádrž plná, tak u tohoto plováku je nulový odpor, tudíž jestli ti to ukazuje plnou nádrž po odpojení plováku, tak to máš prohozený.p3p1k píše:zdravim mel bych takovou mensi otazecku hledal sem to tady a nak sem to nanesel a nechi zakladat nove tema
koupil jsem si budil palivomeru podobny tomuto http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=1799" onclick="window.open(this.href);return false; neni stejny ale na zapojeni je stejny tedy zdruhe strany jsou tri pacicky (+, kostra a na plovak v nadrzi) kdyz vsechno zapojim jak ma tak mi porad ukazuje plnou ukazuje i plnou kdyz s plovakem hybu nahoru a dolu i kdyz ho od budiku zcela odpojim
nevim co stim plovak mam tento http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=1077" onclick="window.open(this.href);return false;
resil ste tohle nekdo? vsechno jsem koupil nove takze by nic nemelo byt pozkozene
Brouk je nejlepší kamarád... nikdy ti do ničeho nekecá
romand.cz
romand.cz
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Měl jsem problém u busíka, že ručička palivoměru nevylezla až nahoru.
Problém jsem odstranil tím, že jsem u nádrže přidal novou kostru a natáhl nový kabel k palivoměru.
A tetˇukazuje správně.
Samozřejmě naběhnutí do stavu výška hladiny paliva trvá déle než u brouka z hlediska délky kabelu.
Problém jsem odstranil tím, že jsem u nádrže přidal novou kostru a natáhl nový kabel k palivoměru.
A tetˇukazuje správně.
Samozřejmě naběhnutí do stavu výška hladiny paliva trvá déle než u brouka z hlediska délky kabelu.