Palivoměr a jeho spolehlivost
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Namontoval jsem již tři sety do Brouků a zatím všechny sety ukazují správně.
Co přijde dál???
Nový palivoměr blbě ukazuje
Čao kamarádi, měl bych dotaz, nevíte někdo, proč nový plovák, palivoměr i regulátor ( vše nové) ukazují plnou nádrž= pul nadrž. Nikdy nejde víc, jak lehce nad pulku? [-o< [-o<
Dík
Dík
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Zdar všem,
zkusím to tu, neb tajně ještě doufám, že jsem třeba něco opomenul.
Pro svoji buginu při její zpětné sborce jsem pořídil nový 12V plovák nádrže (starý nefungoval a na opravitelnou závadu jsem nepřišel). Kromě toho, že při 20L v nádrži se plovák tvářil tak, že palivoměr ukazoval plnou, se vše jevilo v pořádku. S ubývajícím palivem ručka klesala a při rozumném odhadu si člověk mohl i ověřit teoretický dojezd.
Nicméně po zhruba třech odjetých nádržích (vždy 25l +-5l) najednou ručka zmizla. Přímým připojením kostry na kontakt palivoměru jsem ověřil funkčnost budíku - funguje. S dvakrát zalomeným předloktím jsem se dostal pod kapotu abych proměřil kostru. Nadrž je ukostřená. Šroubky plováku logicky taky. Stejně tak je ukostřené i samotné víčko plováku/nádrže.
Je něco co bych mohl ještě vyzkoušet? Nebo vše vede ke konstatování, že se přerušil drátek tloušťky vlasu blonďatého děcka, který vede ke konektoru plováku?
Předem díky za jakýkoliv tip či nasměrování.
zkusím to tu, neb tajně ještě doufám, že jsem třeba něco opomenul.
Pro svoji buginu při její zpětné sborce jsem pořídil nový 12V plovák nádrže (starý nefungoval a na opravitelnou závadu jsem nepřišel). Kromě toho, že při 20L v nádrži se plovák tvářil tak, že palivoměr ukazoval plnou, se vše jevilo v pořádku. S ubývajícím palivem ručka klesala a při rozumném odhadu si člověk mohl i ověřit teoretický dojezd.
Nicméně po zhruba třech odjetých nádržích (vždy 25l +-5l) najednou ručka zmizla. Přímým připojením kostry na kontakt palivoměru jsem ověřil funkčnost budíku - funguje. S dvakrát zalomeným předloktím jsem se dostal pod kapotu abych proměřil kostru. Nadrž je ukostřená. Šroubky plováku logicky taky. Stejně tak je ukostřené i samotné víčko plováku/nádrže.
Je něco co bych mohl ještě vyzkoušet? Nebo vše vede ke konstatování, že se přerušil drátek tloušťky vlasu blonďatého děcka, který vede ke konektoru plováku?
Předem díky za jakýkoliv tip či nasměrování.
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Ahoj všem,
Mám na výměnu dva sety palivoměrů do 1302/1303, které jsou seřízené.
Cena 1500Kč za set s tím, že mi vrátíte plovák a palivoměr, které demontujete z Vašeho vozu.
Mám na výměnu dva sety palivoměrů do 1302/1303, které jsou seřízené.
Cena 1500Kč za set s tím, že mi vrátíte plovák a palivoměr, které demontujete z Vašeho vozu.
Co přijde dál???
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
https://www.thesamba.com/vw/forum/viewt ... 8ab70c4392
https://drive.google.com/file/d/1gi8XaO ... MuKZc/view
Je potřeba to přečíst nejlépe celé.
https://drive.google.com/file/d/1gi8XaO ... MuKZc/view
Je potřeba to přečíst nejlépe celé.