Palivoměr a jeho spolehlivost
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
jako ze tim jak je delsi kabel, tak delsi dobu trvá nez to ti trpaslíci s elektronama probehnou ??
... a vůbec !
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
nejsou to trpaslíci..jsou to hobiti..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
A nebo délky vedeníbrbrouk píše:... z hlediska délky kabelu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
kdyz ten budik otocim tam tam je vyrazeny 3obrazky jeden je + druhej je takovej klikyhak a treti je jakoby dvojity T vypada jako stara antena na barak tak sem na plus pripojil plus na tu antenu minus,kostru a na ten klikyhak sem dal plovak ale je fakt ze sem to nezkousel prehodit ten klikyhak a kostru jen sem odpojoval a hral si s plovak a stejnak ukazavol plnou ale zejtra to hned zkusimRomulus píše: Já bych to viděl, že máš prohozené kabely Kostra-plovák a proto ti to ukazuje plnou nádrž a ukostřený to budeš mít od palubky přes obal toho budíku. Když je nádrž plná, tak u tohoto plováku je nulový odpor, tudíž jestli ti to ukazuje plnou nádrž po odpojení plováku, tak to máš prohozený.
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
tak jsem měl náký pokažený budík. koupil jsme tedy nový a ten mi zase ukazuje taky nak divně když mám plnou tak ukazuje plnou ale když plovák vytáhnu a dám ho, aby ukazoval prázdnou nádrž tak mi ukazuje 3/4 nádrže níž jsem ho prostě nedostal . Neměl jste někdo podobný problém?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Taky máme neuvěřitelnou nádrž...Když ukazuje čtvrt nádrže vím, že jsem na suchu...ještě nikdy se nepoložil a nefunguje tachometr, takže je to buď a nebo. Kalkulačka do ruky..plus, mínus, děleno..dojedu, nedojedu. Takže se chystáme na komplet předělávku. Zatím problém nevyřešen. Ale abys věděl, že v tom nejsi sám
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
A co takhle plovák? Zkus jinej, jestli to bude taky lhát.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
jinej bohuzel nemam ,ale kupoval jsem fungl nový stejný typ co tam byl tak myslíš koupit i jiný typ plováku?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
No když Ti dva budíky ukazujou stejně špatně, tak bude asi chyba v plováku. Myslím já
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Romulus
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 15 zář 2006
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Nevim jak je to u tohoto budíku, ale u originálního se tam musí ještě dát regulátor napětí, aby to ukazovalo správně.
Bez tohoto mi to ukazovalo taky podivně. U měření hladiny v nádrži jsou 2 metody. První je, že se měří napětí a druhá protékající proud (originální budík). Jestliže je tento budít ampérmetr bude potřeba tam tento regulátor nejspíš přidat (pokud to tam již nemáš). Zjistíš to poměrmě jednoduše tím, že změříš odpor toho budíku na kontaktech + a kontakt na plovák. Pokud bude odpor v řádech pár ohmů jedná se o ampérmetr. Pokud bude odpor > 1kohm bude se jednat o voltmetr. V případě, že se jedná o voltmetr metr, možná by šlo odchylku vyrovnat přidáním odporu mezi plovák a budík.
Bez tohoto mi to ukazovalo taky podivně. U měření hladiny v nádrži jsou 2 metody. První je, že se měří napětí a druhá protékající proud (originální budík). Jestliže je tento budít ampérmetr bude potřeba tam tento regulátor nejspíš přidat (pokud to tam již nemáš). Zjistíš to poměrmě jednoduše tím, že změříš odpor toho budíku na kontaktech + a kontakt na plovák. Pokud bude odpor v řádech pár ohmů jedná se o ampérmetr. Pokud bude odpor > 1kohm bude se jednat o voltmetr. V případě, že se jedná o voltmetr metr, možná by šlo odchylku vyrovnat přidáním odporu mezi plovák a budík.
Brouk je nejlepší kamarád... nikdy ti do ničeho nekecá
romand.cz
romand.cz
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Když jsem měl 56,tak ta samozřejmě měla mechanický ukazatel,ale tím,že se benzín lil pod kapotu,tak měl víčko zhora.Na nádrži byly packy a v nich měrka s ročníky aut,u každého ze 4 typů nádrží byly rysky jinak rozestavěny a tak když jsem měrku zapíchl do dna viděl jsem přesně kolik litrů mám a hned tam bylo i kolik km ještě ujedu.To byl vynález k nezaplacení.Ale to už je historie...
"Es komt der Tag KDFvwagen!"
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
ten regulátor napětí,je obyčejná sulfitka,a působí hlavně jako zpomalovač,takže ručička neskáče jako pominutá,když se zhoupne hladina v nádrži.Romulus píše:Nevim jak je to u tohoto budíku, ale u originálního se tam musí ještě dát regulátor napětí, aby to ukazovalo správně.
Bez tohoto mi to ukazovalo taky podivně. U měření hladiny v nádrži jsou 2 metody. První je, že se měří napětí a druhá protékající proud (originální budík). Jestliže je tento budít ampérmetr bude potřeba tam tento regulátor nejspíš přidat (pokud to tam již nemáš). Zjistíš to poměrmě jednoduše tím, že změříš odpor toho budíku na kontaktech + a kontakt na plovák. Pokud bude odpor v řádech pár ohmů jedná se o ampérmetr. Pokud bude odpor > 1kohm bude se jednat o voltmetr. V případě, že se jedná o voltmetr metr, možná by šlo odchylku vyrovnat přidáním odporu mezi plovák a budík.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Romulus
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 15 zář 2006
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Že je to zpomalovač to bych úplně netvrdil, nicméně co já vim, když jsem to rozebíral, tak to vypadá jako "bimetalický rele". Po zahřátí odporového drátu to rozepíná kontakt na plovák a to má zásadní vliv na ukazování stavu hladiny jelikož se stále spíná a rozepíná. Navíc když se budu bavit o originálním palivoměru 67- tak ten sám o sobě má setrvačnost, jelikož je taky založený na zahřívání bimetalu. Nicméně asi by to chtělo vyzkoušet s budíkem co zakoupil p3p1k, zda to pomůže vylepšit přesnost a ručička nebude skákat.maxmax píše:ten regulátor napětí,je obyčejná sulfitka,a působí hlavně jako zpomalovač,takže ručička neskáče jako pominutá,když se zhoupne hladina v nádrži.Romulus píše:Nevim jak je to u tohoto budíku, ale u originálního se tam musí ještě dát regulátor napětí, aby to ukazovalo správně.
Bez tohoto mi to ukazovalo taky podivně. U měření hladiny v nádrži jsou 2 metody. První je, že se měří napětí a druhá protékající proud (originální budík). Jestliže je tento budít ampérmetr bude potřeba tam tento regulátor nejspíš přidat (pokud to tam již nemáš). Zjistíš to poměrmě jednoduše tím, že změříš odpor toho budíku na kontaktech + a kontakt na plovák. Pokud bude odpor v řádech pár ohmů jedná se o ampérmetr. Pokud bude odpor > 1kohm bude se jednat o voltmetr. V případě, že se jedná o voltmetr metr, možná by šlo odchylku vyrovnat přidáním odporu mezi plovák a budík.
Brouk je nejlepší kamarád... nikdy ti do ničeho nekecá
romand.cz
romand.cz
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
tak jsem dneska napojil multimetr na budík a na plovák jak jste psali a ukázalo mi to 26.35 ohnu, takže se tady jedná o ampermetr ale nevim co dál dělat v kuří mi řekli že se přidávají odpory a že budík by měl být kontaktibilný s plovákem, včera mi řekl eletrikář že to může být taky že ten plovak je blbě ohlí, dneska si stím budu hrát tak uvidíme
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Možná jsou dva typy, já když jsem ho rozebral, tak tam byla sulfitkaRomulus píše:Že je to zpomalovač to bych úplně netvrdil, nicméně co já vim, když jsem to rozebíral, tak to vypadá jako "bimetalický rele". Po zahřátí odporového drátu to rozepíná kontakt na plovák a to má zásadní vliv na ukazování stavu hladiny jelikož se stále spíná a rozepíná. Navíc když se budu bavit o originálním palivoměru 67- tak ten sám o sobě má setrvačnost, jelikož je taky založený na zahřívání bimetalu. Nicméně asi by to chtělo vyzkoušet s budíkem co zakoupil p3p1k, zda to pomůže vylepšit přesnost a ručička nebude skákat.maxmax píše:ten regulátor napětí,je obyčejná sulfitka,a působí hlavně jako zpomalovač,takže ručička neskáče jako pominutá,když se zhoupne hladina v nádrži.Romulus píše:Nevim jak je to u tohoto budíku, ale u originálního se tam musí ještě dát regulátor napětí, aby to ukazovalo správně.
Bez tohoto mi to ukazovalo taky podivně. U měření hladiny v nádrži jsou 2 metody. První je, že se měří napětí a druhá protékající proud (originální budík). Jestliže je tento budít ampérmetr bude potřeba tam tento regulátor nejspíš přidat (pokud to tam již nemáš). Zjistíš to poměrmě jednoduše tím, že změříš odpor toho budíku na kontaktech + a kontakt na plovák. Pokud bude odpor v řádech pár ohmů jedná se o ampérmetr. Pokud bude odpor > 1kohm bude se jednat o voltmetr. V případě, že se jedná o voltmetr metr, možná by šlo odchylku vyrovnat přidáním odporu mezi plovák a budík.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
chtěl bych se zeptat, pořídil jsme si tachometr který má uvnitř palivoměr, a chtěl bych se zeptat na zapojení, na konektor s ,,G,, napojím plovák a na ten druhý napojím spínaný plus?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
..tak mi došlo, že jsem Ti k tomu nedal ještě tu hliníkovou krabičku (vibrator nebo regulátor), co je nasazená na jednom kontaktu.... omlouvám se, najdu jí a dám vědět...
schema třeba zde:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... bug_71.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
schema třeba zde:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... bug_71.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Ahoj, tak a opět zapojení palivoměru. Když mám plnou, tak se mi ukazuje na budíku prázdná a při prázdný tak 1/2 nádrže.
Vše nový, vyzkoušený na více budících a stále nefunguje.
O flašku vína, kdo mi s tim pomůže - může se opít
díky
Vše nový, vyzkoušený na více budících a stále nefunguje.
O flašku vína, kdo mi s tim pomůže - může se opít
díky
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
může být chyba v plováku, resp. v těch "drátech" na jejichž konci je plovák a druhý konec přesouvá kontakt na cívce..pokud je to zdeformované, ukazuje to blbosti.
Vyndat ven a zkusit "na sucho", co ukáže palivoměr v krajních polohách.
PS: utěsnit otvor v nádrži..benzínové výpary+jiskra při zkratu = výbuch
Vyndat ven a zkusit "na sucho", co ukáže palivoměr v krajních polohách.
PS: utěsnit otvor v nádrži..benzínové výpary+jiskra při zkratu = výbuch
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
vše nový, drátky na plováku v pohodě, včera zkoušeno na sucho - dal jsem to raději na ponk, zatím žádný VíBůh
zkoušel jsem všechno, a už jsem v koncích.....
zkoušel jsem všechno, a už jsem v koncích.....