Nové neznamená funkční.Michal píše:vše nový,..
Palivoměr a jeho spolehlivost
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Každý celek se skládá z detailů.
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
To máš pravdu, ale vyměnil jsem 3x palivoměr a 3x plovák a stále ukazuje opačně. Kdyby alespoň normálně, třeba plnou jen do půlky, tak pohoda, ale takhle je to zvláštní...
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Pri plny prazdna na budiku, pri prazdne napul plna na budiku ... ? ... to vypada jak otocene zapojeni reostatu/budiku
V nadrzi moc co bouchnout nema, neni tam potrebny kyslik v potrebne koncentraci a defacto cerpadla co jsou primo v nadrzi jsou chlazene protekajicim benzinem. Jine to bude asi mimo nadrz ale to se vyvetra nebo kdyz se svaruje "prazdna" nadrz pak uz tam ty bum koncentrace jsou
Na busovi to ukazuje tak ze plna je nejak za pulkou budiku, nebo ani nevim, nikdy jsem ji nebral A kdyz je tam jeste 20litru, rucicka uz je schovana Jezdim na "spotrebu", tj 10litru na 100, po 400 tankuju Ted to kleslo na 8.5L, tak mam jeste vetsi rezervu
V nadrzi moc co bouchnout nema, neni tam potrebny kyslik v potrebne koncentraci a defacto cerpadla co jsou primo v nadrzi jsou chlazene protekajicim benzinem. Jine to bude asi mimo nadrz ale to se vyvetra nebo kdyz se svaruje "prazdna" nadrz pak uz tam ty bum koncentrace jsou
Na busovi to ukazuje tak ze plna je nejak za pulkou budiku, nebo ani nevim, nikdy jsem ji nebral A kdyz je tam jeste 20litru, rucicka uz je schovana Jezdim na "spotrebu", tj 10litru na 100, po 400 tankuju Ted to kleslo na 8.5L, tak mam jeste vetsi rezervu
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Takže při pro jistotu:
venku vyndáno to při krajní horní poloze plováku ukazuje prázdnou a při krajní dolní 1/2? A díval se dovnitř na cívku v jaký poloze v tu chvíli je kontakt - zda je skutečně v krajních polohách?
Plovák+páky taky nové? Můžu půjčit jiné na zkoušku.
Palivoměr originál integrovaný to tachometru?
Tu krabičku na vyrovnávání výkyvů ručičky tam zapojenou máš?
venku vyndáno to při krajní horní poloze plováku ukazuje prázdnou a při krajní dolní 1/2? A díval se dovnitř na cívku v jaký poloze v tu chvíli je kontakt - zda je skutečně v krajních polohách?
Plovák+páky taky nové? Můžu půjčit jiné na zkoušku.
Palivoměr originál integrovaný to tachometru?
Tu krabičku na vyrovnávání výkyvů ručičky tam zapojenou máš?
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Mám uplně stejný problém jako Michal - při plné nádrži je ručička opřená o nulu, pak po cca 100km začne stoupat, doleze zhruba na 3/4 nádrže a pak lehce klesá. Těsně před půlkou (k níž se blíží zvrchu) je sucho. O víkendu budu dělat údržbu, tak to rozeberu a nasucho to zkusím zapojit mimo nádrž. Nebude-li výbuch podám hlášení.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Vidím to na ošoupané kontakty na držáku plováku. Kupte nové plováky a víno si dejte s Michalem na půl
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
jojo, na krajní polohách plováku to tak ukazuje, koukal jsem tam okem zalomeným....
plovák novej, kdyžtak přijedu a můžem vyzkoušet klidně na parkovišti
Jelikož je to dávaný na sociála - ten palivoměr neměl, tak jsem to zkoušel na samostatnym palivoměru i integrovanym na 1303(pokaždý ukazovalo stejně) a to i s krabičkou na vyrovnávání výkyvů ručičky....
to Tamara - super, budu rád, když na něco příjdeš, a živej poreferuješ
Same - ty jsou ok, ale pro jistotu proměřím. Víno dám vítězi, alkohol nepiju
plovák novej, kdyžtak přijedu a můžem vyzkoušet klidně na parkovišti
Jelikož je to dávaný na sociála - ten palivoměr neměl, tak jsem to zkoušel na samostatnym palivoměru i integrovanym na 1303(pokaždý ukazovalo stejně) a to i s krabičkou na vyrovnávání výkyvů ručičky....
to Tamara - super, budu rád, když na něco příjdeš, a živej poreferuješ
Same - ty jsou ok, ale pro jistotu proměřím. Víno dám vítězi, alkohol nepiju
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Paklize pri plne jde merak na nulu, po urcitem spotrebovanem mnozstvi benzinu se vrati kam ma a zacne normalne ukazovat, je to opotrebeni "mista" kde je plna nadrz, proste jezdec se dostane mimo drahu/ztrati kontakt/atd. Tohle se deje i na pomerne modernich autech, treba jednickove Ford Focusy na to docela trpeli - kdo dal nadrz do maxima ze to "teklo ven", kolikrat videl nulu Vcetne naseho Ujedeme treba 50 - 100km a zacne to ukazovat normalne
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
A co když mi bude ukazovat prázdnou nádrž na palivoměru 1/2 nádrže a celou za roh? Kde pak je problém?
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Celou za roh, ale "za roh do maxima - takze jakoby 1.5nadrze"? Tudiž palivoměr ukazuje, ukazuje i "smerove dobre" - prazdna pulka, plna "za roh prez plnou"? Pak si asi nerozumeji odpory, tj budik ocekava jiny rozsah nez dava senzor - plovak. Ale je to vesteni z krystalove koule. Nejakej elektrykar s multimetrem by to dohromady mel dat...
Ono by slo zmerit odpor drahy plovaku, sehnat potenciometr/reostat, pripojit na budik, kroutit a videt co to dela.
Ono by slo zmerit odpor drahy plovaku, sehnat potenciometr/reostat, pripojit na budik, kroutit a videt co to dela.
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
me to prave ukazuje smerove spatne, zacina to na nule a pak to na palivomeru vypada jako by benzin do nadrze pritekal. Empiricky dokazano, ze nepriteka. Ten drobny navrat (posun rucicky spravny smerem) pred uplnym vyprazdnenim nadrze prisuzuju spis podivne geometrii ramena plovaku (=ten drat je zohybany). Na plovaku je jen jeden vodic, co se pripojuje, ze? Pokud by tam byly dva, tak bych je zkusil prohodit.... Hlavne se bojim toho nezvyku, az bude palivomer ukazovat spravne, uz jsem si na to jeho otoceni zvykl
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Aby nedošlo k nějaké panice: k vymontování měřáku paliva jsem se o víkendu nedostal. Po tom co jsem si neopatrností a nedbalostí udělal na zádech dva krvavé šrámy od šroubů příčky motoru, tak mě přešla chuť už cokoli dělat. Takže výbuch nebyl, ale prostě jsem se na to vys...kašlal.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
teď jsem řešil nejeden plovák. pokud jsem je připojil mimo nádrž ukazují přesně,naprosto i v suché nádrži,ale jak se namočí v benzínu odporové vinutí,automaticky ručička vyletí o čtvrtinu.zřejmě je náš benál vodivější než by měl být
Palivoměr - rezerva a kohout paliva
Zdravím,
chlapi mám brouka 1963, s mechanickym palivoměrem, bez kontrolky rezervy. Nekde sem četl, že brouk by měl mít kohout kterym se dá přepnout na rezervu - tak jako u motorek. Nikde u nádrže ten kohout ale nevidim. Mohl by mně někdo navést nebo poslat fotku? A nebo tenhle ročník žadny kohout ani kontrolku rezervy nemá?
chlapi mám brouka 1963, s mechanickym palivoměrem, bez kontrolky rezervy. Nekde sem četl, že brouk by měl mít kohout kterym se dá přepnout na rezervu - tak jako u motorek. Nikde u nádrže ten kohout ale nevidim. Mohl by mně někdo navést nebo poslat fotku? A nebo tenhle ročník žadny kohout ani kontrolku rezervy nemá?
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Palivoměr - rezerva a kohout paliva
Kontrolku rezervy paliva nema ziadny chrobak,myslim ze kohut nadrze bol na nadrziach bez palivomeru a na tvoju nadrz nebude pasovat:
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 61-i24713/ V ovale som mal mierku ktorou som si pred dlhsou jazdou skontroloval stav
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 61-i24713/ V ovale som mal mierku ktorou som si pred dlhsou jazdou skontroloval stav
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr - rezerva a kohout paliva
kohout je zespodu nádrže. Ovládání je řešeno páčkou která se na kohout nasadí a vystupuje dírou v příčce napravo pod volantem. Kohout na rok 56+ mám na prodej v inzerci.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Palivoměr - rezerva a kohout paliva
Kohoutek byl na standardu, palivoměr na de luxe.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Palivoměr - rezerva a kohout paliva
palivoměr seriově až od 7/61....VWenca píše:Kohoutek byl na standardu, palivoměr na de luxe.
PS: topik Palivoměr - rezerva a kouhoutek paliva jsem sloučil se zavedeným topikem na dané téma.
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Tim se vysvětluje proc sem ten kohout nenasel protože mam palivomer a 1963.
A abych nezakládál další tema, je padání benzinu normalni? Nebo mam nekde netesnost? Jede normálně, ale starty za dva dny jsou na 5 minut Škoda že na pumpě neni ruční pačka
A abych nezakládál další tema, je padání benzinu normalni? Nebo mam nekde netesnost? Jede normálně, ale starty za dva dny jsou na 5 minut Škoda že na pumpě neni ruční pačka
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivoměr a jeho spolehlivost
Normalni to neni. Zkontroluj elmag ventil
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912