Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
http://shop-vwbrouk.cz/podlozka-pod-cer ... 21373.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Při takové ceně určitě novou.
Při takové ceně určitě novou.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Já když jsem rozebíral motor,tak ten bazmek vůbec nešel vyndat a tak jsem ho celej rozštípal na kousky a použil jsem jinej z jinýho motoru.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
My stařešinové často - má to ale proti origo jednu nevýhodu - dává konstantní tlak , který při tomto zkřížení rusa a němce ( fiat nebo častěji žigul) může být až dvojnásobný - není v horním dílu redukční ventil a pak se marně hledalo , proč se motor uchlastává. Pokud to dělal někdo , kdo se vyznal , upravil tlak změnou předpětí pružiny pod membránou na 0,2 at.venca101 píše:Mám rychlý dotaz: Z čeho je tady ta divná pumpa?? Byla na motoru, co otec vyškrábl ze šrotu...
Viděl jste to někdy někdo??
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Sakra, takže je to nějakej komunista tunning paskvil... A já myslel, kdovíjak nemám vzácnou pumpu např. z VW 38 apod. a už jsem se viděl, jak ji na flatu obkládámMirek Wenclovice píše:My stařešinové často - má to ale proti origo jednu nevýhodu - dává konstantní tlak , který při tomto zkřížení rusa a němce ( fiat nebo častěji žigul)...
Nedá se nic dělat, neobložím na flatu, holt obložím na bazoši, tam je to poslední dobou populární...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo v obrazech
Zdvíhám tedy dlouho pohozenou rukavici ...lišák píše:Ale třeba se najde někdo jiný, kdo to tady doplní o nějaké čerpadlo např. z punpyčky na močůvku .
Původně jsme pouze chtěl přidat referenci na firmu akros.cz kde se mě podařilo po dlouhých peripetiích sehnat šrouby M3,5x8 s zápustnou drážkovou hlavou. Tyto atipické šrouby jsou použité pro montáž rámečku zpětných ventilků v pumpě 30PS. Bohužel moje pumpa dva ze tří šroubků postrádala ač to byl údajně kompletní kousek pouze k vyčištění a pumpu mám pouze tuto jednu, takže ani nebyl dárce orgánů.
Celkový přehled dílů co 30PS pumpa má, podle mého úsudku ještě schází jedna pružinka.
Rozebrání není nic složitého pokud pumpa není zarostlá morem který se udělá v prostoru kde je benzín. Rozebrání se podařilo až po chvilce vaření v mýdlové vodě. Pak následovalo komplení odmaštěný, vyčištění v ultrazvuku a pak dočištětění měděným kartáčkem. Zalapovali se dosedací plochy pro membránu, není nutné ubrousit co nejvíc materiálu, a tak jen to co je potřeba aby byl rovnoměrný přítlak na membránu. Zalapovaní dosedací plochy pro montáž na pertinaxový soklík, tady je potřeba dodržet provoúhlost s osou membrány a tak za pomoci měření přiložným úhelníkem a pilníkem jsem nejprve doladil pravoúhlost a pak teprve zalapoval, zase lapováno aby dosedala plocha rovnoměrně, ale materiálu se ubralo jen co je nutné.
Pak následuje skládání zpětných ventilků (rozebrání je opačným způsobem)
Na vtokovou část se položí zalapovaná pertinaxová destička a na ní přítlačná průžinka, na výtokovou se dá těsnění, a vloží se přítlačná pružinka s lůžkem pro pružinku.
Na výtokovou pružinku se pak doplní pertinaxová destička.
Na to se pak opatrně nasadí rámeček a pod šrouby se ještě vloží vějířové podložky.
Se šrouby rámečku byl právě problém protože rozměr M3,5x8 je velice těžkou sehnatelný a defakto jej používají pouze modeláři a to jen s válcovou hlavou. V zinku je původní šroub, nerezový je nová náhrada.
Pak už se jen vloží do spodní části pružina tlačící proto membráně a na vahadlo se navlékne nová membrána (ta mne ještě čeká přenýtovat, tak jen náznak montáže) Membrána za zafixuje "přípravečkem" (vypůjčeno od lišáka z předchozí stránky) v poloze kdy je v ose se spojem obou půlek čerpadla. Můžeme čerpadlo složit. Bohužel i tady jsem narazil na problém v podobě podložek kdy na celém čerpadlo jsem ze šesti měl podložky dvě a dnes vyráběné pérové podložky jsou značně tenčí na průměru. Budu tedy muset dále shánět adekvátní.
Ještě se podle čepu na záslepném šroubu pod který patří těsnící kroužek, domnívám že pod šroub se vkládá přítlačná průžinka, která tlačí proti zdvihací tyčce. Také mě čeká doplnit.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo v obrazech
Jsem rád, že výzva padla na úrodnou půdu .Ales-X píše:Zdvíhám tedy dlouho pohozenou rukavici ...
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
ty siroke perovky se daji normalne koupit v nejakem lepsim spojovaku ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Obávám se Time, že nikoliv. Matic si si nevšímejte, jde o tu publikaci vespod. V ranných padesátých letech byla DIN norma pro podložky jiná než dnes a tak jediná možnost je brát podložky z nahamouňených zásob.radek111 píše:ty siroke perovky se daji normalne koupit v nejakem lepsim spojovaku ...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Dovolím si nemalovat to tak černě. Minimálně v rozměrech 6 a 8 mm jsem ploché pérovky kupoval bez problémů. Googlík mě vyhodil např. http://www.ataxtech-eshop.cz/katalog/zb ... bdelnikovaSam píše:Obávám se Time, že nikoliv.radek111 píše:ty siroke perovky se daji normalne koupit v nejakem lepsim spojovaku ...
Každý celek se skládá z detailů.
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Určitě se dají sehnat, ale já automaticky vzal nové, až doma zjisti že nesedí, bohužel od té doby jsem jel jen kolem Ferony kde je nemají a kolem spojovacího materiálu na Vrbově proti prodejně motorek a tam také neměli. Spíše co ta pružinka co si myslím že tlačí páku proti zdvihací tyčce?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ano, ale i když jsou o poznání širší, stále to není ten správný rozměr jak uvádí DIN norma z roku 1953lišák píše:Dovolím si nemalovat to tak černě. Minimálně v rozměrech 6 a 8 mm jsem ploché pérovky kupoval bez problémů. Googlík mě vyhodil např. http://www.ataxtech-eshop.cz/katalog/zb ... bdelnikovaSam píše:Obávám se Time, že nikoliv.radek111 píše:ty siroke perovky se daji normalne koupit v nejakem lepsim spojovaku ...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Každý celek se skládá z detailů.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Moje máma bohužel skončila v Bohnicích, navštěvuji ji každý den, můžu se zeptat jestli by se ještě nenašlo místečko
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Optej se, jestli tam je burza VW dílů.maxmax píše:Moje máma bohužel skončila v Bohnicích, navštěvuji ji každý den, můžu se zeptat jestli by se ještě nenašlo místečko
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Hele Lišáku, vzhledem k tomu, že používáš šrouby Li, tak to neřeš
Same, strejda v Bohnicích dělá na údržbě (to jako fakt!), takže bych mohl zajistit nějakou protekci.
PS: strejda byl vlastníkem KdF82
Same, strejda v Bohnicích dělá na údržbě (to jako fakt!), takže bych mohl zajistit nějakou protekci.
PS: strejda byl vlastníkem KdF82
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Řekni mu, že se přijedu podívatyahoďák píše:Hele Lišáku, vzhledem k tomu, že používáš šrouby Li, tak to neřeš
Same, strejda v Bohnicích dělá na údržbě (to jako fakt!), takže bych mohl zajistit nějakou protekci.
PS: strejda byl vlastníkem KdF82
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
No jo, to bylo z mladické nerozvážnosti. Od té doby co moji práci Sam kontroluje z hadí perspektivy se tyto prohřešky snažím dle možností odstraňovat a navracet se ke kořenům .yahoďák píše:Hele Lišáku, vzhledem k tomu, že používáš šrouby Li, tak to neřeš
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
No co by... Předpokládám že máš dílenskou příručku a katalog dílů, bez něj je to jako plavat uprostřed oceánu na šlapadle.Ales-X píše:Spíše co ta pružinka co si myslím že tlačí páku proti zdvihací tyčce?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Jo číslo je 111127131, ale asi jsem to formuloval špatně, zajímala mne délka, průměr a průměr drátu.
Ale doplňuji k Samově obrázku ještě třetí provedení se sítkem na hrubé nečistoty na vstupu.
Ale doplňuji k Samově obrázku ještě třetí provedení se sítkem na hrubé nečistoty na vstupu.