Výborně a kontruji schématem pumpy z roku 1945 Kvíz pro dnešní odpoledne je jaký je rozdíl oproti roku 1950 ....Ales-X píše:Ale doplňuji k Samově obrázku ještě třetí provedení se sítkem na hrubé nečistoty na vstupu.
Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Zdvihací tyčka bez mazacího žlábku a s dírou na závlačku a závlačkou.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
A pružinka č. 5 má o 3 závity víc
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
No a pak jak se má radit ohledně pružinky, žemaxmax píše:A pružinka č. 5 má o 3 závity víc
Dobré oko.
Ta závlačka je asi proto, aby Germánům ty pumpy Ivanové před Moskvou neukradli
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Tjubička či co to je u podložky pod číslem 23.Sam píše: Kvíz pro dnešní odpoledne je jaký je rozdíl oproti roku 1950 ....
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Trubička aby se bakelit nebortil a tělo pumpu neohýbalo. Po válce se tato trubička vypustila, protože většina majitelů VW se naučila práci s lapovacím papírem a tak tento doplněk pozbyl smyslu. Viz předchozí stránkališák píše:Tjubička či co to je u podložky pod číslem 23.Sam píše: Kvíz pro dnešní odpoledne je jaký je rozdíl oproti roku 1950 ....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj,
už delší dobu hledám informaci o benzínové pumpě na brouka s ruční pumpičkou. Podobné jaké se dělali na Škodovky. Nic jsem bohužel nenašel.
Existuje takové pumpa?
Při delším odstavení auta je nutné při startu hodně dlouho startovat než dojde k naplnění karburátorů. Kdyby se tak dalo "nacupovat" jako u škodovky..... vím, že alternativou je el. čerpadlo, zůstal bych raději zatím u mechanického.
Díky, Stepky
už delší dobu hledám informaci o benzínové pumpě na brouka s ruční pumpičkou. Podobné jaké se dělali na Škodovky. Nic jsem bohužel nenašel.
Existuje takové pumpa?
Při delším odstavení auta je nutné při startu hodně dlouho startovat než dojde k naplnění karburátorů. Kdyby se tak dalo "nacupovat" jako u škodovky..... vím, že alternativou je el. čerpadlo, zůstal bych raději zatím u mechanického.
Díky, Stepky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
30ps nebo modernější ? Na 30PS lze použít pumpa z tatry, resp. měla páčky a tělo je hodně identické, na modernějších motorech je zase elmag ventil který zabrání aby se se benzin samovolně vytratil z plovákové komory.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj Same,
diky. Na pumpu z Tatry se podívám.
Motor je 1,6 s touto pumpou Stepky
diky. Na pumpu z Tatry se podívám.
Motor je 1,6 s touto pumpou Stepky
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj,
bohužel jsem nenašel žádnou vhodnou mech. pumpu s páčkou . Zítra jedu kolem Plzně, tak se kouknu na toto el. čerpadlo
http://www.speedpro.eu/facet-solid-stat ... -6441.html
Myslím ,že průtok 76 l/hod a tlak 0,21 bar by mělo stačit. Teoreticky bych nepotřeboval ani tlakový ventil (mám přepad zpět do nádrže).
Stepky
bohužel jsem nenašel žádnou vhodnou mech. pumpu s páčkou . Zítra jedu kolem Plzně, tak se kouknu na toto el. čerpadlo
http://www.speedpro.eu/facet-solid-stat ... -6441.html
Myslím ,že průtok 76 l/hod a tlak 0,21 bar by mělo stačit. Teoreticky bych nepotřeboval ani tlakový ventil (mám přepad zpět do nádrže).
Stepky
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ake mas karburatory? Ten prepad do nadrze je asi Tvoj problem...
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Stepky pozri si cenu tu:stepky píše:Ahoj,
bohužel jsem nenašel žádnou vhodnou mech. pumpu s páčkou . Zítra jedu kolem Plzně, tak se kouknu na toto el. čerpadlo
http://www.speedpro.eu/facet-solid-stat ... -6441.html
Myslím ,že průtok 76 l/hod a tlak 0,21 bar by mělo stačit. Teoreticky bych nepotřeboval ani tlakový ventil (mám přepad zpět do nádrže).
Stepky
https://www.aliexpress.com/item/12V-Fac ... 0.0.CuB0EL
Podla popisu nepotrebuje vratku do nadrze
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Speedpro musi tiez z niecoho zit...
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj Milane,
díky za link. Cena je opravdu zajímavá. Jak píše John i děti prodavačů ze speedpro chtějí něco jíst
O relé el. pumpy tady na fóru jsem přečetl myslím vše. Nakonec jsem se rozhodl pro zapojení na čidlo oleje:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306619.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306618.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306617.jpg
Kdyby někdo chtěl zapojení na kontrolku dobíjení:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306072.jpg
Jinak karburátory mam dva dvojité Weber IDF.
Stepky
díky za link. Cena je opravdu zajímavá. Jak píše John i děti prodavačů ze speedpro chtějí něco jíst
O relé el. pumpy tady na fóru jsem přečetl myslím vše. Nakonec jsem se rozhodl pro zapojení na čidlo oleje:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306619.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306618.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306617.jpg
Kdyby někdo chtěl zapojení na kontrolku dobíjení:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306072.jpg
Jinak karburátory mam dva dvojité Weber IDF.
Stepky
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Vsade je taka vysoka cena,aj v JMK.stepky píše:Ahoj Milane,
díky za link. Cena je opravdu zajímavá. Jak píše John i děti prodavačů ze speedpro chtějí něco jíst
Stepky
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Hechstepky píše:Ahoj Milane,
díky za link. Cena je opravdu zajímavá. Jak píše John i děti prodavačů ze speedpro chtějí něco jíst
O relé el. pumpy tady na fóru jsem přečetl myslím vše. Nakonec jsem se rozhodl pro zapojení na čidlo oleje:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306619.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306618.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306617.jpg
Kdyby někdo chtěl zapojení na kontrolku dobíjení:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1306072.jpg
Jinak karburátory mam dva dvojité Weber IDF.
Stepky
Kupoval jsem rotacku Pierburg, cena byla nizsi, ukrmi dvolitra na busu bez problemu a ochranne zapojeni jsem pouzil to co tu daval John, lehce upravene.
Melo to jedinou chybu, musel jsem vymyslet uchyceni prez silenbloky, neb kdyz pumpa bezela, bylo to slyset i pri jizde az dopredu k ridici
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Tak ne kecam, Pierburg rotacka za cenu tech impulsnich:
https://mlparts.cz/front/tecdoc/product/default/143540
https://mlparts.cz/front/tecdoc/product/default/143540
tyčka pod benz.pumpu
Mam dve ruzne tyčky pod benzin.pumpu jedna 100mm druha 108mm ,proč jsou ruzně dlouhe?zaleži na podložce ?
sloučeno se zavedenou diskuzí na téma palivové pumpy, kde je to již řešeno....Y.
sloučeno se zavedenou diskuzí na téma palivové pumpy, kde je to již řešeno....Y.
Re: tyčka pod benz.pumpu
Zalezi na typu palivove pumpy
Pro motory s dynamem je pumpa svisla
Pro motory s alternatorem je mirne sklonena ke strane
A ta ma kratsi tycku.
Bakelitova/ plastova podlozka je u vsech motoru typ1 stejna.
Pro motory s dynamem je pumpa svisla
Pro motory s alternatorem je mirne sklonena ke strane
A ta ma kratsi tycku.
Bakelitova/ plastova podlozka je u vsech motoru typ1 stejna.
... a vůbec !