Protipožární prevence zdarma
Protipožární prevence zdarma
Jak už se tu párkrát probíralo, je dobré pojistit hadičku paliva tam, kde se napojuje na karburátor. Spoj je tam provedený nasunutím gumové palivové hadičky na mosaznou trubičku, která je s přesahem uložena ve slitině karburátoru. Bohužel postupem času dochází k uvolnění tohoto spoje a i když máme gumovou hadičku opatřenou svorkou může se stát, že nám celý ten bazmek, tedy hadička, svorka i trubička tlakem paliva a/nebo vibracemi vypadnou ven a benzín pak vesele cáká na motor (viz plameňák pavel.pl, který takto téměř přišel o dědka).
Například na mém starém karburátoru PICT 28 bylo toto spojení velmi volné a bez větší námahy se dalo rozebrat dvěma prsty. Proto jako prevenci na všech centrálních karburátorech používám kousek drátu jako pojistku. Náklady nulové, práce na minutku, účinnost maximální.
Fajnšmekři mohou provést vyříznutím závitu do těla karburátoru a načroubováním příslušné fitinky. Těžko říct, proč VW ustoupil od spolehlivého systému dědkovských karburátorů 28PCI, kde toto bylo provedeno trubičkou s převlečnou maticí. Asi výrobní náklady.
Například na mém starém karburátoru PICT 28 bylo toto spojení velmi volné a bez větší námahy se dalo rozebrat dvěma prsty. Proto jako prevenci na všech centrálních karburátorech používám kousek drátu jako pojistku. Náklady nulové, práce na minutku, účinnost maximální.
Fajnšmekři mohou provést vyříznutím závitu do těla karburátoru a načroubováním příslušné fitinky. Těžko říct, proč VW ustoupil od spolehlivého systému dědkovských karburátorů 28PCI, kde toto bylo provedeno trubičkou s převlečnou maticí. Asi výrobní náklady.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
A ty za šmucku
...já tam mam 10 jinejch míst kde to vypadne spíš
Když vychází trubka z tunelu napojuje se na hadici, už tam je to blízko tepla, následně hadice zase do trubičky která prochází zadní stěnou motoru a jde kolem sahary, další spoj trubka hadička, hadička-filtr, filtr-hadička, hadička-pumpa,pumpa-hadička a konečně tvuj spoj hadička-karbec.
...já tam mam 10 jinejch míst kde to vypadne spíš
Když vychází trubka z tunelu napojuje se na hadici, už tam je to blízko tepla, následně hadice zase do trubičky která prochází zadní stěnou motoru a jde kolem sahary, další spoj trubka hadička, hadička-filtr, filtr-hadička, hadička-pumpa,pumpa-hadička a konečně tvuj spoj hadička-karbec.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=